וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 70 שנה: איקאה תפסיק להוציא את הקטלוג שלה

תם עידן: איקאה הודיעה היום על סיומה של מסורת בת 70 שנה ולא תוציא יותר את קטלוג המוצרים שלה שהפך לשם דבר ולמצרך חובה בכל בית - כולל בישראל. "שינינו היבטים רבים באינטראקציה עם הלקוחות שלנו"

כריכת קטלוג איקאה 2021. איקאה,
הקטלוג האחרון - כריכת קטלוג איקאה 2021 שיצא בספטמבר 2020/איקאה

חברת איקאה העולמית הפילה פצצה היום והודיעה כי היא לא תוציא יותר את קטלוג המוצרים המפורסם שלה. מדי שנה איקאה מוציאה את הקטלוג שמציג את מוצריה בדרכים יומיומיות ונותן דוגמאות והשראה לעיצוב הסקנדינבי שכל כך מזוהה עמה.

הקטלוג של איקאה מסיים את דרכו בתום 70 שנים שבהן נערך והופץ בכל המדינות שבהן לאיקאה יש סניפים. גם בישראל הוא הפך לסוג של פריט חובה בכל סלון, ובעבר היה מופץ לתיבות הדואר בתפוצה המונית. הקטלוג האחרון של החברה הופץ בספטמבר האחרון (לפני כשלושה חודשים), כאשר בעקבות משבר הקורונה העולמי בחרו בחברה להוציא אותו גם במהדורה דיגיטלית. אולם, בהודעת החברה שנמסרה היום לתקשורת הובהר כי הקטלוג יסיים את דרכו בכל המדיות, כולל זו האלקטרונית:

שער קטלוג איקאה 1972. Inter ikea systems,
נוסטלגיה מופלאה. שער קטלוג איקאה משנת 1972/Inter ikea systems

"התנהגות הלקוחות וצריכת המדיה השתנו, והפופולריות של הקטלוג פחתה. בהתאם, קיבלה איקאה העולמית את ההחלטה לסיים בכבוד את המורשת של קטלוג איקאה ולהביט לעתיד בהתרגשות", נכתב בהודעה לעיתונות, שממנה לא ברור עדיין במה יוחלף הקטלוג.

קונרד גרוס, מנכ"ל Inter IKEA Systems B.V, אמר כי "אנחנו לא מתחילים מאפס. שינינו היבטים רבים באינטראקציה עם הלקוחות שלנו, ואנו ממשיכים לעמול כדי למצוא דרכים חדשות להעצים את הידע, המוצרים והפתרונות הייחודיים של IKEA לבית, בדרכים, ערוצים ופורמטים חדשים".

שער קטלוג איקאה 1974. Inter ikea systems,
פריט איקוני בכל בית. קטלוג איקאה 1974/Inter ikea systems

אם ההודעה של איקאה גרמה לכם לתוגה נוסטלגית, אתם מוזמנים לצאת לטיול במנהרת הזמן ולהתרפק על קטלוגי העבר במוזיאון איקאה המקוון שמכיל את כל הקטלוגים שהוציאה החברה לאורך 7 העשורים האחרונים, יש פה כמה פניני עיצוב נהדרות.

שער קטלוג איקאה 1961. Inter ikea systems,
שער קטלוג איקאה לשנת 1961/Inter ikea systems
  • עוד באותו נושא:
  • איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully