וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטון למקצוענים

בשיתוף arcdb

29.9.2020 / 16:29

בטון נמצא בכל מקום בתהליכי השיפוץ והבנייה, אבל בטון מוחלק זה כבר עסק למקצוענים. אייל עוקבי מ'ארט בטון' עושה לנו סדר בתחום

בעבר שימש בטון כשם לחומר הנמצא בתהליך השיפוץ ולפעמים יכלנו לראות אותו במקלטים או במדרכות. היום בטון נמצא פשוט בכל מקום - בבית ומחוצה לו. הגיע הזמן להכיר את הבטון טוב יותר, וכדי לעשות את זה אנחנו משוחחים עם אייל עוקבי מחברת ארט בבטון, שיספר לנו כל מה שאנחנו לא יודעים על החומר הזה, וכיצד ניתן לשלב אותו גם בבית שלנו.

כבר למעלה מעשור שחברת ארט בטון מתמחה בשוק הבטון האדריכלי. כל האלמנטים מיוצרים בטכנולוגיות חדשניות, ומאפשרים להגשים כל חלום עיצובי, ברמת הגימור הגבוהה ביותר בארץ. בארט בטון יש את המקצועיות, הידע והמכשור אשר מביאים לתרכובות הבטון המתקדמות ביותר. החברה מנוהלת על ידי אייל ועדי עוקבי ומעסיקה צוות עובדים מקצועי בעל הכשרה וניסיון רב. היא מספקת מענה למוצרי חיפוי וריצוף, וכן אלמנטים אדריכליים משלימים המיוצרים במיוחד לפרויקט, בהם יציקות בטון, בטון מוחלק, מיקרוטופינג, בטון מוטבע (בומנייט), אריחי ומדרכי בטון ועד לבטון חשוף. שיטות הייצור של החברה הן מגוונות ומתקדמות, ולכן מתאפשר לה לפתח אלמנטים במבחר מרקמים וגוונים. באופן טבעי, פיתוח המוצרים האדריכליים החדשים בא מתוך הקשבה לצרכי המתכננים. בבסיס החזון של החברה עומד העיקרון של ללכת את הצעד הנוסף למען הלקוח.

כדי להראות לנו איך עושים את זה נכון, אייל הזמין אותנו לווילה שעטופה בבטון, מבחוץ ומבפנים, ומציגה לנו אפשרויות רבות לשימוש בחומר הזה. בטון הוא חומר טבעי, לטוב ולרע. אפשר לייצר אותו במגוון רחב של צורות, גוונים וטקסטורות, והוא מסייע לנו לקבל עיצוב שמחבר בין החוץ והפנים. הטרנד הזה הלך והתחזק בחמשת השנים האחרונות וכיום ניתן למצוא בתים רבים בהם הריצוף הפך לבטון, דבר שניתן למצוא גם במשרדים ובתי עסק רבים. אפשר לייצר זאת באמצעות בטון מוחלק או על ידי "אריחים" בגודל של 2-2.5 מ"ר, שנותנים תחושה מדהימה לבית.

בטון הוא חומר מאוד עמיד בכל מה שקשור לשחיקה, עמיד בפני שינויי מזג האוויר שבמדינה, ניתן לעבד אותו בצורות שונות ובעזרת הכנסת פיגמנטים אף לשנות את צבעו - ולייצר חלל המורכב המורכב מפריטי ביטון בטקסטורות ובגוונים שונים. אם אתם חושבים שמדובר בחומר כבד במיוחד, אז אנחנו שמחים לגלות לכם סוד - חיפויי בטון. על מנת לייצר פריטים כמו רהיטים בטקסטורות של בטון, אפשר לצפות עץ, למשל, בבטון ובכך לייצר שולחנות נוחים לנשיאה. בכתבה שלפניכם אייל חושף בפנינו את הטרנדים המובילים בעולם הבטון.

לעמוד של אייל עוקבי

בשיתוף arcdb
  • עוד באותו נושא:
  • בטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully