וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבשורה במטבח

בשיתוף arcdb

7.9.2020 / 9:02

תהליכי בנייה ושיפוץ עלולים להיות מתישים ואחד הקשיים העיקריים הוא תכנון המטבח. כל חברת מטבחים שנפנה אליה תתן תכנית שונה וחומרים אחרים, מה שלא יאפשר לנו באמת להשוות בין ההצעות. הכירו את הפתרון שיעזור לכם לתכנן את המטבח באופן מיטבי ואפילו בלי לצאת מהבית

תהילה רמתי. יח"צ,
תהילה רמתי/יח"צ

כשאנחנו נכנסים לבית חדש או מחליטים לשפץ את הבית שלנו, אנחנו עומדים בפני אתגרים ארגוניים רבים שהופכים את המשימה ללא פשוטה. פגישות עם ספקים ואנשי מקצוע, ביקורים באולמות תצוגה, השוואות מחירים ועוד, כל אלה עלולים להיות מתישים. כדי להקל על התהליך, השיקה מעצבת הפנים תהילה רמתי את KitchenPlan - תכנון מטבחים וניהול הקמה. "מבחינתי המטבח זה החלק הכי חשוב בבית. אנחנו משקיעים בו הרבה כסף וצריך להשקיע בו גם הרבה חשיבה. בסופו של דבר, מטבח מותאם וכייפי משדרג את רמת החיים של המשפחה, כי הרי חלק גדול מהחיים שלנו אנחנו מבלים במטבח", אומרת רמתי.

תהילה רמתי מתמחה בתכנון מטבחים בצורה שונה ממה שהכרתם. "פיתחתי תהליך של תכנון מטבח, משלב האפיון ועד לתכנית מוגמרת, שנעשה כולו באונליין דרך המייל או הווטסאפ", היא מספרת. "הלקוחות לא צריכים לרוץ ולבזבז זמן בין החנויות השונות. חיברתי שאלון שעוזר לאפיין את הרצונות ואת הצרכים של הלקוחות, אותו הם ממלאים ושולחים בצירוף תוכניות הדירה. אני מעבירה להם הדמיות תלת ממד ולאחר סבב אישורים אני שולחת תוכניות ביצוע ותשתיות, שעוברות גם לקבלן. מכאן אנחנו מעבירים את התוכניות לנגרים ולחברות מטבחים כדי לקבל הצעות מחיר. לאורך כל השלב הזה הלקוח לא בזבז דקה של פגישות או סיורים בין הספקים. בעצם, בכלל לא יצא מהבית".

תהילה רמתי. יח"צ,
תהילה רמתי/יח"צ

איך הקהל מגיב לזה?

"בתקופה האחרונה של הקורונה הרגשנו עלייה בביקוש. אנשים מעדיפים שלא להסתובב בחוץ בתקופה הזאת ולהמעיט בפגישות, ומעדיפים להעביר כמה שיותר דברים לאונליין. אנשים לא רוצים לבזבז זמן ומעדיפים להניע תהליכים בצורה מהירה, והפתרון שלנו מושלם עבורם.

במקביל, אנחנו מזהים בענף את העובדה שלקוחות רבים מבינים שמעצבי מטבחים בחברות המטבחים הם למעשה אנשי מכירות, והם דואגים יותר להיקף העסקה ופחות לטובת הלקוח. זה משהו שדוחף אותנו קדימה, כי הלקוחות רוצים שהתוכנית תתאים להם עצמם - לתקציב, לצרכים ולמה שטוב עבורם ולא לאיש המכירות. במקרים רבים אנשים לא מכירים ולא מתמצאים בחומרים הקיימים בשוק ולא יודעים מה מתאים להם ואני באה מהצד של הלקוח ולטובתו. מחיר של פורמייקה יכול להיות לפעמים יקר פי 2 שלא לצורך ואני מגנה על הלקוח. זה סוג של חינוך שוק שאנחנו עובדים עליו. הרי כולם יודעים היום שמשכנתא לא לוקחים מהפקיד בבנק שהאינטרס שלו הוא לדאוג לבנק, אלא הולכים ליועץ משכנתאות חיצוני שדואג ללקוח. אני רוצה להגיע למצב שמי שמתכנן מטבח עושה את זה אצל מעצב מטבחים חיצוני ומגיע עם תוכנית מוגמרת לנגר או לחברה המבצעת".

תהילה רמתי. יח"צ,
תהילה רמתי/יח"צ

מה קורה אחרי שאת מעבירה ללקוחות את התכנית?

"עד לשלב הזה הלקוחות אפילו לא יצאו מהבית. עכשיו אנחנו פונים לנגרים ולחברות ומקבלים הצעות מחיר לביצוע. היתרון הוא שנקבל הצעות על תוכנית זהה עם מפרטים זהים ואז אפשר להשוות בין הצעות המחיר בצורה נכונה. ללקוחות נשאר להחליט עם מי הם סוגרים וכחלק מהשירות אני מלווה אותם בפגישה עם הספק שהם בוחרים. חברות מסוימות מציעות דברים אקסטרה כמו בחירת חיפוי שיש או כיורים, ואז אני מייעצת ללקוחות מה יתאים להם".

שלב ההתקנה עלול להיות מורכב עבור הלקוח הפרטי, לא?

"בהחלט! התקנת מטבח היא תהליך ארוך שצריך להיות מוכנים אליו ולוודא שהוא נעשה בצורה המקצועית ביותר. אנשים יכולים לבזבז ימים שלמים ולרדוף אחרי ספקים שונים והחברה שלי מציעה להם לטפל בכל נושא ניהול ההתקנה. ביחד עם חברת המטבחים אנחנו אחראים על ניהול לו"ז ההתקנה ותיאום כל בעלי המקצוע הקשורים במטבח מעבר לארונות עצמם, למשל מדידה והתקנת השיש, התקנת הכיור והברז, התקנת חיפוי קיר ואפילו תיאום התקנת מוצרי החשמל. בעצם דואגים לכך שהמשפחה תיכנס לבית עם מטבח מושלם".

תהילה רמתי. יח"צ,
תהילה רמתי/יח"צ

כיצד בא לידי ביטוי הרקע שלך כמעצבת פנים בתכנון המטבח?

"אני יודעת להתאים את המטבח לדירה, למבנה שלה ולעיצוב הכולל. אני עושה זום אאוט ומסתכלת על תכנית הדירה המלאה ויודעת שלפעמים שינוי קטן בתכנון יכול לעשות שינוי גדול ומשמעותי. למשל: משפחה שנכנסה לדירת קבלן וויתרה על מטבח קבלן, קיבלה מהמעצבת של חברת המטבחים הצעה למטבח בגודל 8 מ' אורך. התכנית הגיעה אלי לבדיקה וכשהסתכלתי על תוכנית הדירה הכללית ראיתי שאפשר לשנות את מיקום פינת האוכל ולהרוויח עוד קיר לטובת המטבח, כך שבסופו של דבר הם קיבלו מטבח בגודל 17 מ' אורך. לא תמיד חברות המטבחים רואות לנגד עיניהם את טובת הלקוח או את החשיבות בניצול מקסימלי של המבנה. בתור מי שבאה במצד של הלקוח, בעיני יש לכך חשובות עצומה".

לפרטים נוספים

לעמוד של תהילה רמתי

תהילה רמתי. יח"צ,
תהילה רמתי/יח"צ
תהילה רמתי. יח"צ,
תהילה רמתי/יח"צ
בשיתוף arcdb
  • עוד באותו נושא:
  • מטבחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully