וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווינית' פאלטרו רוצה להכניס את המיניות לעיצוב הבית

אחרי נרות ריחניים לבית בניחוח ואגינה המוצר הבא מבית Goop מותג הלייפסטייל של השחקנית גווינת' פאלטרו הוא ויברטור שמעוצב כל כך יפה שתרצו להשאיר אותו במקום בולט לעין

ויברטור מעוצב של מותג הלייפסטייל Goop של גווינת' פאלטרו. Goop, אתר רשמי
הוויברטור הכי יפה בעולם? השרביט הדו-צדדי של מותג הלייפסטייל Goop/אתר רשמי, Goop

מותג הלייפסטייל של השחקנית גווינת' פאלטרו Goop הוא כבר מזמן שם דבר ומקור ללא מעט סערות רשת ויראליות. אחרי שהשיקה נרות ריחניים לבית בניחוח 'This Smells Like My Vagina' וביצי ג'ייד שנראות כמו משקולות נייר אבל מיועדות לאימון שרירי הנרתיק ורצפת האגן, המוצר הבא שפאלטרו מביאה את בשורתו לקהל המעריצות והעוקבות שלה הוא הוויברטור. אבל לא כמו שהכרתן אותו עד כה.

ההשקה הרשמית של "השרביט הדו-צדדי של Goop" היתה אתמול, לרגל וולנטיינס דיי, והוא עלה לאתר, שם הוא מוצע למכירה תמורת 95 דולרים. הוויברטור של Goop מעוצב על בסיס דגם הויברטורים המעסים, (כמו זה שסמנת'ה מ'סקס והעיר הגדולה' השתמשה בו כדי להרגיע את הבן של מירנדה כשהרטט בטרמפולינה שלו הפסיק לעבוד), אבל ב-Goop החליטו שזה לא מספיק ושהוויברטור שלהן צריך להציע לנשים יותר מזה.

"רצינו שזה יהיה הוויברטור הכי יפה בעולם. משהו שהייתן שמחות להשאיר על השידה שלצד המיטה שלכן, כמו פריט אמנות שהוא גם שימושי, אם זה הקטע שלכן", כתבו בהודעה לעיתונות מטעם אתר הלייפסטייל.

גם פאלטרו עצמה הצטרפה למסע השיווק של הוויברטור והעלתה לאינסטגרם שלה מם הומוריסטי של התמונה הזכורה שלה אוחזת בפסל האוסקר שבו זכתה על תפקידה ב"שייקספיר מאוהב", רק שבמקום באוסקר היא אוחזת בשרביט הדו-צדדי. היא הוסיפה את הכיתוב: "הקדמתי אתכם! גם אני יודעת לעשות ממים, חברים".

הליך הפיתוח של הוויברטור ארך 18 חודשים, סיפרה ת'ירה ברנס, מנהלת פיתוח המוצרים ב-Goop, בריאיון לאתר InStyle "רצינו שהשרביט הדו-צדדי שלנו יהיה עוצמתי אבל גם ורסטילי, בעל עיצוב נקי ומהודק אבל גם פשוט לשימוש". צדו האחד של השרביט נראה כמו כדור ורוד שמספק רטט לגירוי חיצוני, וקצהו השני הוא גמיש ורך ומיועד לגירוי ממוקד של הדגדגן, הסבירה ברנס. שלא כמו ויברטורים מעסים אחרים, במקרה של השרביט הדו-צדדי, ניתן להשתמש בידית גם לגירוי פנימי.

ויברטור מעוצב של מותג הלייפסטייל Goop של גווינת' פאלטרו. Goop, אתר רשמי
תהנו מהווייב. השרביט הדו-צדדי של Goop/אתר רשמי, Goop

חוץ מזה יש לו עוצמות שונות שבהן ניתן לשלוט בכל אחד מצדדיו, תצוגת LED של חיי סוללה שאמורה למנוע מצבים מתסכלים של גוויעת המכשיר בלהט הרגעים הקריטיים ביותר והוא גם מתאים לשימוש במקלחת ובאמבטיה. הוא עשוי מחומרים בטוחים לשימוש, כמו סיליקון רפואי, וניכר שהושקעה בו הרבה מאוד מחשבה שמבוססת על פידבקים שהתקבלו מנשים מכל הגילאים והסוגים.

אבל כאמור הרבה מתשומת הלב הושקעה כאן גם באריזה ובעיצוב והתוצאה בהחלט נראית כמו משהו שיכול בנסיבות אחרות להיות מוצג ב-MoMA. "ההשראה לעיצוב היא אמנות הפיסול והצבעוניות שלו היא שיקוף משמח של מטרת השימוש - החיפוש אחר העונג", אומרת ברנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully