וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבן הבסיס

בשיתוף arcdb

16.9.2020 / 14:16

אחד החומרים המרכזיים בעולם הבנייה הוא האבן. כדי להכיר את המגמות בתחום שוחחנו עם המומחים של חברת "אליסטון"

אליסטון. באדיבות אליסטון,
אליסטון/באדיבות אליסטון

הבסיס של כל בית היא האבן ומה שמשדרג לנו את הבית או הפרויקט שלנו היא אבן איכותית שתהפוך את הבית שלנו ליצירה. כדי להכיר את עולם האבן והשיש בצורה הטובה ביותר, שוחחנו עם אלי אטון, הבעלים של חברת "אליסטון", אחד האנשים המנוסים והוותיקים בעולם האבן והשיש בישראל. "יש לנו עסק משפחתי שעובד כבר 30 שנים בעולם האבן והשיש. אנחנו יבואנים של אבן ושיש מכל רחבי העולם, באיכות הטובה ביותר. מעבר לזה שאנחנו מוכרים אבנים, אנחנו מוכרים שירות. המוטו שלנו שם את הלקוח במרכז".

אליסטון. באדיבות אליסטון,
אליסטון/באדיבות אליסטון

"מבחינתנו 'הלקוח לפני הכל' זו לא סתם סיסמה אלא דרך ההתנהלות של העסק", מספר אלי. "חשוב לנו ללוות את הלקוח לכל אורך התהליך, החל משלב הייעוץ והקניה ועד לשלם בו מיישמים את האבן והעבודה מושלמת. מבחינתי למכור את האבן ולעשות את העסקה זה רק תחילת העבודה, הסיום שלה הוא שאנחנו רואים את הלקוח מאושר מהתוצר הסופי בבית שלו. אנחנו עובדים מול לקוחות פרטיים, וגם מול חברות בנייה, מפקחים, אדריכלים ומעצבי פנים, כולל בפרויקטים של בנייה רוויה".

אליסטון. באדיבות אליסטון,
אליסטון/באדיבות אליסטון

"ניתן למצוא אצלנו את כל סוגי האבן והשיש, החל מספי חלון, דרך ריצופי פנים וחוץ, מדרגות, בריקים, חיפויים, אבנים דקורטיביות ופסיפס או אבנים לבריכות. כמובן שניתן למצוא אצלנו משטחי שיש ופורצלן למטבחים. אנחנו מספקים גם את שירותי הביצוע וההתקנה במידת הצורך, וערוכים לעבוד בהיקפים קטנים וגדולים. אנחנו מתאימים את העבודה לצרכים וליכולות של הלקוח, ויודעים להתאים לכל לקוח את מה שהוא צריך".

באדיבות אליסטון. באדיבות אליסטון,
באדיבות אליסטון/באדיבות אליסטון

מה הטרנדים והמגמות בעולם האבן בישראל?

"אנחנו רואים מגמה של פריחה בעולם החיפויים, שהדגש הוא על חיפויים של אבנים פראיות, לא מודולריות ואבני לקט. הקהל הישראלי מתחבר מאוד לסגנון הזה. בנוסף, נושא הריצוף העתיק זוכה גם הוא להתבלט בשוק הישראלי, הכוונה היא גם בריצוף הבית וגם בריצוף החוץ. יש לנו לקוחות רבים שמבקשים ריצוף לבית מצרפת בסגנון "פרובנס" למשל ובריצופי חוץ אפשר לראות שימוש באבנים בסגנון עתיק".

לעמוד של אליסטון

אליסטון. באדיבות אליסטון,
אליסטון/באדיבות אליסטון
אליסטון. באדיבות אליסטון,
אליסטון/באדיבות אליסטון
בשיתוף arcdb
  • עוד באותו נושא:
  • אבן
  • שיש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully