וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסק או דירה למגורים: למה לא שניהם יחד?

ימי הקורונה אילצו את בעלי העסקים לחשוב מחוץ לקופסה. זה מה שעשו הבעלים של בר שנסגר בתל אביב. הם שיפצו והחליטו להפוך אותו לחלל דו שימושי, כך שניתן יהיה לגור בו ובמקביל גם להעביר סדנאות ואפילו להישאר בתחום המזון בלי לצאת מהבית

חלל משולב ברחוב הקישון תל אביב. יחצ,
אופי מיוחד תוך שימור ומחזור החומרים שהיו בנכס/יחצ

בחסות אילוצי התקופה נולד לאחרונה קונספט עסקי עיצובי חדשני שמתאים את עצמו למציאות החדשה שהקורונה יצרה. מדובר בחלל דו שימושי מעוצב, שמתאים לאנשים שנאלצו לחשב מסלול מחדש. בעלי עסקים מתחום המזון, העיצוב ובכלל כאלה שרוצים להמשיך לעבוד בחלל מעוצב אבל לחסוך בעלויות והכי חשוב להישאר באזור טרנדי בתל אביב.

תחילתו של הסיפור, כמו תחילתם של הרבה סיפורים על עסקים, נמצאת בחלק הראשון של שנת 2020. ברחוב הקישון בתל אביב, במרחק 3 דקות הליכה מהמדרחוב של שוק לוינסקי, פעל עד לפני מספר חודשים בר בירות שכונתי. בעלי הבר ששכרו את המקום לפני כשלוש שנים שיפצו ועיצבו את החלל במו ידיהם במשך כחצי שנה. הם נתנו לו אופי מיוחד, תוך שימור ומחזור החומרים שהיו בנכס. במהלך השיפוץ הם פירקו את אבני הסילקט המקוריות ובנו מהן קירות חדשים. גם את גלריית העץ הישנה שהיתה בחלל הם פירקו, ועם לוחות העץ הם חיפו חלק מהקירות והרצפה.

דירה ברחוב הקישון תל אביב. יחצ,
לשמר את היתרונות של מקום שכבר הוכן על ידי השוכרים הקודמים/יחצ
חלל משולב ברחוב הקישון תל אביב. יחצ,
חלק אחד למגורים, חלק אחר לעסקים/יחצ

אבל אז הגיעה הקורונה, וכמו בעלי עסקים רבים, גם הם לא הצליחו להתמודד עם הקשיים. בחודש מאי, מיד אחרי הסגר הראשון, הם נאלצו לסגור. בעלי המבנה הבינו כי השנתיים הקרובות יהיו מאתגרות בתחום חנויות הרחוב בכלל והמסעדנות בפרט. מציאת שוכר איכותי שירצה להיכנס להרפתקה בפתיחת בר או מסעדה חדשים תהיה משימה כמעט בלתי אפשרית.

חלל משולב ברחוב הקישון תל אביב. יחצ,
אהבה, תשומת לב וניחוח ניו יורקי/יחצ

המצב אילץ אותם לחשוב מחוץ לקופסה והם החליטו להפוך את החלל לדו שימושי - מגורים ותעסוקה בחלל אחד. הם הוסיפו מקלחת ויצרו חלל שינה מופרד. מתוך מחשבה ירוקה וחיסכון בעלויות השיפוץ הם החליטו לשמר את היתרונות של הבר שעוצב על ידי השוכרים הקודמים עם הרבה אהבה, תשומת לב וניחוח ניו יורקי. במהלך השיפוץ, בו היו שותפים מעצבת הפנים אסתי אחימאיר והקבלן אודי אדדי, הם שמרו את כל המערכות שנדרשות לתפעול עסק בתחום המזון, לרבות מפריד שמנים, מנדף, מערכת מיזוג חזקה, בידוד אקוסטי, תקרה הגבוהה ואת אותם חיפוי עץ ואבני הסיליקט ונולד לופט בחלל של כ-110 מ"ר, דו שימושי המתאים למגורים לכל מי שעוסק בתחומי המסעדנות, האירוח, הסדנאות, העיצוב והאומנות. החלל עצמו מחולק לפינות מופרדות ובנוסף מוצמדת אליו חצר פלורנטינית טיפוסית בשטח של כ-50 מ"ר.

  • עוד באותו נושא:
  • לופט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully