וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבת בכל העולמות

בשיתוף arcdb

10.9.2020 / 10:03

משרד האדריכלות ועיצוב הפנים של שירן שבתאי סופר מציע פתרונות לכולם. שווה להכיר

שירן שבתאי סופר. עידו אדן,
שירן שבתאי סופר/עידו אדן

לכל משרד אדריכלות או עיצוב פנים יש את הייחוד שלו, אך הרבה פעמים אנחנו נאלצים לעבור בין נותני שירות משלימים כדי שיספקו לנו שירות מלא עבור הדירה שבבעלותנו, דבר שמקשה על התהליך שלנו. המשרד של שירן שבתאי סופר מציע שירותים רבים בתחום ומהווה ONE STOP SHOP בכל הקשור בתחום.

"אני חושבת שהעסק שלי מאוד מגוון וזה מה שמדבל אותו מאחרים - יש פה מקום לכולם. אנחנו עובדות עם לקוחות עסקיים כמו קבלנים יזמים ובעלי עסקים, חנויות, משרדים, מלונאות וכו', עם לקוחות פרטיים הבונים את ביתם, משפצים או שקנו דירה מקבלן, עם משכירי ושוכרי דירות, בעלי דירות שרוצים להשביח את הנכס שלהם ועוד. אנחנו מתעסקות בפרויקטים גדולים וקטנים וכל אחד מוצא בדיוק את השירות שהוא צריך", מספרת שירן.

שירן שבתאי סופר. יח"צ,
שירן שבתאי סופר/יח"צ

"אני נמצאת בתחום למעלה מ-8 שנים. במשך 5 שנים ניהלתי ואף הקמתי מחלקות של שינויי דיירים בחברות בנייה גדולות ואצל יזמים. התמחיתי בכל נושא התיאום של שינויי הדיירים ופיקוח. זה משרת את הלקוח הפרטי שנכנס לדירה חדשה ויודע שהוא מקבל שירות מקצועי ומקיף, אני מכירה את התחום בצורה מאוד טובה ויודעת לנצל את השטחים לטובת הלקוחות. אני עובדת גם עם חברות קבלניות, וחוסכת עבורם את הטיפול בשינויי דיירים מול הדיירים עצמם. הקבלן מקבל ממני חלוקה של הדירות ותיק דייר. הדיירים מתנהלים מולי והקבלן מקבל מוצר מוגמר עם תכניות עבודה הכוללות את כל ההזמנות והשינויים שהדיירים ביקשו. אני חוסכת לקבלן את כאב הראש מבחינתו, בהתעסקות מול הדיירים".

שירן שבתאי סופר. יח"צ,
שירן שבתאי סופר/יח"צ

אילו שירותים נוספים אתן מציעות במשרד?

המשרד שלנו פועל כבר 4 שנים. מלבד המחלקה שמתמחה בשינויי דיירים, יש לנו מחלקה שמתמחה בעיצוב פנים ועובדת עם לקוחות רבים, בין אם מדובר בדירת קבלן חדשה שבה אני מביאה את ההבנה שלי מתחום שינויי הדיירים אבל לא רק, ובין אם מדובר בדירת יד שנייה. אני הנדסאית אדריכלות ויש לי במשרד מחלקת אדריכלות אנחנו משתתפות בפרויקטים בכל הארץ של בתים פרטיים, בניינים ומבנים ציבוריים".

מה האני מאמין שלך בנושא עיצוב פנים?

"אני חושבת שבסופו של תהליך אני צריכה להביא את הלקוח לחלל שהוא שלו. הלקוח מביא איתו את כל האנרגיות, הרצונות, ה-SAY שלו ואני זאת שצריכה לחבר בין כל הדברים ולעזור לו לייצר את זה. אני לא מתמקדת בסגנון כזה או אחר אלא בדיוק להפך - הבית הוא הלקוח, והאנרגיות שהלקוח מביא איתו הן האנרגיות שיהיו בבית, בעיניו ובעיני מי שמגיע לבקר אותו".

שירן שבתאי סופר. יח"צ,
שירן שבתאי סופר/יח"צ

מה ההישג הגדול שלך בתחום האדריכלות?

"השתתפתי בתחרות בתחום האדריכלות עם השותפה שלי איתה אני חולקת חלל עבודה משותף, לעיצוב שכונת רמת ורבורג בירושלים, במסגרת תחרות ארצית של עמותת האדריכלים. הציון ניתן על תכנון של שכונה המשלב בין היתר מסחר ומעונות סטודנטים - גם מוסדי, גם מסחרי וגם פרטי. זכינו במקום ה-3 בתחרות, זה היה פרויקט מהמם שדרש מאיתנו המון משאבים אבל היה שווה כל רגע לאחר מכן זכינו בתחרות בין לאומית עם פרויקט זה במקום רביעי והכתבה עליו אף פורסמה במגזין אדריכלות נחשב".

שירן שבתאי סופר. יח"צ,
שירן שבתאי סופר/יח"צ

אילו עוד שירותים אתן מעניקות במשרד?

"בראש ובראשונה יש את שירותי האדריכלות. אני מלווה לקוחות מרגע המחשבה ועד לרגע הכניסה לבית חלומותיהם - הבית אליו פיללו. אני עוזרת להם לבחור את המגרש / בית / דירה המתאימים להגשמת החלום שלהם ומלווה אותם בכל התהליך עד לכניסתם לבית ואף גם אחרי הכניסה. בנוסף ישנם תהליכים קצרים יותר כמו שיפוצים, הום סטייג'ינג ועוד. גם ליזמים וקבלנים אני נותנת שירותים של שינויי דיירים, עיצוב דירות לדוגמא, עיצוב לובאים וכו'. כל שירות מותאם בדיוק ללקוח שצריך אותו".

לעמוד הפייסבוק של שירן שבתאי סופר

לעמוד של שירן שבתאי סופר

בשיתוף arcdb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully