וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 קונספטים לעיצובי חג לא שגרתיים

מונוכרומטי נועז, סקנדינבי או כפרי - השנה אתם יכולים להעז עם שולחן חג בעיצוב יצירתי ופחות מסורתי. הטריק כאן הוא בעיקר לשמור על קונספט מגובש, ויש לנו 7 הצעות הגשה מדוייקות

עיצוב שולחן מונוכרומטי. טולמנ'ס. טולמנ'ס,
שולחן חג בשחור מונוכרומטי - בואו נשבור קצת את התבניות המסורתיות/טולמנ'ס

אם אתם עורכים ארוחת חג הערב, בוודאי תרצו לערוך אותה על שולחן חגיגי ומיוחד. אילוצי הסגר שנכפו עלינו אולי צמצמו את מספר החוגגים סביב השולחן, אבל הם יכולים גם לפתוח פתח ליצירתיות. ממילא החג הזה יראה שונה מאוד מראשי השנה של העבר, אז למה לא ללכת על זה עד הסוף כבר ולנטוש את עיצובי השולחן המסורתיים?

אם תעזו תשיגו מראה יצירתי ומעניין. עם זאת, במיוחד כשהולכים על משהו שונה ויצירתי, חשוב לשמור על קונספט עיצובי מגובש שייצר סיפור חגיגי, הרמוני ושלם. מהם סגנונות העיצוב הבולטים השנה שתוכלו לשאוב מהם השראה? אספנו עבורכם את הלוקים, העיצובים והטרנדים המנצחים.

הסגנון המונוכרומטי

עיצוב שולחן מונוכרומטי. טולמנ'ס. טולמנ'ס,
שולחן עשיר ומעניין. עיצוב שולחן מונוכרומטי אדום/טולמנ'ס

סגנון העיצוב המונוכרומטי חושף את כוחו של הצבע האחד ותתי הגוון שלו. 50 גוונים של אפור? לכל צבע אינסוף גוונים שיכולים לייצר שולחן עשיר ומעניין. כל שדרוש לעיצוב מונוכרומטי הוא לבחור את צבע הבסיס, ואז להתחיל לשחק עם כל קשת גווניו. בנוסף, כדאי מאד לגוון את השולחן עם טקסטורות, צורות וחומרים שונים במטרה לייצר עניין.

הסגנון הסקנדינבי

עיצוב שולחן נורדי טולמנ'ס דוט. טולמנ'ס דוט,
מינימליזם, קווים נקיים וחומרים טבעיים. עיצוב שולחן בסגנון נורדי/טולמנ'ס דוט

אחד הסגנונות האהובים בעיצוב שולחן חג 2020, הוא הסגנון הנורדי הלקוח מארצות סקנדינביה. העיצוב המינימליסטי מתאפיין בגוונים בהירים, קווים נקיים ושימוש בחומרים טבעיים. עיצוב שולחן בסגנון נורדי מתבסס על עקרונות העיצוב המודרני ובפרט שיהיה פונקציונאלי.

סגנון הבוהו-שיק

Christian Lacroix  Philippe Garcia בוהו שיק - RENBY. RENBY,
יותר מהתרפקות על גלי הנוסטלגיה. שולחן בעיצוב בוהו-שיק/RENBY

אחרי שכבש את מסלולי האופנה, טרנד הבוהו-שיק מסתמן כלהיט גם בעיצוב שולחן החג. המראה מאופיין בוויזואליות ססגונית ומלאת שמחת חיים. המגמה היא חלק מהומאז' עכשווי לרוח שנות השישים המאוחרות ושנות השבעים המוקדמות. מראה הבוהו שיק לא רק מתרפק על גלי הנוסטלגיה, אלא הוא גם נושא אמירה בוהמיינית - חופשית ומיוחדת, ויחד עם זאת טובל בשיק מדויק ומוקפד. על מנת להשיג מראה מדויק ולא עמוס, חשוב לשלב בין האלמנטים בצורה הרמונית.

הסגנון הכפרי

עיצוב שולחן כפרי. טולמנ'ס,
איך נשמע לכם ערב ראש השנה בטוסקנה? שולחן בעיצוב כפרי/טולמנ'ס

הסגנון הכפרי החם והאהוב שמעלה זיכרונות ממחוזות קסומים כמו פרובנס או טוסקנה מככב השנה גם בעיצוב שולחן החג. הסגנון המזמין מתאפיין בחיבור החזק לטבע ובשימוש בחומרים טבעיים ובהרבה עץ. קשת הגוונים רחבה ובלבד שתהיה חמה. גם הדפסים פרחוניים בהחלט יכולים להשתלב בסגנון הזה.

הסגנון הבוטני

עיצוב שולחן בסגנון הבוטני - RENBY (1). RENBY,
מה לא היינו נותנים בשביל גיחה לאתר טרופי עכשיו? שולחן בעיצוב טרופי/RENBY

הסגנון הבוטני מפלרטט השנה גם עם עיצוב שולחן החג. סגנון זה בגרסתו העכשווית מספק נקודת מבט מחויכת, משוחררת ואופטימית כאשר את מרבית הפוקוס תופסים הדפסים אקזוטיים של פרחים לצד צמחים ירוקים. פלטת הצבעים נעה בין גווני נענע, מרווה וסלדין המעניקים חופש לפנטז על ריזורט טרופי מזמין. החומרים טבעיים ומסבירי פנים, והאפקט הכללי הוא של יוקרה בטעם טוב מה שמוסיף לאווירה הנינוחה.

הסגנון המטאלי

מטאלי. טולמנ'ס. עיצוב טום דיקסון. טולמנ'ס,
אווירה אורבנית ובוהקת. שולחן בקונספט מטאלי/טולמנ'ס

הצבעוניות המטאלית לצד האסתטיקה המתכתית התמקמו השנה באלגנטיות גם בעיצוב שולחן החג. כלים ואבזרים בגוונים מטאליים נושאים את בשורת עיצוב "הניאו דקו" ומציגים שולחן חג מגובש ומקורי. על הסקאלה שבין הזהב הבוהק והקלאסי לאלומיניום האורבני יותר, המשתלבות יחד למסע אורבני בוהק. כל שנותר לעשות הוא פשוט להעז.

הסגנון הקלאסי

עיצוב שולחן בסגנון הקלאסי RENBY. RENBY,
אם בכל זאת אתם מרגישים צורך ללכת על הקו המסורתי. שולחן בקונספט קלאסי/RENBY

הסגנון הקלאסי הוא על זמני ועל כן נכון לכל תקופה והלך רוח. אירופה הקלאסית, ארמונות ובתי פאר הם כולם חלק מהעבר וההווה של הסגנון הזה,המתאפיין בחומרים עשירים לצד שכבות של מרקמים המתחברים יחד למראה יוקרתי. הצבע השולט בשולחן קלאסי הוא הלבן וגווני השמנת, המקבלים חיזוק מגוונים מוזהבים וכסופים. אלו ינצנצו לצד קריסטלים, בזכוכית מחורצת או מצוירת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully