וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטיק אלומיניום

בשיתוף arcdb

24.9.2020 / 12:32

כשאתם בוחרים ספק אלומיניום, אתם חייבים להיות בטוחים שבחרתם את הטוב ביותר. הכירו את יוני לוי עבודות אלומיניום

יוני לוי. עיצוב פנים: ענת גולדנברג, צילום: סיון מויאל,
יוני לוי/עיצוב פנים: ענת גולדנברג, צילום: סיון מויאל

בחירת ספק אלומיניום היא משימה מאתגרת. ריבוי נותני השירותים וההשוואה ביניהם עלולה להיות ארוכה ומבלבלת, ולמי שאין מספיק ניסיון, צפוי להתקשות בה. לפני שאנחנו בוחרים את ספק האלומיניום שלנו, חשוב לוודא שמדובר בעסק עם ניסיון רב בתחום וחיבור טוב עם אנשי העבודה שיבצעו את העבודה. כדי להיות מוכנים לתהליך, שוחחנו עם יוני לוי, הבעלים של "יוני מערכות אלומיניום מתקדמות", שיעזור לנו בבחירת הספק.

יוני לוי. עיצוב פנים: טלי גולד, צילום: סיון מויאל,
יוני לוי/עיצוב פנים: טלי גולד, צילום: סיון מויאל

"החברה שלנו היא עסק משפחתי שפועל כבר למעלה מ-30 שנים, עם המון לב, מקצועיות ושירות ברמה הגבוהה ביותר שיש", מספר לנו יוני. "החברה הוקמה בשנות ה-80 על ידי שלום לוי, אבא שלי, ואני ממשיך את דרכו. מגיל קטן הסתכלתי בהערצה על מוסר העבודה ותודעת השירות הגבוהה של אבי וזה משהו שמלווה אותי לכל אורך הדרך, עוד לפני הכסף. זאת המורשת שלו ואותה אני ממשיך לקיים בכבוד".

יוני לוי. עיצוב ותכנון: קובי אדרי והדס מרום, הדמייה: סטודיו וידה,
יוני לוי/עיצוב ותכנון: קובי אדרי והדס מרום, הדמייה: סטודיו וידה

אשתו של יוני, דיקלה, שמנהלת ביחד איתו את החברה, מספרת לנו שיוני "חי את עולם האלומיניום מגיל מאוד צעיר ומכיר את החומר ברמה בלתי נתפסת. הוא פרפקציוניסט ושואף לבצע את העבודה ברמה הגבוהה ביותר, סבלני ומדויק מאוד. הלקוחות שלנו שמים לב לזה ומעריכים מאוד את העובדות הללו".

דיקלה היא פרויקטורית עצמאית שהייתה אחראית על קידום אמנים ועסקים שונים. עם פרוץ מגפת הקורונה לחיינו, החליטו בני הזוג להפגיש בין העולמות שלהם ולשתף פעולה. דקלה אחראית על קשרי אדריכלים וקבלנים. "כיף גדול להמשיך את העסק המשפחתי ביחד. לחלום יחד ולהצליח ביחד", היא מספרת.

יוני לוי. עיצוב פנים: ענת גולדנברג, צילום: סיון מויאל,
יוני לוי/עיצוב פנים: ענת גולדנברג, צילום: סיון מויאל

במה מתמחה החברה שלכם?

"אנחנו מתמחים בכל סוגי עבודות האלומיניום, כולל פרגולות, שערים, גדרות, מקלחונים ועוד, וכל זאת בסטנדרטים הגבוהים ביותר. יש לנו ניסיון רב בעבודה עם לקוחות פרטיים ועסקיים, אדריכלים, מעצבי פנים, יזמים וקבלנים. אנחנו מאמינים ביחס אישי וזמינות תוך כדי הקפדה על עבודה מקצועית, עמידה בלוח הזמנים וחשיבה יצירתית וגמישה בהתאם לדרישות ולצרכי הלקוח. ההתמחות שלנו היא בווילות, בתי יוקרה ובעבודות חדשניות ובשנים האחרונות התחלנו לעבוד גם על בנייני בוטיק וברגע שאתה לוקח איתך את הדיוק של הווילות לבניין, העבודה יוצאת ברמה הכי גבוהה שיש".

יוני לוי. עיצוב פנים: גלית קוריאט, צילום: מושי גיטליס,
יוני לוי/עיצוב פנים: גלית קוריאט, צילום: מושי גיטליס

"בחירת ספק אלומיניום היא אתגר מורכב וחשוב שמשפיע על העיצוב הכללי של הבית ומחיר הטעות בו גבוה במיוחד. אנו שואפים לייצר פתרונות אלומיניום חדשניים המשלימים ותורמים לעיצוב הבית. בנוסף לפרופילים הסטנדרטיים שמציעים בארץ אנחנו מייבאים מחול פרופיל דק ומינימליסטי המתאים למפתחים גדולים מאוד ומגיע קו אפס עד התקרה וגם בצדדים ועם פתיחה קלילה למרות המשקל הכבד".

"העסק שלנו הוא מעין חנות בוטיק וכל מי שנכנס זוכה ליחס אישי וחם, שירות מקצועי וקפדני ולרוב גם בחברות ארוכת שנים. אנחנו מאמינים בעבודה מדויקות ובאפס תקלות. בזמן שרוב הספקים מעניקים שנתיים אחריות אנחנו מעניקים 5 שניות אחריות, ואם להיות כנים, מעטות מאוד הפעמים בהן יצא לנו לחזור לבית הלקוח".

לעמוד של יוני לוי

בשיתוף arcdb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully