וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבים שיפוץ: מושיק לומד איך לדאוג שהבית יעבוד בשבילך

בשיתוף arcdb

9.9.2020 / 9:12

המאסטרו לעיצוב פנים מושיק גלאמין נפגש עם יבגני גלפרין שמסביר איך הופכים את הבית החכם למשרת אישי שמותאם להרגלי המשפחה ולצרכיה

בווידאו: מושיק גלאמין מדבר עם יבגני גלפרין על פרסונליזציה של בית חכם/ערוץ DIY - עשו זאת בעצמכם בשיתוף ARCDB

מושיק גלאמין, המאסטרו לעיצוב פנים, חוזר אלינו עם פרקים חדשים של "מעצבים שיפוץ", בשיתוף ARCDB, הפלטפורמה לאדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים.

בכל פרק נפגש מושיק עם מומחה מתחום שונה ושומע ממנו על כל הטיפים שיהפכו את תהליך הבנייה, השיפוץ ו/או העיצוב למוצלח ואיכותי במיוחד, כולל עיצובים ושדרוגים שכל אחד יכול לעשות בעצמו, גם ללא ניסיון.

והפעם מושיק מבקר את יבגני גלפרין מחברת G MEDIA, המסביר לנו על הפרסונליזציה של הבית החכם וכיצד עושים זאת. "בשלב הראשון מכירים את המשפחה, את ההרגלים של בני המשפחה: מתי הם יוצאים, חוזרים, ישנים ואוכלים. מתכננים ביחד את התנהלות הבית כך שהבית בעצם עוזר להם לחיות", מסביר יבגני. "הבית יודע לתזמן לבד את כל הפעולות שלו וכך שומר בין היתר על חיסכון אנרגטי".

יבגני אומר כי למרות שבעבר מערכות בית חכם היו מאוד יקרות, היום ההשקעה הראשונית כבר לא כל כך גדולה. "בגלל שיש הרבה טכנולוגיות ישראליות העלות היא עשירית ממה שהיה בעבר. בטווח הארוך זה יהיה לכולם", טוען יבגני.

והאם הבית החכם לא מעודד עצלות? יבגני אומר כי הכל עניין של הרגלים. בסופו של דבר כמו כל טכנולוגיה צריך להתרגל שמה שפעם לא היה - כיום כבר יש.

"מעצבים שיפוץ" משודרת בערוץ DIY באפיק 41 ב-HOT ו-34 ב-YES ומארחת בכל פעם בעלי מקצוע וספקים נבחרים מאתר ARCDB.

לעמוד של G MEDIA

בשיתוף arcdb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully