וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן שרופה על המותג הזה, עכשיו הוא בארץ

פקטורי 54 משיקים שתי קולקציות לייפסטייל חדשות של פריטים מעוצבים לבית - האחת של ורסאצ'ה הום והשנייה של מעצב העל טום דיקסון. איך המחירים? הפרטים בפנים

קים קרדשיאן עם רהיטים של המעצב טום דיקסון. פקטורי 54,
איך היא אוהבת. קים קרדשיאן ורהיטים בעיצובו של טום דיקסון/פקטורי 54

השהות הארוכה בבית בשנה האחרונה השפיעה עמוקות על סדר היום שלנו. אנחנו עובדים מהבית, לומדים מהבית, מבלים בבית ומארחים בבית הרבה יותר. מצד שני, הרבה מההנאות ששאבו את המשאבים הכלכליים שלנו הוקפאו: אין חו"ל, אין מסעדות, אפילו על דלק אנחנו חוסכים.

אם אתם מברי המזל שחרדה כלכלית היא לא חרב שמונפת מעל ראשם בעת הנוכחית (וצריך להכיר בעובדה שיש לא מעט אנשים שהוצאות ומותרות הן כרגע לא בראש מעייניהם), ובא לכם ממש להתפנק, אבל ממש - ברמה של מצעי ורסאצ'ה ורהיטים של מעצבי על - שווה להציץ באתר של פקטורי 54.

רשת מותגי היוקרה והמעצבים משיקה בימים אלה שני מותגי לייפסטייל חדשים באתר: קולקציית VERSACE HOME וקולקציה של מעצב העל טום דיקסון (TOM DIXON).

VERSACE HOME

קולקציית פריטי טקסטיל לבית של ורסאצ'ה הום. פקטורי 54,
רבים מהפריטים מציגים את הפרינטים הבארוקיים המוזהבים המזוהים כל כך עם בית האופנה. קולקציית Versace Home/פקטורי 54

הקולקציה של ורסאצ'ה נאמנה לאסתטיקה העיצובית של בית האופנה האיטלקי המפורסם ומובססת על פרינטים נועזים, בהם גם הפרינט הבארוקי האיקוני של ראש המדוזה המזוהה עם המותג. הקולקציה כוללת כריות, שמיכות, חלוקי רחצה, מגבות, נעלי בית ופריטים נוי כמו קופסאות דקורטיביות ועוד.

מגבת מקולקציית ורסאצ'ה הום להשיג בפקטורי 54. פקטורי 54,
מגבת Versace Home, מחיר: 449 ש"ח/פקטורי 54
כרית מקולקציית ורסאצ'ה הום, להשיג בפקטורי 54. פקטורי 54,
כרית נוי Versace Home, מחיר: 1,090 ש"ח/פקטורי 54

קטגוריית כריות הנוי של ורסצ'ה הום היא אחת החזקות, והיא מציגה הדפסים ססגוניים המזכירים את אוסף הביגוד והמטפחות של בית האופנה. הכריות המרופדות באוסף מגיעות לרוב בצורה מרובעת (יש גם מלבנית משגעת), ועשויות 100% משי משובח או 100% כותנה.

טווח מחירים: 449-3,990 ₪

TOM DIXON

כיסא מניפה בעיצוב טום דיקסון להשיג בפקטורי 54. פקטורי 54,
כיסא מניפה בעיצוב טום דיקסון, מחיר: 2,290 ש"ח ליחידה/פקטורי 54

טום דיקסון נחשב כיום לאחד השמות המובילים בסצנת העיצוב העולמית. מותג היוקרה הנושא את שמו מתמחה ברהיטים, גופי תאורה, כלי מטבח ואביזרים לבית בסגנון מודרני המחבר בין תמה תעשייתית למינימליסטית. דיקסון התפרסם בשנות השמונים בזכות עיצוביו פורצי הדרך ושימוש בחומרים ממוחזרים מהם הוא יצר אסתטיקה בהשראת השורשים הבריטיים של המותג, כשהוא שם דגש על חומרי גלם משובחים כמו מתכות, נחושת, עץ ונירוסטה.

היצירות שלו מוצגות כיום במוזיאונים נחשבים ברחבי העולם כמו מרכז פומפידו בפריז, MOMA בניו יורק או ויקטוריה ואלברט בלונדון, ולא פחות מרשים - גם קים קרדשיאן נחשבת למעריצה שרופה.

הפריטים בקולקציה מחולקים לפי סדרות. הסדרה Bash כוללת כלי הגשה בצורות מגוונות ובגדלים שונים העשויים בעבודת יד מיריעת פליז מרוקעת ומלוטשת בציפוי זהב ובגימור מאט רך וחלק. הסדרה כוללת לדוגמ קערות אבסטרקטיות שיעבדו נהדר לצד מגשים או ואזות מאותה הסדרה.

נר ריחני אלקטרוני בעיצוב טום דיקסון להשיג בפקטורי 54. פקטורי 54,
100% מרכיבים טבעיים וזמן בעירה של 60 שעות. נר ריחני אלקטרוני בעיצוב טום דיקסון, 439 ש"ח/פקטורי 54

אחת הקטגוריות הפייבוריטיות איתן דיקסון מזוהה היא בתחום כסאות האוכל. שם תוכלו למצוא כסאות מעץ אלון בגוון טבעי הנכללים בסדרת ה Fan-שכוללת מגוון כיסאות ושולחנות המעוצבים כמניפה ומהווים טייק מודרני לכסא וינדזור הקלאסי.

לדיקסון גם סדרה של נרות אלקטרוניים ריחניים לבית -Scent Eclectic. סדרה זו נולדה מתוך ההכרה כי הרושם הראשוני והזיכרונות קשורים קשר הדוק לחוש הריח, והיא גם הראשונה איתה התחיל המעצב את מסעו אל תוך עולם הניחוחות. הקולקציה נרקחה בהשראה לונדונית עם ריחות מחוספסים ומשכרים של לונדון המודרנית והקוסמופוליטית. הנרות עצמם, 100% מרכיבים טבעיים וזמן בעירה של 60 שעות, מגיעים בתוך כלים מתכתיים מפוסלים בצלליות אלגנטיות, שמוסיפים טאץ' יוקרתי לכל חלל.

טווח מחירים: 449-3,990 ₪

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully