וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבים שיפוץ: ביקור מרתק במפעל העץ הגדול ביותר בישראל

בשיתוף arcdb

9.9.2020 / 10:51

המאסטרו לעיצוב פנים מושיק גלאמין מצפין למפעל של "עץ ועצה" ולומד על ה"רולס רויס של העצים", שבמפתיע הוא גם המתאים ביותר למזג האוויר הישראלי ועל כל מגוון האפשרויות שקיימות בתחום

בווידיאו: מושיק גלאמין מבקר במפעל "עץ ועצה"/ערוץ DIY - עשו זאת בעצמכם בשיתוף ARCDB

מושיק גלאמין, המאסטרו לעיצוב פנים, חוזר אלינו עם פרקים חדשים של "מעצבים שיפוץ", בשיתוף ARCDB, הפלטפורמה לאדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים.

בכל פרק נפגש מושיק עם מומחה מתחום שונה ושומע ממנו על כל הטיפים שיהפכו את תהליך הבנייה, השיפוץ ו/או העיצוב למוצלח ואיכותי במיוחד, כולל עיצובים ושדרוגים שכל אחד יכול לעשות בעצמו, גם ללא ניסיון.

והפעם מושיק מבקר במפעל העץ הגדול ביותר בישראל, של חברת "עץ ועצה" ומשוחח עם האדריכל ומנכ"ל החברה, אביב אברמוב, שסיפר על סוגי העצים השונים שאפשר למצוא במפעל, כולם עצים ממקורות מתחדשים. הם ניטעים במיוחד לשימוש עתידי לבנייה בעץ ונגדעים כעבור שנים ארוכות, כאשר לכל עץ יש שימוש ייעודי במוקדים שונים ברחבי הבית. התהליך הזה מכונה שנטוע ואברמוב הסביר שתחת פיקוח אונסק"ו, על כל עץ שנגדע, ניטעים לא פחות מ-22 עצים חדשים!

העצים של "עץ ועצה" משמשים לפרגולות, דקים, משטחים בתוך הבית, גגות מיוחדים, קורות עץ לקונסטרוציות מודרניות של מבנים ועוד ועוד. בין היתר, מושיק לומד על הטיק הבורמזי, עץ יוקרתי שמתאים למזג האוויר הישראלי טוב יותר מכל עץ אחר, ועל כל מגוון האפשרויות הרחב - כל עץ מתאים לשימוש שונה וב"עץ ועצה" יודעים להתאים את העץ הנכון לשימוש הנכון.

"מעצבים שיפוץ" משודרת בערוץ DIY באפיק 41 ב-HOT ו-34 ב-YES ומארחת בכל פעם בעלי מקצוע וספקים נבחרים מאתר ARCDB.

בשיתוף arcdb
  • עוד באותו נושא:
  • עץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully