וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנות מעץ

בשיתוף arcdb

13.9.2020 / 16:28

הסגר חוזר ובתקופה הקרובה אנו צפויים לבלות יותר ויותר בבתים שלנו. איך נשדרג את המרפסת והגינה? "נועם עבודות עץ" עם פתרונות העץ המתקדמים ביותר

נועם יעיש. יח"צ,
נועם יעיש/יח"צ

החודשים האחרונים לימדו את כולנו, גם את מי שבעבר לא הסכים עם האמירה הזאת, "שאין כמו בבית". תקופת הקורונה גרמה לנו לבלות זמן רב בבתים שלנו, ורגע לפני חזרתו הצפויה של הסגר בתקופת החגים, שוחחנו עם נועם יעיש, הבעלים של חברת "נועם עבודות עץ", על כל השדרוגים שנוכל לייצר בגינות ובמרפסות שלנו.

נועם יעיש. יח"צ,
נועם יעיש/יח"צ

"אין ספק שהקורונה הביאה לעלייה בביקוש בכל מה שקשור לעיצוב הבית", מספר יעיש. "ההבנה שאנחנו הולכים לבלות הרבה יותר בבתים שלנו, גרמה לנו להעביר חלק נכבד מההוצאות לכל נושא העיצוב. בתקופה הזאת הגינות פרחו - ולא רק הצמחים שלהן. לקוחות מבקשים לטפח ומוצאים זמן להתעסק בגינות שלהם, בהן הם מבלים שעות רבות. אנשים תמיד רצו לשפר את הבית שלהם, ואחד הפתרונות הטובים ביותר שמקנים לחצרות ולמרפסות מראה שונה ויוקרתי הם דקים ופרגולות. הם הופכים כל גינה או מרפסת ליפה יותר והרבה יותר כיף להיות בהן".

נועם יעיש. יח"צ,
נועם יעיש/יח"צ

ומה לגבי התחזוקה של דקים ופרגולות?

"התחזוקה השוטפת נוחה מאוד. הרבה יותר נוח ופשוט לתחזק דק מאשר דשא למשל. יש היום הרבה צבעים מיוחדים שאנחנו משתמשים בהם והם שומרים פי 4 על העץ, בהשוואה לצבעים בהם היינו משתמשים בעבר. אלו צבעים על בסיס מים והם שומרים על מצב העץ לאורך זמן רב יותר. באופן כללי, פרגולות אנחנו מחדשים כל כמה שנים - תלוי בכמות השמש, המים וכו' ודק אנחנו מחדשים פעם בשנה, כדי להעניק לו את המראה שכולם רוצים".

נועם יעיש. יח"צ,
נועם יעיש/יח"צ

במה אתם מתמחים?

"יש לנו ניסיון עשיר בכל מה שקשור לעץ ובזה אנחנו מתמחים. אנחנו מטפלים בכל מה שקשור לדקים, פרגולות, בריקים, מטבחי חוץ וגם בשילוב מתכת כמו בפרגולות ובעבודות מתכת נוספות. אנחנו נחשבים לחברה וותיקה מאוד עם הרבה המלצות ולקוחות שלנו חוזרים ומביאים לקוחות נוספים. יש לנו ידע וניסיון בעבודות נגרות קלאסיות ובעבודות ייחודיות בהתאם לתכנית, לצורך ולתקציב".

"אנחנו לא עובדים עם קבלני משנה ואני מעורב בכל העבדות שאנחנו עושים, ביחד עם העובדים שלי כמובן. העבודות שלנו הן באיכות הגבוהה ביותר ואנחנו לא מתפשרים על החומרים הכי טובים שיש, בין אם מדובר בעצים, שמן ואפילו ברגים. אנחנו עובדים עם המון לקוחות במגזר הפרטי אבל גם במגזר הציבורי ובין הלקוחות שלנו נמצאים בית חולים שערי צדק בירושלים, הפארק הלאומי ברמת-גן ועוד".

לעמוד של נועם עבודות עץ

בשיתוף arcdb
  • עוד באותו נושא:
  • עץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully