וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם עזבו בית פרטי בשביל דירת הגג הזאת

איך עוברים מבית פרטי לדירת מגורים מבלי להרגיש 'ירידה ברמה'? צפו בתמונות של דירת הפנטהאוז הזאת ותיווכחו בעצמכם

דירת גג בעיצוב ניצן הורוביץ. עודד סמדר,
לוותר על המגורים בבית פרטי לטובת הנוף הזה. היה שווה?/עודד סמדר

הפרוייקט: דירת פנטהאוז בהרצליה
שטח: 130 מ"ר בתוספת 130 מ"ר מרפסות
הדיירים: זוג + 1
תכנון ועיצוב: ניצן הורוביץ

כשהקן מתרוקן, רבים מבקשים לעבור לבית שתואם את מידותיהם. אבל עבור מי שהורגל למגורים בבית פרטי ומרווח עשוי להיות מאתגר לעשות את המעבר לדירת מגורים. לא כך היה הדבר עבור בני זוג, בסוף שנות ה-50 לחייהם, שהשכילו לעבור, ביחד עם אחד משני ילדיהם, לדירת פנטהאוז מרווחת, שמרגישה לפרקים כמו בית פרטי.

דירת גג בעיצוב ניצן הורוביץ. עודד סמדר,
השטח החיצוני שווה בגודלו לשטח הפנימי. בריכת השחייה במרפסת וצמחייה/עודד סמדר

תכנון קפדני ומרווח, הניב דירה מאווררת המשתרעת על 260 מ"ר סך הכל (בחישוב של שטחי פנים וחוץ גם יחד) הכוללת מטבח מרכזי, סלון רחב וסוויטות שינה מפנקות, ומרפסת גדולה על הגג, הכוללת פינות ישיבה, מטבח נוסף ובריכת אינסוף המתמזגת עם נוף פנורמי מרהיב.

שירותיו של המעצב ניצן הורוביץ, שכבר היה אמון בעבר על שני פרויקטים של בני הזוג, נשכרו עבור המשימה הנוכחית, שארכה כשנה וחצי. הבריף התמקד בבקשה לייצר תחושה של בית פרטי, כדי שבני הזוג לא יחושו שינוי גדול ברמת החיים לה הורגלו בבית הפרטי, או מוגבלות וצפיפות כלשהי.

עוד בוואלה!

למכירה: ביתה של הכוכבת שמתה בנסיבות טרגיות

לכתבה המלאה
דירת גג בעיצוב ניצן הורוביץ. עודד סמדר,
היא התחילה כקופסת בטון עם מדרגות, והפכה בסוף לגולת הכותרת של הגג. בריכת השחייה במרפסת/עודד סמדר

הורוביץ מספר כי תכנון הבריכה המרהיבה היה אתגר לא פשוט. "היא הגיעה כמעין קופסת בטון עם מדרגות, והצלחתי להפוך אותה לגולת הכותרת של הגג, בריכת אינסוף מרשימה, שבה גבולות הבריכה מטושטשים ויוצרים אשליה של מים זורמים ללא דפנות, וסביבה אזורי ישיבה מזמינים".

דירת גג בעיצוב ניצן הורוביץ. עודד סמדר,
סכמת הצבעים בחלל הפנימי היא מונוכרומטית וקלאסית/עודד סמדר

הסגנון שנבחר עבור חללי הבית הוא הסגנון הקלאסי, בפלטת גוונים מונוכרומטית של לבן, שחור ואפור. הורוביץ עשה שימוש בחומרים מועטים, שהופכים דומיננטיים בחלל, כמו משטחי גרניט לבן ושחור ואגוז אמריקאי. משנכנסים אל תוך הבית המבט מתמקד בחלון זכוכית גדול-ממדים, ממנו נשקף נוף אורבני עוצר נשימה, שמגיע עד הים.

הרצפה חופתה באריחי ענק של גרניט פורצלן דמוי שיש לבן, עם גידים אפורים. האריחים הללו מפארים גם את רצפת המטבח ואת הקיר. במטבח ארונות גבוהים שמחפים קיר שלם, ועשויים מעץ אגוז אלגנטי. לצדם ארונות נמוכים עם משטח עבודה רחב ידיים ואי מרווח ומעוצב שחלקו מחופה במשטח גרניט פורצלן ותחתיו ארונות לאחסון, וחלקו האחר משמש כשולחן חשוף, עם רגלי עץ, ומשטח גרניט שחור. סביב האי הוצבו כיסאות בר ורודים שמעניקים רכות ומזמינים לשבת במקום המרכזי בבית.

דירת גג בעיצוב ניצן הורוביץ. עודד סמדר,
ארונות גבוהים עשויים עץ אגוז אלגנטי ומשטחי גרניט פורצלן במטבח/עודד סמדר

בחלל המגורים קיר שמחופה בעץ, ובו קבועה המערכת הבידורית הכוללת טלוויזיה, מערכת מיזוג ותקשורת ואח מפנקת לימות החורף הקרירים. הריהוט (אליתה ליוינג) כולל ספת רי"ש רחבה ונינוחה, מרופדת בבד אפור ועליו כריות נוי ורודות ניצבת במרכזו, ולצדה כורסת עור ורדרדה.

דירת גג בעיצוב ניצן הורוביץ. עודד סמדר,
כורסת עור ורדרדה וספת רי"ש גדולה באפור בהיר בסלון/עודד סמדר

סוויטת ההורים המפנקת כוללת חדר ארונות וחדר רחצה, ובנוסף יציאה למרפסת פרטית ורומנטית. החלל מחופה אף הוא באריחי השיש גדולי המימדים, למראה לבן ונקי, חרף הגידים העדינים באפור שעוברים בהם. החלל עוצב בגווני לבן ואפור עם נגיעות של ורוד. פריטי ריהוט כמו שידה מעוצבת וארון חדר הרחצה, עשויים מעץ אגוז אמריקאי, מכניסים חמימות ואלגנטיות לחדר הפרטי.

דירת גג בעיצוב ניצן הורוביץ. עודד סמדר,
לבן אפור ונגיעות של ורוד בחדר השינה/עודד סמדר

המרפסת רחבת הידיים, ששטחה שווה בגודלו לשטח הדירה כולה, חולקה לשלושה איזורים עיקריים: איזור ישיבה, פינת בישול ואכילה ואיזור הבריכה. אזור הישיבה צמוד לחדר המגורים וכאילו ממשיך אותו, בעזרת שימוש באריחי גרניט הפורצלן שמחפים את פנים הדירה. התקרה נפתחה בעזרת חלונות זכוכית שמשמשים מעין "סקיילייט" מודרני, ומאפשרים ליהנות מקרני השמש כמה שיותר.

דירת גג בעיצוב ניצן הורוביץ. עודד סמדר,
המרפסת רחבת הידיים שווה בשטחה לשטח הדירה כולה/עודד סמדר

בפינת האוכל החיצונית חופתה הרצפה בבמבוק, ושולב בה מטבח חוץ מאובזר בכל טוב. שולחן בטון וכיסאות מזמינים את האורחים לשבת ולסעוד את לבם. הבריכה המעוצבת נמצאת באזור מוגבה, אליו מובילות מדרגות מחדר המגורים וכן מסוויטת ההורים. דפנותיה חופו בגרניט פורצלן בגוון חלודה אופנתי ואמנותי, וסביבה פינות ישיבה נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully