וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונים נכון

בשיתוף arcdb

10.9.2020 / 9:47

בחירת קבלן היא אחת המשימות החשובות ביותר לפני יציאה לתהליך של שיפות או בנייה. שוחחנו עם איציק בן נעים הבעלים של א.ר.ב הנדסת בניה

איציק בן נעים. ShutterStock
בחירת קבלן היא משימה מורכבת וחשובה/ShutterStock

בחירת קבלן מבצע היא משימה לא פשוטה, בעיקר מכיוון שהיא משמעותית מאוד לתהליך השיפוץ או הבנייה שלנו. בחירה לא נכונה של קבלן תעלה לנו ביוקר ולכן שלב בחירת הספקים הוא קריטי. כדי לדעת איך לבחור קבלן בצורה נכונה, פגשנו את איציק בן נעים, הבעלים של חברת א.ר.ב הנדסת בניה, קבלן מנוסה שזוכה להמלצות רבות מלקוחותיו.

איציק בן נעים. באדיבות המצולם,
איציק בן נעים/באדיבות המצולם

ספר לנו על החברה שלכם?

"א.ר.ב הנדסת בניין מתמחה בכל סוגי עבודות הבנייה, שיפוץ דירות, משרדים ועסקים ועבודות גמר. החברה בעלת ניסיון של 20 שנים בתחום. אנו מבצעים את כל עבודות הבניה עד גמר ומסירת מפתח. אנחנו לא מתפשרים על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל שלבי השיפוץ ומבטיחים לבנות ולשפץ את בית הלקוחות במהירות, באיכות הגבוהה ביותר ובמקצועיות הטובה ביותר. יש הקפדה יתרה על טיב החומרים בהם אנחנו משתמשים, לרווחת הלקוחות".

איציק בן נעים. ShutterStock
א.ר.ב הנדסת בניין מתמחה בכל סוגי עבודות הבנייה/ShutterStock

איך מתחיל תהליך העבודה?

"כל פרויקט מתחיל בהסכם עבודה מסודר שמגיע לאחר שנעשה תיאום ציפיות עם הלקוחות. בהסכם הזה אנחנו מפרטים את כל העבודות המוזמנות לביצוע על ידי הלקוח כדי לייצר שקיפות ולמנוע הפתעות לא צפויות בהמשך הדרך, שעלולות לגרום למפח נפש אצל הלקוח. מרגע שתהליך השיפוץ יוצא לדרך, אנחנו נמצאים עם הלקוח לאורך כל הדרך, עד למסירת המפתח".

איציק בן נעים. ShutterStock
איציק בן נעים/ShutterStock

במהלך התהליך מי מלווה את הלקוח?

"אני כבעלים של החברה וכבעל מקצוע - עובדה המקנה לי יתרון בתחום, נמצא בשטח באופן תמידי בכל שלבי הפרויקט כולל פיקוח צמוד על כל השלבים שבביצוע, בתיאום מלא עם הלקוח, וזאת במטרה להעניק לו את השירות הטוב ביותר שיש! אני מאמין כי כל לקוח זכאי ליחס האישי ביותר, במיוחד בעבודות כאלו שהן חשובות ויקרות ערך. לכן אני נמצא בשטח, ער לכל מה שמתרחש ויודע לפקח, לייעץ ולסייע כדי שהשיפוץ או הבנייה יסתיימו כפי שתכננו".

בנוסף, שוחחנו עם שי, לקוח של החברה שביקש להמליץ עליה:

"אני רוצה להודות ולשבח את איציק ואנשי החברה על עבודה נפלאה, סבלנות, הקשבה והרבה חום. הוא עזר לי גם בדברים אחרים שלא היו קשורים לעבודה עצמה. כן ירבו בעלי מקצוע כמו איציק. יש לציין שזו פעם ראשונה שאני עושה שיפוץ בסדר גודל כזה והיה לי הרבה חששות לפניו, אבל בזכות איציק צלחנו את השיפוץ על הצד הטוב ביותר. אני ממליץ על איציק בהרבה חום ואהבה ואני מודה לו על התוצאה הנפלאה".

לעמוד של איציק בן נעים

בשיתוף arcdb
  • עוד באותו נושא:
  • קבלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully