וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים סדר בארון

בשיתוף arcdb

15.9.2020 / 9:51

מותג הארונות המוביל ריביירה, יחד עם מעצב הפנים דניאל חסון, עושים סדר בארון עם טיפים לעיצוב ולתכנון ארונות

ריביירה. מעצב בן רזניאלי, צלם עמוס אורן,
כל הטיפים שאתם חייבים להכיר/מעצב בן רזניאלי, צלם עמוס אורן

אם אתם עומדים בפני שיפוץ הבית או כניסה לבית חדש, אחד הדברים שעליו תצטרכו להחליט הוא סגנון הארונות. כדי לעשות סדר בדברים, המומחים של חברת הארונות ריביירה, חברה ישראלית ותיקה ויציבה, יחד עם מעצב הפנים דניאל חסון, נותנים לנו את הטיפים החשובים לפני שאנחנו מתכננים ובוחרים את הארונות בבית שלנו.

ריביירה. מעצב בן רזניאלי, צלם עמוס אורן,
מה צריך לדעת על הארון?/מעצב בן רזניאלי, צלם עמוס אורן

איזון בין אלמנטים בחדר השינה

כשאתם בוחרים ארון לחדר השינה חייבים לשים לב לשילוב שלו עם יתר האלמנטים העיצוביים בחדר. לדוגמא, אם אתם בוחרים ארון גדול ודומיננטי עם אמירה חזקה, אנחנו נרצה ששאר המרכיבים יהיו שלווים ורגועים. וכך גם להפך. אם יש לנו בחדר השינה גב מיטה גדול ומאסיבי, אנחנו נבחר בארון שקט ונעים. ככה נשיג את השקט שמגיע לנו בחדר השינה, על ידי איזון עיצובי נכון.

ריביירה. מעצבת ויטל פרי, צלמת אורית ארנון,
האיזון משמעותי/מעצבת ויטל פרי, צלמת אורית ארנון

מגירות בארון הבגדים

מדובר באחד האלמנטים הכי חשובים בארון הבגדים שלכם. בדרך כלל, המגירות התחתונות ישמשו אותנו עבור הנעליים שלנו - יש לקחת בחשבון שמגירות מסוימות יתאימו לנעליים כמו סניקרס או כפכפים ואם נרצה לאחסן מגפיים, נצטרך לקחת זאת בחשבון. אנחנו ממליצים לחשב מראש את כמות זוגות הנעליים שתרצו להכניס ולפי כך לתכנן את גודל המגירה. בגובה המותניים נמקם מגירות שישמשו אותנו לאחסון הלבשה תחתונה ואביזרים. כדי למקסם את יכולת האחסון שלהם, נייצר חלוקות פנימיות בתוך המגירה בהן נניח בצורה מסודרת את הפריטים השונים. בחלק העליון של הארון לא נשים מגירות, הרי אנחנו לא נוכל להגיע אליהן.

ניצול מקסימלי של הארון

כדי שנוכל לנצל באופן מקסימלי את הארון שלנו, יש מספר אלמנטים ופטנטים שכדאי לכם להכיר. מוט תלייה עליון (שנקרא סרבטו) יקל לנו על השימוש בארון ויאפשר לנו להגיע בקלות לבגדים התלויים בחלק העליון של הארון. שימו לב שכשאתם בוחרים ארון עם מוט "סרבטו", אתם דואגים שהוא יהיה מקורי ומיוצר באיטליה. פטנט נוסף הוא מתקן מסתובב לאחסון נעליים, שבשטח קטן יכול להכיל מספר רב של זוגות נעליים ולעשות לנו סדר בבלגן.

תאורה בארון

אחד הגימיקים החדשניים והאוהבים בארונות הוא התאורה הפנימית. אין דבר יותר נחמד מאשר לפתוח את דלת הארון ולראות את האור דולק - ממש כמו בבתי מלון. אבל זה ממש לא גימיק - התאורה הפנימית עוזרת לנו מאוד בבחירת הבגדים ומקלה לנו למצוא את החולצה שאנחנו בדיוק מחפשים.

ריביירה. מעצב בן רזניאלי, צלם עמוס אורן,
איך מנצלים את הארון בצורה מקסימלית?/מעצב בן רזניאלי, צלם עמוס אורן

חדרי ילדים

כשאנחנו בוחרים ארון לחדר ילדים, אנחנו לגמרי יכולים לבחור לו ארון שמתאים למבוגרים. ארון כזה יאפשר לו "לגדול איתו לאורך השנים". למשל, בשנים הראשונות לחייו של הילד, ישמשו המגירות התחתונות בארון לצעצועים שלו, אותם הוא יוכל להוציא ולהחזיר בקלות, הרי שיגדל הן ישמשו אותו לייעודן המקורי - מגירות לנעליים. דבר נוסף שחשוב לשים לב אליו הוא הידית. ידיות בארונות לחדרי ילדים צריכות להיות נוחות עבורם, ובהחלט ניתן לייצר מרווח בין מגירה עליונה לתחתונה, שבאמצעותו יוכל הילד לפתוח את המגירה בקלות.

מה לגבי תלייה בארונות ילדים? בשנים הראשונות לחייהם הם פחות צריכים מקום לתלייה ואפשר לנצל את החלק הזה בארון ולהרכיב בו מדפים בהם נניח בגדים ואלמנטים נוספים כמו צעצועים. ארון לילדים צריך להיות מתוכנן מנקודת מבט של הילד, מבפנים ומבחוץ. לכן חשוב שהדברים בהם הוא משתמש באופן תדיר יותר יהיו בהישג יד לגובה שלו, ובחלק העליון תוכלו לאחסן דברים בהם השימוש פוחת או דברים שמחכים לו שיגדל.

עומק הארון

השלב הנכון לבחירת ארון הוא כבר בזמן תכנון הבית או הדירה. בהתאם לצרכים שלנו, נוכל להגדיר את העומק של הארון אותו נבחר וכך נבטיח שזה יעבוד מצוין עם תכנון הבית.

לעמוד של ריביירה

ריביירה. מעצבת ויטל פרי, צלמת אורית ארנון,
מה חשוב לדעת על חדרי ילדים?/מעצבת ויטל פרי, צלמת אורית ארנון
בשיתוף arcdb
  • עוד באותו נושא:
  • ארון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully