וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיוחד בשבילכם

בשיתוף arcdb

8.9.2020 / 11:49

בדופלקס מיוחד במינו בשרון מציגה לנו מעצבת הפנים אמני לוי עיצוב חמים שהותאם במדויק לאופי של המשפחה המתגוררת בו

אמני לוי. רגב כלף,
אמני לוי/רגב כלף

אינסוף כתבות ופוסטים עוסקים בטרנדים הכי חמים של עיצוב הבית, גם במדור שלנו וכך ברחבי הרשת, אמצעי התקשורת והרשתות החברתיות. אבל הטרנדים הללו לא מתאימים בהכרח לכל אחד מאיתנו. הבית שלנו, שאמור לשקף אותנו, צריך להיות מותאם לסגנון שלנו, שמה לעשות, לא תמיד מתכתב עם הטרנדים הכי חמים. מעצבת הפנים אמני לוי מציגה בפנינו דירת דופלקס באזור השרון, שמעבירה באופן הטוב ביותר את אופי וחיי המשפחה שגרים בה.

אמני לוי. רגב כלף,
אמני לוי/רגב כלף

"המשפחה שגרה בבית היא משפחה מאוד חמה שהיה לה חשוב לייצר אווירה חמימה וביתית", מספרת לוי. "מבחינת חומרים זה בית מאוד עשיר. השתמשנו בחומרים שמשדרים חמימות והבחירה של הלקוחות הייתה בחומרים טבעיים. כל הבית רוצף עם פרקט, כולל המטבח ולמעט האמבטיות. עשינו שימוש בהרמוניה של צבעים, צבעים נעימים ומרגיעים, מאוד ניטרליים ורגועים. בבית אפשר למצוא צבעים כמו ירוק, בז', מוקה ועץ עם נגיעות קלות של שחור. נעשה הרבה שימוש בעץ כולל בגוף תאורה מרכזי מיוחד שנתלה מעל האי במטבח. מנגד אין כמעט שימוש בלבן".

אמני לוי. רגב כלף,
אמני לוי/רגב כלף

אפשר לראות שאין בבית הזה מענה כמעט לאף טרנד עכשווי?

"הבית נבנה לפי טעמו ואהבתו של הלקוח. זה לא בית 'רגיל' מבחינת פלטות צבעים או בחירות לא שגרתיות כמו לשים פרקט במטבח, הוא מורכב מבחירות מאוד אישיות של בני הזוג. אי אפשר לזהות איזשהו "שטנץ" שחוזר על עצמו בבתים רבים או במגזינים של עיצוב. אין משהו טרנדי אלא הסתכלות מאוד ברורה והתאמה מאוד מדויקת ללקוחות שגרים בבית. גם חדרי הרחצה תוכננו באותן פלטות צבעים שדיברנו עליהן קודם, עם צבעים מרגיעים ונעימים יחד עם שילוב של אריחים וטקסטורות מתאימים".

אמני לוי. רגב כלף,
אמני לוי/רגב כלף

כמה זמן לקח לך לתכנן ולעצב את הבית?

"לשמחתי הייתה לנו כמעט שנה שלמה עד שהמשפחה נכנסה לבית שלה, מה שאיפשר לנו לתכנן נכון את הפרויקט, עיצובית וגם תקציבית. הצלחנו לייצר תכנית מבלי שנופתע בדרך או שנכנס ללחצים של קבלת החלטות. התחלנו את השיפוץ שנמשך שלושה חודשים כשהדברים מתנהלים ברצף וללא הפסקות במהלך העבודה. ליוויתי את בני הזוג מהרגע הראשון, תכננתי, עיצבתי וניהלתי את הפרויקט עד לרמת הפיקוח והעבודה מול הספקים. כשמתכננים נכון ומתקצבים הכל בצורה נכונה, כל העבודה רצה".

אמני לוי. רגב כלף,
אמני לוי/רגב כלף

יש פינה אחת שאי אפשר להתעלם ממנה בבית - הספרייה

"אני קוראת לזה פינת הקסם של הבית! זאת משפחה שאוהבת לקרוא והיה להם חשוב שתהיה ספריה מרכזית בבית. החלטתי ליצור ספריה מתחת למדרגות המובילות לקומה השנייה ולמקם לידה פינת קריאה נוחה, מזמינה וחמימה. זה חלק מהעניין של להכניס את האופי ואת האהבות של הלקוחות לתוך העיצוב של הבית".

אמני לוי. רגב כלף,
אמני לוי/רגב כלף

מה עוד היה להם חשוב שתביאי לתכנון - לא רק בנראות, אלא גם בפרקטיות?

"לכל דבר בבית היה תכנון וייעוד ולא נעשה כדרך אגב. היה להם חשוב שהבית יהיה מסודר ויהיו בו הרבה פתרונות אחסון, כפי שכל משפחה בת חמש נפשות עם שלושה ילדים קטנים הייתה רוצה. לכן יצרתי הרבה פתרונות כאלו, בין אם זה בכניסה לבית, מזווה למזון ולמיחזור או אפילו בוויטרינה בסלון בה לצד מערכות האודיו והווידאו אפשר למצוא אלבומים משפחתיים וצעצועים של התינוק. הסדר בבית נשמר ברגע שלכל דבר יש מקום ואין סיבה שהבית יראה מבולגן או חסר סדר, כי כל אחד יודע מה המקום של כל דבר".

אמני לוי. רגב כלף,
אמני לוי/רגב כלף

"בסוף התהליך אמרו לי בני המשפחה שזה הבית שלי לא פחות משזה הבית שלהם. עיצבתי ותכננתי מאות בתים במהלך שנות הקריירה שלי ואני שמחה לראות שאנשים מרגישים שאני מתייחסת לכל בית כמו לבייבי שלי. זה סיפוק אדיר לראות את התחושה של המשפחה שהיא נכנסת לבית עליו חלמה".

אמני לוי. רגב כלף,
אמני לוי/רגב כלף

לקחו חלק בפרויקט:

קבלן - מואפק מנסור
פרקט - קוויק סטפ
נגרות - נגריית מ. מנסור
תאורה - תומס תאורה
חדרי רחצה (חיפויים, כלים סניטריים, נגרות) - סטודיו G לקרמיקה
מקלחונים - Shower מקלחונים
דלתות - פולידור
שיש במטבח - אבן צופית
שולחן אוכל - ZAGA פינות אוכל
ריהוט - דיור אינטריורס
פינת קריאה - אתנחתא
וילונות - אדית EDIT עיצוב וילונות וטקסטיל לבית

לעמוד של אמני לוי

אמני לוי. רגב כלף,
אמני לוי/רגב כלף
אמני לוי. רגב כלף,
אמני לוי/רגב כלף
בשיתוף arcdb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully