וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין אפור לצהוב: פנטון הכריזה על צבעי השנה 2021

בפעם השנייה בהיסטוריה שלה החליטה אוטוריטת הצבעים לבחור בשני צבעים ולא באחד: Ultimate Gray ו-Illuminating. כיצד תשפיע הבחירה על עולם העיצוב הבינלאומי?

צבעי השנה של פנטון לשנת 2021 צהוב ואפור Illuminating Ultimate Gray. pantone, אתר רשמי
Illuminating הצהוב ו-Ultimate Gray האפור הנייטרלי - צבעי השנה של פנטון לשנת 2021/אתר רשמי, pantone

אוטוריטת הצבעים הבינלאומית Pantone הכריזה אמש על צבע השנה שלה לשנת 2021, והפתיעה עם בחירה של שני צבעים, ולא אחד: Ultimate Gray שהוא גוון אפור נייטרלי ו-Illuminating הצהוב הבוהק. "זהו שילוב שמדבר על החוסן, האופטימיות והתקווה והחיוב שאנו זקוקים לו, כשאנו מתאפסים, מחדשים, מדמיינים וממציאים מחדש", אמרה לורי פרסמן, סמנכ"ל מכון צבעי פנטון.

זו הפעם הראשונה שנבחר גוון אכרומטי (אפור), והפעם השנייה שנבחרים שני צבעים. הפעם הקודמת היתה בשנת 2016 אז נבחרו הגוונים הוורודים והכחולים החיוורים, , Rose Quartzו- Serenity ופרצו לראשונה את הנורמה של בחירת צבע אחד.

שולחנות צד בצבעי אפור וצהוב אליתה ליוינג. חו"ל,
"שילוב שמדבר על החוסן, האופטימיות והתקווה והחיוב שאנו זקוקים לו". שולחנות צד בגווני אפור וצהוב/חו"ל

זו הפעם השנייה שפנטון בוחרת בגוון צהוב אופטימי, הבחירה הראשונה בגוון הצהוב הייתה במהלך משבר כלכלי נרחב נוסף. בשנת 2009 בחרה פנטון ב- lively Mimosa מימוזה התוססת, והקרינה תחושה של תקווה כאשר המיתון הגדול של 2008 טלטל את צפון ודרום אמריקה ואירופה.

המנהלת הקריאטיבית של PANTONE לטריס אייזמן הוסיפה כי "אנו חיים בתקופה בה אנשים מחפשים כל דרך להתמלא באנרגיה, בהירות ותקווה שיגברו על חוסר הוודאות המתמשך. הגוונים הנמרצים והמעצימים שבחרנו ל-2021 מייצגים את החיפוש אחר חיוניות וחיות: ה-Illuminating הצהוב הוא בוהק, עליז, נוצץ ומחמם - הומאז' לאנרגיית השמש, ואילו ה- Ultimate Grayהאפור מסמל סלע יציב ואיתן ומייצג את הצורך של כל אחד ואחת מאיתנו להיאחז בעוגן יציב וקבוע. שני הצבעים האלה, יחד ולחוד, מסמלים יסודות נצחיים וטבעיים ומדמים בדרכם את גווני חלוקי הנחל על חוף הים ואור השמש. הם מדגישים את היכולת שלנו, על אף כל הקשיים, לעמוד במבחן הזמן ומייצרים שקט, רוגע, יציבות וחוסן".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
וילונות אפורים של רנבי. RENBY,
"מייצגים יסודות נצחיים וטבעיים". וילונות בגווני אפור/RENBY

בשנה שעברה בחרה פנטון בכחול הקלאסי, שהציע תחושת ביטחון עם המעבר לעשור חדש, כמו גם מזור לתחושות של חוסר יציבות ואי שקט. הכחול הקלאסי נבחר רגע לפני שהקורונה הפכה למשבר בינלאומי. "בדיעבד, עכשיו אנחנו מסתכלים על זה אחורה וחושבים, 'טוב, זו הייתה בחירה מובהקת לשנה'", אמרו בפנטון.

  • עוד באותו נושא:
  • פנטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully