וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ההייטק שהפכה את משרדיה למיני תל אביב

כשהסטארטאפ הישראלי הזה התרחב ונאלץ לעזוב את המשרדים הקטנים בשדרות רוטשילד, הם החליטו לקחת את העיר איתם למשרדים החדשים במגדל והתוצאה היא סביבת עבודה צבעונית ואורבנית

משרדי חברת לושה בתל אביב עיצוב פנים טל בן זאב. גבע טלמור,
"להכניס את הקצב המהיר והדינמיות של העיר פנימה". חדר הישיבות 'כיכר דיזנגוף'/גבע טלמור

Lusha הוא סטארטאפ שהתחיל בקטן וצמח בקצב מטאורי, ממשרדים קטנים בשדרות רוטשילד בת"א, הם עברו לקומה ה-44 במגדלי עזריאלי, אותה שיפצו מן היסוד מכיוון שלא רצו לוותר על הווייב האורבני של העיר. הקונספט העיצובי שנבחר הוא מחווה לעיר העברית הראשונה עם חדרי ישיבות בדמות כיכר הבימה, חוף פרישמן, כיכר דיזינגוף, שוק הפשפשים, כיכר רבין ונמל תל אביב, חניית קורקינטים כאלמנט עיצובי וצנרת עירונית שהוסבה למתקן מסטיקים.

חברת הסטארט-אפ הישראלית 'לושה', היא חברה המפתחת מוצרי תוכנה המנגישים דאטה לשיפור תהליכי מכירה וגיוס כח האדם בחברות B2B. החברה מונה היום כ-100 עובדים שמאכלסים את כל הקומה ה-44 במגדל המשולש של עזריאלי. "במעבר ממשרדים קטנים בנחמני וברוטשילד לקומה ה-44 בעזריאלי, היה לנו חשוב לשמור על הווייב האורבני והצעיר שתמיד איפיין אותנו. שנמשיך להרגיש את הרחוב ואת העיר וגם להכניס את הקצב המהיר והדינמיות של העיר פנימה", אומר יוני צרויה, מנכ"ל לושה ומי שייסד את החברה בשנת 2016 יחד עם אסף אייזנשטיין.

משרדי חברת לושה בתל אביב עיצוב פנים טל בן זאב. גבע טלמור,
העובדים חזרו הישר מהסגר הראשון למשרדים החדשים וזה מה שחיכה להם/גבע טלמור

"חברות רבות מכנות את חדרי הישיבות שלהם בשמות שונים, לרוב אין קשר בינם לבין הקונספט העיצובי", אומרת המעצבת טל בן זאב, בעלת הסטודיו TBZ ומי שליוותה את לושה בפרויקט עיצוב המשרדים. "בלושה בחרו לתת להם את השמות של המקום שבו המשרדים נמצאים ובכך לשמר את הזיקה לעיר, למשל: חדר הישיבות "חוף פרישמן", פונה אל הים, מי שנמצא בו מרגיש שהוא מוצב בין שמים למים".

תהליך השיפוץ נמשך עמוק אל תוך תקופת הקורונה. כשהסתיים הסגר הראשון, העובדים חזרו הישר אל המשרדים החדשים.

משרדי חברת לושה בתל אביב עיצוב פנים טל בן זאב. גבע טלמור,
"חדר הישיבות "חוף פרישמן", פונה אל הים, מי שנמצא בו מרגיש שהוא מוצב בין שמים למים"/גבע טלמור

העיצוב בחללים מאופיין בחומרים תעשייתיים של ברזל ועץ, שלטי ניאון וגרפיטי. קודקודי המבנה המשולש של עזריאלי, משמשים כחללי עבודה והתכנסות משותפים והצלעות שמחברות ביניהם, משמשות כגרסא מוקטנת של רחובות העיר תל אביב.

משרדי חברת לושה בתל אביב עיצוב פנים טל בן זאב. גבע טלמור,
שלטי ניאון וגרפיטי הם חלק מהקונספט העיצובי/גבע טלמור

גם חניית הקורקינטים קיבלה מקום של כבוד בחזית המשרד והפכה בעצמה לאלמנט עיצובי. באחד מקירות ה"אופן ספייס" הוצבה צנרת ענקית שהוסבה למכונת מסטיקים, עם פניה של 'לושה' הדמות, מפוצצת בלונים, כאלמנט היתולי.

משרדי חברת לושה בתל אביב עיצוב פנים טל בן זאב. גבע טלמור,
צנרת חשופה הפכה למתקן מסטיקים צבעוני והיתולי/גבע טלמור

"לאורך צלעות המשולש ממוקמים המשרדים הפרטיים, שאל קירותיהם התייחסנו כמו לקירות גלריה. בעזרת אלמנטים גרפיים, טקסטורות וטכניקות שונות של הדבקה, סיפרנו סיפור שעובר כחוט השני לאורכו ולרוחבו של המבנה. בקירות שולבו בין היתר מסרים מערכי הליבה של החברה, ששזורים בהמון הומור פנימי", מספרת בן זאב.

משרדי חברת לושה בתל אביב עיצוב פנים טל בן זאב. אלעד גונן,
חללי עבודה משותפים ומרווחים/אלעד גונן

"למרות הצמיחה המהירה, היה לנו חשוב להישאר חברה משפחתית עם אווירה ביתית", אומרת רחלי שני שטופר - סמנכ"לית משאבי האנוש בלושה: "בעבודה המשותפת עם טל המעצבת דאגנו להדגיש את הרצון לייצר חללי עבודה משותפים נוחים ומרווחים, חדרי ישיבות פורמליים וא-פורמליים, חדר אוכל גדול שניתן גם לקיים בו מפגשים לכל החברה, תאי שיחות אישיות ופינות ישיבה שיהיו פזורות בחללים, על מנת לתת לעובדים את מגוון האפשרויות לקיים שיחות ומפגשים.

משרדי חברת לושה בתל אביב עיצוב פנים טל בן זאב. גבע טלמור,
וגם פינות ישיבה אינטימיות ותאי שיחות אישיות/גבע טלמור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully