וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחל שנה וחידושיה

בשיתוף arcdb

13.9.2020 / 14:35

שנה חדשה בפתח וזה בדיוק הזמן להתחדש בכלי העבודה החדישים והמתקדמים ביותר. גיל גוטמן, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של חברת גוטמן ברזילי, עם כל החידושים

הצצה לארגז הכלים שלכם תגלה כי מונחים בו פריטים שלא השתמשתם בהם. חלקם שחוקים ואחרים שבורים. בכל מקרה, אתם מצפים מכלי העבודה שלכם שיעשו את העבודה, לא משנה כמה שילמתם עבורם. קנייה נכונה של כלים איכותיים תאפשר לכם לנצל טוב יותר את הכוח והמאמץ שתשקיעו בעת העבודה, תפחית באופן משמעותי פגיעה פיזית אפשרית ותחסוך זמן.

כדי לעשות סדר בכלים החדשים, רגע לפני תחילת השנה, שוחחנו עם גיל גוטמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי של חברת "גוטמן ברזילי".

"ברבות השנים הבינו המשתמשים שהם מחפשים איכות, נוחות ומאמץ מינימלי בכלי העבודה שלהם. יצרני הכלים בעולם הבינו שיש צורך בחשיבה מעמיקה על בריאותו של המשתמש ונוחותו והחלו לחקור את הארגונומיה, סביבת האדם, צרכיו והיכולת להעניק לו כלים שמתאימים לסביבת עבודתו - כאלו שיעשו את העבודה וישמרו על בריאותו ועל הסובבים אותו", מספר גוטמן.

"בעבר, על מנת לייצר מברגים לדוגמה, היו מכינית תבנית אליה היו שופכים את נוזל הפלדה שהותכה באלפי מעלות חום 'כמו לחמניות בתנור' ולאחר מכן מחברים את הלהב למברג על ידי קירור מהיר בטמפרטורה מקפיאה ומוכרים את אותו מברג לכולם. היצרנים המובילים בעולם החלו לחקור מה נוח וטוב למשתמש ועברו לייצר כלים שיעשו את העבודה בטוחה, בריאה, מהירה ואיכותית ביותר".

ומה לגבי המחירים?

"גם אם יהיה מי שיאמר שהמחיר כן קובע, הוא בכל זאת פחות חשוב. בשנים האחרונות חלה ירידה דרסטית במחירי הכלים האיכותיים מאירופה ומצד שני עליה במחירי מוצרי המזרח, כך שאפשר לומר שהיום יותר מתמיד הפער במחיר לא שווה את התסכול של כלי שמתפרק או 'מפרק לכם את הצורה'. בעבר הלקוחות היו מרוצים מכלי עבודה עמידים. היום הם מבינים מהי איכות ודורשים אותה".

מה הם הכלים החדשים שכולנו חייבים להכיר?

שם יצרן: ALPEN, מקום ייצור: אוסטריה

מה מייצרים: כלי חיתוך עיבוד שבבי ומקדחים לכל סוגי החומרים - בטון, חרסינה, קרמיקה, בטון מזוין, מתכת, נירוסטה, פחים, שיש, אבן, עץ ועוד. מזה מעל 60 שנים עם אלפי מוצרים כאשר בכל חומר הושקעו מיליוני יורו בחשיבה על טיב החומר, מהירות הקידוח ועוד. ישנה חוכמה אדירה בייצור של מקדחים רב שימושיים שעושים את העבודה אחת ולתמיד.

מאז ועד היום: החשיבה על כאן ועכשיו מביאה פתרונות על, ממש קסם של מקדחי מולטי-קאט. כשמם כן הם - רב שימושיים המשלבים אלפי שעות מחקר, פטנטים וניסיונות קידוח בתנאי שטח שונים, ובשילוב מחקר עם מאות אנשי מקצוע מתחומי המקצוע השונים ויצירת מוצר שהוא שלמות ורב תכליתי.

לאדם הפרטי - חובבן או מקצוען, אפשר לומר שזהו סט שיעשה לכם חשק לעבוד בבית סוף כל סוף ויגרום לכם לסיפוק אמיתי בכל עבודה של תליית מדפים, תמונות, התקנת אביזרים ועוד.

סט מקדחים ALPEN מולטי קאט

סט מקדחים אלפן מולטי קאט - גוטמן ברזילי. יח"צ,
סט מקדחים ALPEN מולטי קאט/יח"צ

שם יצרן: WERA, מקום ייצור: גרמניה

מה מייצרים: מברגים, קצוות מברגים למברגה ומפתחות מומנט.

מאז ועד היום: בעשור האחרון שונתה כל החשיבה של המפעל והקו המוביל הוא חשיבה מהפכנית, להיכנס למוח של המשתמש הסופי ולהרגיש אותו כדי להפוך את חוויית המשתמש לקלה, בטוחה ומלאה בהנאה.

סט ביטים קטן נוח ו-ורסטילי לביצוע כל עבודה של הברגה במינימום מאמץ במהירות ובדייקנות. הסט מכיל את כל מה שצריך לעבודה ידנית או עבדוה עם מברגה נטענת או אימפקט.

סט ביטים קצוות מברגים WERA

סט ביטים קצוות מברגים WERA - גוטמן ברזילי. יח"צ,
סט ביטים קצוות מברגים WERA/יח"צ

פריט חדשני נוסף של חברת WERA הוא מפתח שבדי מתכוונן. חידוש מהפכני שמעניק למפתח JOKER 6004 של WERA עבודה בטוחה ומהירה. באמצעות מפתח זה אפשר לפתוח ולסגור כל אום וכל בורג עם ראש משושה בכל מצב שהוא נמצא.

המפתח נסגר מעצמו סביב האום או ראש הבורג ואוחז אותו בחזקה. המפתח אוחז גם מהצד השטוח של האום וגם מהפינות שלו. גם ידית האחיזה שלו מתאימה לכף היד של האוחז בה.

מפתח שוודי מתכוונן - גוטמן ברזילי. יח"צ,
מפתח שבדי מתכוונן של WERA/יח"צ

שם יצרן: IRWIN, מקום ייצור: אירופה והמזרח

מה מייצרים: פליירים, קטרים, מלחציים, מסורים, מקדחים ועוד

מאז ועד היום: מאז 1885 ועד היום ממשיכים לתכנן ולפתח כלים ידניים כך שהמוטו העיקרי הוא חדשנות ולהגיע למצב של "פעם אחת השתמשת בכלי של IRWIN - לא תרצה להחליפו ליצרן אחר". היצרן מגיע לישראל ומעביר הדרכות ו"אוניברסיטה" למשתמשי הקצה וגם כאן מנצל את ההזדמנות להקשיב לצורכי המשתמש הסופי.

פלייר הפטנט הוותיק והטוב של חברת VISE GRIP שאיתו ניתן לפתוח, לסגור ולהחזיק סוגי ברגים למיניהם כולל צינורות, מוטות ועוד. ישנם מתחרים רבים שמייצרים את אותו הדגם עם שיפורים אך עד היום , מי שמשתמש עם פלייר פטנט של GRIP VISE/IRWIN מבין שאין לו תחליף.

פלייר פטנט IRWIN

פלייר פטנט IRWIN - גוטמן ברזילי. יח"צ,
פלייר פטנט IRWIN/יח"צ

שם יצרן: LENOX, מקום ייצור: ארצות הברית

מה מייצרים: כלי חיתוך ומסורים שונים לכל בעלי המקצוע

מאז ועד היום: מאז 1915 מייצרים מוצרי פרימיום עם דגש על רמת ביצוע מושלמת. המוטו הוא "קידוח עושים פעם אחת ולתמיד!"

בקרת הביצועים של מוצרי הקידוח של לנוקס היא מהקפדניות ביותר שיש בעולם עם טכנולוגיות חדישות המעניקות חיתוך מושלם לכל אביזר שיוצא מהמפעל.

עשרות יצרנים מנסים לייצר דיסק יהלום שיתאים לכל סוגי המתכות עם משחזת זווית. יצרנים רבים מפרסמים המון אבל מעטים אלו שבאמת מוצאים את השילוב הנכון של אבקת היהלום שתאפשר לבעל המקצוע עבודה רבגונית עם דיסק אחד רב תכליתי. עם יכולת חיתוך בצינורות מלאים, נירוסטה, פח, צינורות חלקים ומבניים, מתכות לא ברזליות, פלטות פלדה ועוד, תוך שמירה על הקוטר של האופן - ותוצאה של זה שמירה על בריאותו ובטיחותו של המשתמש. עומק החיתוך יישאר תמיד ללא שינוי לכל משך חיי המוצר. המשמעות היא חיי מוצר ארוכים (מעל 1,000 חיתוכים) שליטה טובה יותר, יכולת הנעה טובה יותר ודיוק מיטבי.

דיסק יהלום LENOX

דיסק יהלום לנוקס - גוטמן ברזילי. יח"צ,
דיסק יהלום LENOX/יח"צ

לסיום, קבלו את הסכין היפני האיכותי והבטיחותי מבית IRWIN

למה בטיחותי? כי הלהב שלו נסוג באופן אוטומטי ונכנס פנימה כאשר מפסיקים לעבוד איתו.

הסכין נועד למזער את הסיכון לפציעה. בו ברגע שסיימתם את פעולת החיתוך והפסקתם להפעיל לחץ על הסכין, הלהב שלו ייכנס במהירות פנימה. ארגונים מוסדות וחברות רבות כבר הפכו סכין זה לתקן וחל איסור להשתמש עם סכין יפני "רגיל".

סכין יפני IRWIN

סכין יפני IRWIN - גוטמן ברזילי. יח"צ,
סכין יפני IRWIN/יח"צ
בשיתוף arcdb
  • עוד באותו נושא:
  • כלי עבודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully