וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור אחר

בשיתוף arcdb

16.9.2020 / 13:51

תפיסתה העיצובית של שרון ארני תעזור לכם לספר את הסיפור שלכם ותגרום לכם להרגיש בבית, במיוחד בתקופת הקורונה

סרטון ה"בקרוב" של הפקת צילומי התדמית/צילום ועריכת וידיאו: מישל פישמן

עם ניסיון של למעלה מ-25 שנים וכשבאמתחתה אין ספור פרויקטים של בתים פרטיים, דירות יוקרה, כמו גם חנויות, משרדים, מרפאות, ואף מסעדה, מעצבת הפנים שרון ארני פיתחה תפיסת עולם עיצובית ברורה וייחודית. כמי שחיה ונושמת את עולם העיצוב רוב חייה, היא מעודדת את לקוחותיה לאותנטיות, לתת לאישיות ולאהבות שלהם לבוא לידי ביטוי בעיצוב הבית, מזהירה אותם לא להיסחף מידי אחר טרנדים חולפים, ובקיצור, כפי שהיא מנסחת זאת: "פחות טרנדים ויותר לב".

שרון ארני. באדיבות שרון ארני,
שרון ארני/באדיבות שרון ארני

"הבית שלכם הוא הסיפור שלכם ואמור לשרת אתכם. לכן אל תחששו לתכנן או לקשט אותו לפי טעמכם האישי, גם אם זה לא מה שהופיע בכתבת ה,טרנדים האחרונים' במגזין העיצוב המוביל", אומרת שרון. "בהנחה שאתם מתכננים בית לשנים רבות, יש להעדיף תכנון פונקציונלי ועיצוב ששורד את הזמן. זה חשוב יותר מכל אופנה חולפת".

שרון ארני. באדיבות שרון ארני,
שרון ארני/באדיבות שרון ארני

ואם הבית הוא סיפור, אז תפקיד מעצב הפנים, כפי ששרון רואה זאת, הוא להיות סוג של מתורגמן. "אני מתרגמת את צרכיהם ורצונותיהם של הלקוחות לחללים מוחשיים. תכנון ועיצוב שמדויקים ספציפית עבור בעלי הבית ומשקפים את טעמם, ראשית יצרו חלל שהוא ייחודי ואין דומה לו ושנית, כזה שהלקוחות ירגישו בו הכי "בבית" לאורך שנים".

שרון ארני. באדיבות שרון ארני,
שרון ארני/באדיבות שרון ארני

"התפיסה העיצובית הזו התגלתה כרלוונטית במיוחד בתקופה האחרונה, תקופת הקורונה. תקופה זו שינתה את החשיבה שלנו לגבי משמעות הבית והמשפחה. בימים אלו אנו נאלצים לשהות זמן רב בבתינו, לעיתים בצמוד לבני המשפחה ולעיתים בבידוד או בסגר, כאשר הבתים שלנו הפכו למעין יחידה המספקת מספר צרכים: אנחנו כעת גם עובדים מהבית, מבשלים ואוכלים בו יותר מתמיד ואפילו מתאמנים. אנשים רבים מגלים לפתע שהבית אינו משרת את כל הפונקציות להן הם זקוקים או לחילופין הוא לא 'חם' ומזמין מספיק. רבים פונים אלי בבקשה להתאים אותו למציאות החדשה. מנגד, אני גם שמחה לשמוע מלקוחות שלי עד כמה הם נהנים כעת מהבית שתכננו יחד עבורם".

שרון ארני. באדיבות שרון ארני,
שרון ארני/באדיבות שרון ארני

כמי שכאמור מעודדת חשיבה מחוץ לקופסה ושואפת להיות שונה, כאשר נדרשה שרון לצילומי תדמית לעסק שלה, גם כאן בחרה אחרת. "יכולתי לעשות את זה הרבה יותר פשוט אם הייתי מצטלמת בסטודיו או מלון כלשהוא, כמקובל", צוחקת שרון, "אבל הרגשתי שדווקא בתקופה כזו שהכל מעט רדום ופסימי, שמזהירים מהוצאות מיותרות ומלקיחת סיכונים, אני דווקא חייבת לרענן, להתחדש ולהפיח רוח אופטימית בעצמי ובסביבה, והכנסתי את עצמי לסוג של הפקה".

שרון ארני. באדיבות שרון ארני,
שרון ארני/באדיבות שרון ארני

שרון בחרה את אחד מאתרי הבניה אותם היא מתכננת כלוקיישן לצילומים. בתוך כל הבלגאן של אתר הבניה, החומרים החשופים והגוונים המונוכרומטיים, מיקמה פרטי ריהוט, אותם השלימה בסטיילינג מוקפד, וצולמה בתוכם. הקונטרסט בין הרקע לסט עצמו, מרהיב ומפתיע. הצילומים משדרים יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסא, מדיפים ניחוח לייפסטייל ומדגישים את כוחו של סטיילינג טוב להפוך כל חלל ליוקרתי ומרשים".

ניתן להתרשם מעבודותיה יוצאות הדופן של שרון באתר, באינסטגרם ובפייסבוק של המעצבת

לעמוד של שרון ארני

שרון ארני. סיגל מזרחי,
שרון ארני/סיגל מזרחי
שרון ארני. סיגל מזרחי,
שרון ארני/סיגל מזרחי
בשיתוף arcdb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully