וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור החדש של הריצוף

בשיתוף arcdb

15.9.2020 / 9:41

משפצים או בונים את הבית בקרוב? הכירו את מדה קל - מצע הריצוף המתקדם בעולם שיחסוך לכם בעלויות, ימנע מפגעי רטיבות ואפילו ירחיק חרקים ומזיקים

מדה קל. גיל לופו,
פתרון חדש לריצוף/גיל לופו

תהליכי השיפוץ והבנייה מלאים בקבלת החלטות לא פשוטות, שישפיעו על הבית שלנו למשך שנים ארוכות. אנחנו מתלבטים לגבי העיצוב, הריהוט, המטבח, הריצוף, מערכות המיזוג ואפילו הכלים הסניטריים. יש בחירה אחת שאנשים רבים לא מודעים אליה, אבל אחרי שתכירו אותה, היא תהפוך לאחת הבחירות הקלות ביותר שתעשו במהלך תהליך השיפוץ. הכירו את "מדה קל", הפתרון הקל, הטוב והמתקדם למצע הריצוף שלכם.

אם בעבר התרגלנו להתלבט בין שומשום לחול כמצע לריצוף שלנו, הרי שהפתרון החדש של "מדה קל" שם את ההתלבטות ואת האפשרויות הנוספות מאחור. מדובר במצע מתקדם לריצוף, המבוסס על טכנולוגיה שמיושמת במדינות המערב במשך שנים רבות, וזכתה להתאמה על ידי מהנדסי החברה לאופי הבנייה בישראל ולדרישות מכון התקנים הישראלי. מדה קל הינו מצע מפולס המתאים לכל סוגי הריצוף ופותר את בעיית הרטיבות בזמן הבנייה ולאחריה.

מדה קל. גיל לופו,
מדה קל/גיל לופו

איך זה עובד?

בשלב הראשון מתקינים את תשתיות הצנרת, חשמל, תקשורת וכו' ואת הצינורות. לאחר מכן יוצקים את יציקת המדה קל בהתאם לסוג הריצוף - מדה קל S6 לכל סוגי אריחי הפורצלן, בטיט או ריצופית ומדה קל S8 לפרקט, אבן טבעית או במידה ויש חימום תת רצפתי. בשלב האחרון מניחים את הריצוף מעל שכבת המדה קל העשויה מבטון קל עם תוספים תרמו אקוסטיים לבידוד מרבי. התהליך נעשה בדומה לתהליך העתיק שנעשה גם בשיטות הישנות.

מדה קל. גיל לופו,
מדה קל/גיל לופו

מה היתרונות?

למדה קל יש יתרונות רבים בהשוואה לאלטרנטיבות הישנות הקיימות בשוק. מדה קל מחסל את בעיית הרטיבות - השימוש בו פותר את בעיית העובש והרטיבות מתחת לריצוף ומאפשר ריצוף קל ובטוח גם בתקופת חורף גשום. בנוסף, הוא מספק הגנה מלאה על תשתיות יקרות בזמן ביצוע עבודות הבנייה והגמר, כולל בזמן שימוש בכלי עבודה כבדים. זמני העבודה עם מדה קל קצרים משמעותית ויחסכו לכם הרבה זמן בשיפוץ. הוא מאפשר גם ניקיון שאריות הטיח ופסולת הבנייה בצורה קלה ומהירה ללא גרימת נזקים לתשתיות.

ישנם עוד יתרונות רבים נוספים, ביניהם צמצום הצורך בהגנה על הריצוף ואפשרות לרצף את הבית רק לאחר סיום עבודות הגמר. מדה קל גם משפר משמעותית את הבידוד האקוסטי מרעשים בין מפלסים וקומות, והוא בעל מקדם בידוד טרמי טוב יותר המביא לחסכון באנרגיה ובהוצאות החימום והקירור. הוא משמש כמצע מושלם לחימום תת רצפתי. הצפיפות הגבוהה וחוזק החומר מונעים התנחלות מזיקים וחרקים מתחת לריצוף.

כפי שניתן לראות, למדה קל יתרונות רבים בהשוואה לפתרונות האחרים הקיימים בשוק הישראלי. החדשנות שלו הופכת אותו לאחת הבחירות הקלות שתעשו במהלך תהליך השיפוץ.

לעמוד של מדה קל

מדה קל. גיל לופו,
מדה קל/גיל לופו
מדה קל. גיל לופו,
מדה קל/גיל לופו
מדה קל. גיל לופו,
מדה קל/גיל לופו
בשיתוף arcdb
  • עוד באותו נושא:
  • ריצוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully