וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפץ אל מותו מבניין היוקרה מאחורי גבו של המתווך

13.11.2020 / 8:08

אדם שהגיע לראות דירה למכירה בבניין יוקרה בהוליווד שבו מתגוררים ידוענים רבים, טיפס מעל מעקה המרפסת ושם קץ לחייו בקפיצה מהקומה ה-27, לפני שהמתווך הספיק להבין מה קורה

פרסומת לדירה למכירה בבניין סיירה טאוורס במערב הוליווד/יו טיוב

בניין מגורים יוקרתי במערב הוליווד, שבו מתגוררים ידוענים רבים, הפך לזירת חקירה משטרתית השבוע, לאחר שאדם שלכאורה הגיע לראות את אחת הדירות שמוצעת בו למכירה, קפץ מהמרפסת ושם קץ לחייו.

האדם הגיע לדירה שבקומה ה-27 של בניין הדירות יחד עם מתווך כדי לערוך סיור בדירה, אולם ברגע שהמתווך הפנה לו את גבו, הוא שם פעמיו אל המרפסת וטיפס אל מעבר למעקה. המתווך ההמום ניסה לשכנע אותו לחזור בחזרה פנימה ולא לקפוץ, אך הוא סירב. הוא אף הזעיק את מאבטחי הבניין בניסיון לסייע לו, אך מספר שניות לאחר שאלה הגיעו לדירה, הוא קפץ אל מותו.

בניין היוקרה סיירה ווסט הוליווד שבו מתגוררים ידוענים רבים. Sierra Towers, אתר רשמי
הדירה נבחרה כנראה רק בגלל גובהו של הבניין. בניין סיירה במערב הוליווד/אתר רשמי, Sierra Towers

על פי הודעת המשטרה הקורבן הוא גבר בן 75, ללא בעיות בריאותיות ידועות. אולם, בשיחתו הקצרה עם המתווך לפני שקפץ הוא אמר כי הוא רוצה לשים קץ לחייו לפני שהוא הופך לנטל. "הוא היה מאוד רגוע. הוא לא נאבק הוא לא צעק 'אל תתקרבו אלי' או משהו כזה. הוא פשוט אמר שהוא קיבל החלטה", מסר הבלש סטיב בלאג ממחלקת השריף של מחוז לוס אנג'לס לכתבים המקומיים. הוא הוסיף כי מדובר בהתאבדות משום שבביתו של המנוח נמצא מכתב שהוא השאיר, שגם בו הוא הביע את חששו מפני אובדן עצמאותו הפיזית.

עוד בוואלה!

ביתו של השחקן שון קונרי בריביירה הצרפתית מוצע למכירה

לכתבה המלאה
לילי קולינס. GettyImages
גם היא גרה בבניין הזה. לילי קולינס/GettyImages

הדירה שהמנוח הגיע לראות נמצאת כאמור בקומה ה-27 של בניין הדירות 'מגדלי סיירה ווסט הוליווד' ומחירה המבוקש הוא 4.8 מיליון דולר. הוא ככל הנראה הגיע לראות את הדירה במטרה להתאבד ממנה, וככל הידוע לא היתה סיבה מיוחד שבחר דווקא בה, פרט לגובהו של הבניין.

בניין סיירה חביב במיוחד על סלבס רבים ורשימת הדיירים שמתגוררים בו או התגוררו בו בעבר מונה בין השאר את: אלטון ג'ון, סידני פואטייה, לילי קולינס, סנדרה בולוק, בריטני ספירס, לינדסי לוהן, מתיו פרי, שר וקורטני קוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully