וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגבירים את הווליום

בשיתוף arcdb

15.9.2020 / 9:30

רגע לפני ראש השנה בואו להכיר ולשמוע את כל החידושים הכי מעניינים בתחום הסאונד מבית מותג העל הדני Bang&Olufsen

B&O סאונד. יח"צ,
חוויית שמיעה חדשה/יח"צ

את החגים הקרובים נבלה בבית, ובכלל בחודשים האחרונים אנחנו מבלים הרבה יותר זמן בבית שלנו. זה לימד אותנו להשקיע במקום שהכי חשוב לנו. אחרי ששיפצנו את הדירה, החלפנו את הריהוט ובנינו לנו את פינת העבודה הנוחה, הגיע הזמן לדאוג גם לאוזניים שלנו. במיוחד בשביל זה אנחנו סוקרים את החידושים בתחום מערכות הסאונד החדשות והמובילות בישראל מבית המותג הדני המוביל Bang & Olufsen, או בקיצור B&O.

B&O סאונד. יח"צ,
רמקול WIFI אלחוטי ואיכותי/יח"צ

Bang & Olufsen נוסדה לפני כמאה שנה בדנמרק על ידי צמד מהנדסים צעירים בשם פיטר באנג וסוונד אולופסן, שפיתחו את הרדיו הביתי הראשון ובהמשך השיקו ליין פטיפונים מכניים שהקדימו את זמנם. החברה מתמחה בתכנון וביצירת מוצרי סאונד מובילים באיכות שמע גבוהה במיוחד ובעיצוב ייחודי הנשען על שיתופי פעולה עם מעצבים ובתי עיצוב בעלי שם עולמי. ליין המוצרים של החברה כולל רמקולים עוצמתיים במגוון עיצובים ווריאציות, מערכות סטריאו, אוזניות ורמקולים אלחוטיים.

B&O סאונד. יח"צ,
ליין המוצרים של החברה כולל רמקולים עוצמתיים במגוון עיצובים ווריאציות, מערכות סטריאו, אוזניות ורמקולים אלחוטיים/יח"צ

מערכות הסאונד של החברה מאופיינות בחדשנות טכנולוגית, בדגש על התאמת המוצרים שלה לטכנולוגיות החדישות ביותר בתחום האודיו, העיצוב והבית החכם בשילוב פטנטים וחשיבה עד לפרטים הקטנים ביותר. מעצבי המוצר של החברה שמים דגש על שימוש בחומרי גלם איכותיים ביותר ועמידים לשימוש ממושך ונוח. המותג מוכר מאוד בשילוב ייחודי של בדים איכותיים מבית מעצבי על לטקסטיל - Kvadrat, עץ ואלומיניום מחושל.

ההתמחות שלהם בחישול אלומיניום ידועה בכל העולם, ובמפעל החברה בדנמרק מתבצעות גם עבודות אלומיניום עבור חברות יוקרה רבות, למשל מתחום הרכב. את פריטי העץ מתכננים ומרכיב בבוטיק עץ מיוחד בדנמרק, שכל יצירה שלו נחשבת ליצירת אמנות.

B&O סאונד. יח"צ,
התפריטי העץ מתוכננים ומורכבים בבוטיק מיוחד בדנמרק/יח"צ

כשאנחנו מדברים על מערכות שמיעה נהוג להתייחס בעיקר לחוש השמיעה, אבל המערכות של B&o מספקות חוויה לכל החושים. מערכות הסאונד של החברה משתלבות בחלל כיצירת אמנות ומספקות חוויית משתמש כוללת, שכל מי שנחשף למערכת מרגיש שהוא שומע את המוזיקה גם באמצעות העיניים. כל זאת לצד הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, הכוללת בין היתר אפליקציה ייעודית לכל מוצרי החברה המעניקה שליטה נוחה ומתקדמת על כלל המוצרים.

המוצרים נמכרים במחיר אחיד בכל העולם ומאז שנכנס המוצר לישראל, החליט היבואן שהצרכן הישראלי יעדיף לקנות את מוצרי החברה בישראל ולא בחו"ל, והמחירים בישראל אף נמוכים מהמחיר בעולם, כל זאת לצד שירות ברמה הגבוהה ביותר ותמיכה וליווי בכל הפלטפורמות האפשריות.

B&O סאונד. יח"צ,
המחירים בישראל מהנמוכים בעולם/יח"צ

רמקולים שכדאי להכיר

Beoplay M3 - החל מ-1,199 ש"ח

רמקול WiFi אלחוטי עם חתימת הסאונד האיכותית והמדויקת של החברה. הוא עוצב ותוכנן למלא חדרים קטנים עד בינוניים בגודל של כ-30 מ"ר בסאונד עשיר, חם ואותנטי. רמקול מתקדם הכולל שלל טכנולוגיות כמו Bluetooth ,Chromecast או Apple AirPlay. נחשב לאחד הלהיטים של החברה, עם סאונד נפלא ועיצוב שימשוך לא מעט תגובות.

Beosound Stage - החל מ-5,990 ש"ח

מקרן הקול הראשון של החברה, שיצא לפני כשנה לאוויר העולם ומאז הספיק לקטוף כבר 3 פרסים בקטגוריית הסאונד בר העולמית. הסאונד בר הזה שונה ברמת העיצוב והגימור שלו מכל מה שהכרתם עד היום ומשתלב כרהיט בחלל החדר. ניתן להשתמש בו כרמקול ביתי גם שהטלוויזיה סגורה והוא מתאים לסלון בגודל של עד 60 מ"ר. גם הוא, כמו יתר הרמקולים של החברה תומך בטכנולוגיות החדישות והמתקדמות ביותר כגון Dolby Atmos.

Beoplay A9 - מחיר: 10,999 ש"ח

רמקול חכם המובנה עם העוזרת האישית של גוגל ונחשב כפריט ריהוט לכל דבר. הוא עוצמתי מאוד ומתאים לחלל של עד 70 מ"ר. אפשר לשלוט באמצעותו על מערכות של בתים חכמים, כולל תאורה, מזגנים, דוד חשמלי ועוד.

אוזניות Beoplay H9 3rd Gen - מחיר: 1,790 ש"ח

למי מאתכם שעבר לעבוד מהבית או כל מי שמחפש אוזניות עם מסנני רעשים - זאת הבחירה שלכם. אזניות שמהרגע הראשון שמחזיקים בהן מרגישים יוקרה מהי. הן עשויות מעור ומאלומיניום ומגיעות עם הטכנולוגיות המובילות, כולל כפתור ייעודי לעוזרת אישית, סינון רעשים אקטיבי ונמכרות בישראל במחיר נמוך מכל העולם.

לעמוד של B&O סאונד

בשיתוף arcdb
  • עוד באותו נושא:
  • סאונד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully