וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאן פון פירסטנברג תעצב קולקציית בית ל-H&M

מעצבת העל הידועה בשימוש בהדפסים עזים וחייתיים תעצב קולקציית פריטים לבית עבור H&M Home. מתי היא תגיע לישראל וכמה יעלו הפריטים? כל הפרטים בפנים

H&M HOME X  Diane von Furstenberg. H&M,
ההדפסים הנועזים ושילובי הצבעים שמזוהים עם פון פירסטנברג - בקרוב על אגרטלים וכריות נוי/H&M

מותג עיצוב הבית H&M HOME הכריז היום על שיתוף פעולה מסקרן עם מעצבת האופנה האיקונית דיאן פון פירסטנברג, במסגרתו תושק קולקציה של פריטים לבית במהדורה מוגבלת. מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו של הרשת עם מעצבת על בתחום עיצוב הבית.

פון פירסטנברג היא מעצבת ותיקה שידועה במיוחד בשימוש הנועז שלה בהדפסים ובמשחקי צבעים וחתימת ידה הייחודית באה לידי ביטוי גם בפריטי הקולקציה שעיצבה עבור H&M HOME שמטרתה לעודד את היצירתיות והביטוי האישי, כך נמסר מהחברה.

קולקציית H&M HOME x Diane von Furstenberg מתאפיינת בסגנון אישי עוצמתי ובולטים בה בעיקר הדפסים אבסטרקטיים המזוהים עימה, וכן הדפסי בעלי חיים ושפתיים. בין הפריטים המרכזיים בקולקציה ניתן למצוא אגרטלים, כיסויי כריות, נרות ועוד.

H&M HOME X  Diane von Furstenberg. H&M,
"הכלל היחיד שיש לי הוא שהבית שלך צריך לשקף את מי שאתה". דיאן פון פירסטנברג/H&M

בהודעה לעיתונות שהכריזה על שיתוף הפעולה עם המעצבת, פון פירסטנברג אמרה כי "אני נרגשת לשתף פעולה עם H&M HOMEבעיקר מכיוון שיש לי תשוקה עזה לעיצוב הבית. הבית הוא מקום מרגיע ומלא בהשראה בו אנו יכולים להשפיע על הנראות והתחושה שנוצרת. הכלל היחיד שיש לי הוא שהבית שלך צריך לשקף את מי שאתה. הנקודה העיקרית היא ליצור מרחב שנוח לך בו והוא ביטוי אמיתי לאישיות שלך".

הקולקציה של פון פירסטנברג ל-H&M Home תוצע למכירה בחנויות נבחרות ברחבי העולם וגם בחנות בקניון עזריאלי תל אביב. היא תושק במהלך שנת 2021 (תאריך מדוייק טרם נמסר) ומחירי הפריטים בקולקציה ינועו בין 99.90 ₪ ל-699 ₪.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully