וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייבים מקלחת: הישראלים מתחילים לשפוך כסף על חדרי הרחצה

מזג האוויר החם והלח בחוץ גורם לנו לפנטז על מקלחת יותר מפעם אחת ביום (או בשעה), אז אספנו כמה חדרי רחצה ששווה להזיע בשבילם, ובדקנו במה כדאי להשקיע את הכסף

באדיבות סטודיו קרמיקה, צילום יחצ. סטודיו קרמיקה,
לא חייבים תקציבי ענק/סטודיו קרמיקה

בשנים האחרונות, ובפרט במציאות האינטנסיבית והמוזרה שנכפתה עלינו ב-2020 , הפכו חדרי הרחצה הביתיים לחדרי טהרה של ממש: זהו המקום לשטוף מעלינו את הטרדות, הקשיים והלבטים, להטעין מצברים בתחילת היום ולהירגע בסיימו ולא בכדי הם נחשבים לאחד החללים הכי מושקעים. הבשורות הטובות הן שממש לא חייבים תקציבי עתק או חללים עצומים בגודלם כדי ליצור לעצמכם ספא ביתי לכל דבר.

כמו בעולם, בבתים ובדירות ברחבי הארץ משולבים פריטים שעוצבו על ידי מעצבי על בינלאומיים ומיטב הקולקציות החדשות של הברזים, האמבטיות, הכיורים והפסיפסים. "חדרי הרחצה מודל 2020 הם שיקים ואופנתיים ומשלבים ג'קוזי, ראש דוש המדמה מפל טבעי, מקלחונים מאובזרים בג'טים וברזים מתוכשטים. פריחת אתרי הספא והמודעות לתענוגות הגוף והנפש ללא ספק גורמים ליותר ויותר ישראלים להפוך את האמבטיה לספא פרטי", מסבירה שלומית לזרוביץ, מנהלת פיתוח עסקי של רשת סטודיו קרמיקה.

באדיבות סטודיו קרמיקה, צילום יחצ. סטודיו קרמיקה,
"יותר ויותר ישראלים הופכים את חדר האמבטיה לספא פרטי"/סטודיו קרמיקה

"ההשקעה בהם היא מהגבוהות בבית למ"ר, גם ביחס למטבח, שנחשב לחלל המושקע ביותר בבית. בבתים החדשים מתכננים מלכתחילה חדרי רחצה גדולים ומרווחים מבעבר ומבחינת עלויות הפריטים השמיים הם הגבול - מותגי העל בענף הבינו את כוחו של חדר הרחצה ומציעים מנעד מאוד רחב של פריטים, גדולים כקטנים, לאלו שרוצים להשתדרג - החל מכיורים דמויי בטון במגוון צבעים ומרקמים, משטחי אמבטיה מגרניט פורצלן או משטחי עץ, מראות מוגדלות ומוארות, מייבשי מגבות ועוד", אומרת לזרוביץ.

באדיבות סטודיו קרמיקה, צילום יחצ. סטודיו קרמיקה,
אריחים במראה בטון/סטודיו קרמיקה

אחת המגמות הבולטות היא שימוש באריחי ענק, חלקם בגודל של 1/3 מ' שמאפשרים לייצר מראה הומוגני ותחושה המשכית עם מינימום פוגות וחיבורים. כך גם בחללים שאינם גדולים במיוחד ניתן לייצר מראה מהוקצע, נקי ואוורירי. חשוב להדגיש שבהחלט ניתן לחדש ולשדרג חדרי רחצה קיימים גם בעלויות שפויות יחסית ולקבל תמורת סכום לא מאוד גדול מרחב עדכני, מהוקצע ונקי.

באדיבות סטודיו קרמיקה, צילום יחצ. סטודיו קרמיקה,
אריחי ענק מעניקים מראה הומוגני והמשכי/סטודיו קרמיקה

"בעלי הבתים מבינים כיום יותר מאי פעם את הערך המוסף הגלום בחדרי הרחצה שלהם וכפועל יוצא מביעים רצון ועניין להשקיע בהם", מסבירה מעצבת הפנים קרן ניב טולדנו. "המנעד והמבחר הוא כמעט אין סופי. בעזרת יד מכוונת והקפדה על ניואנסים ואיזונים של חומרים, מרקמים, דוגמאות וצבעים, ניתן לייצר חדרי רחצה פנטסטיים שההתייחסות אליהם היא שוות ערך לחללים מרכזיים כמו הסלון והמטבח - ברמת הפונקציונליות, העמידות והאסתטיקה".

עיצוב פנים- קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
תשומת לב לכל פרט בנפרד, ולכל הדיטיילים כמכלול. חדר רחצה בגווני לבן בעיצוב קרן ניב טולדנו/איתי בנית

"בין אם הכוונה היא לשוות לחדר הרחצה מראה דרמטי, אפילו תיאטרלי, ובין אם הכיוון הוא יותר מודרני ונקי, הדבר החשוב ביותר הוא לתת דגש ותשומת לכל פרט בנפרד ויחד לכל הדיטיילים כמכלול", מסבירה ניב טולדנו.

עיצוב פנים- קרן ניב טולדנו, אדריכלות-פרי דוידוביץ אדריכלים. איתי בנית,
דגש רב על ידיות ואביזרי תלייה. חדר רחצה בעיצוב קרן ניב טולדנו/איתי בנית

גם פריטי הנגרות מתוכננים בקפידה וההתייחסות אליהם זהה לזאת של הנגרויות בסלון או במטבח. נושא הפרזול גם הוא צובר תאוצה ומושם דגש רב על ידיות ואביזרי תלייה. "אפילו מקבל ביטוי בולט יותר בחדרי הרחצה ווילונות רכים בהחלט יכולים לתרום לתחושת הספא שאנחנו משווים ליצור", אומרת ניב טולדנו.
למעוניינים ליצור אווירת ריזורט בחדר הרחצה הביתי, מייעצת המעצבת לבחור ב"סקאלת צבעים וחומרים שמבוססת על גווני מרווה מרגיעים ושילוב של פריטי עץ טבעי פלטת שיש קררה ואלמנטים מפליז מוברש. שילוב הרמוני של פריטים שנאמנים לנרטיב ולקונספט מגובש, יוצרים מקצב בחלל ועדיין מותירים אותו מרגיע ומזמין".

אם אתם יותר מתחברים לסגנון האורבני, ניב טולדנו אומרת שנכון יהיה להשתמש באריחי סאבווי לבנים ולשלב אלמנטים בצבעוניות מונוכרומטית של שחור ולבן.

עיצוב פנים- קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
שיש קאררה ואלמנטים מונוכרומטיים. חדר רחצה אורבני בעיצוב קרן ניב טולדנו/איתי בנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully