וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבים שיפוץ: מושיק גלאמין מראה לנו איך מחדשים דק עץ

בשיתוף arcdb

15.9.2020 / 12:58

המאסטרו לעיצוב פנים נפגש עם אבנר חן, מומחה לשימור וחידוש דקים ופרגולות ומגלה איך שומרים על העץ בבית שלכם והכל בדרך שלא פוגעת באיכות הסביבה

בווידיאו: מושיק גלאמין לומד על שימור דקים מעץ/ערוץ DIY - עשו זאת בעצמכם בשיתוף ARCDB

מושיק גלאמין, המאסטרו לעיצוב פנים, חוזר אלינו עם פרקים חדשים של "מעצבים שיפוץ", בשיתוף ARCDB, הפלטפורמה לאדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים.

בכל פרק נפגש מושיק עם מומחה מתחום שונה ושומע ממנו על כל הטיפים שיהפכו את תהליך הבנייה, השיפוץ ו/או העיצוב למוצלח ואיכותי במיוחד, כולל עיצובים ושדרוגים שכל אחד יכול לעשות בעצמו, גם ללא ניסיון.

והפעם נפגש מושיק עם אבנר חן מ"יסודות - דקים ופרגולות" על מנת לראות איך מחדשים דק עץ בחצר הבית. התהליך מתחיל עם הסרת הלכלוך, הפיח ונזקי השמש ולאחר שלב הניקיון וההכנה עוברים לחידוש, כאשר הכל נעשה מבלי לפגוע בסיבי העץ או לגרום נזק לסביבה.

"יש תהליכים עולמיים של שימור וחידוש הקיים", מסביר חן. לרבים יש בבית דק עץ בו השקיעו עשרות אלפי שקלים, אך ללא פעולות שימור, כעבור שנה-שנתיים איכות הדק מתחילה להיפגע והמטרה שלו הולכת לאיבוד, כי בני הבית כבר לא משתמשים בו. תחזוקה נכונה תמנע קריסה כזו והסוד הוא שימור העץ. פעם בשנה יש לעשות טיפול, שימון, חידוש ובדיקה של הברגים והקורות, מה שיבטיח חיים ארוכים לדק והנאה מלאה ממנו.

"מעצבים שיפוץ" משודרת בערוץ DIY באפיק 41 ב-HOT ו-34 ב-YES ומארחת בכל פעם בעלי מקצוע וספקים נבחרים מאתר ARCDB.

לעמוד של אבנר חן

בשיתוף arcdb
  • עוד באותו נושא:
  • עץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully