וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבת באמנות

בשיתוף arcdb

6.9.2020 / 13:40

האדריכלית ומעצבת הפנים מיכל שיין פותחת לנו חלון לבתים מעוצבים עם אווירה טובה שיגרמו לנו לרצות לבלות בהם

מיכל שיין. אלעד גונן,
מיכל שיין/אלעד גונן

עיצוב הבית הוא אמנות. כדי לקבל את התוצאות המרהיבות להן אנו מצפים, האדריכלית או מעצבת הפנים איתה אנו עובדים צריכה לדעת ליצוק לתוך הבית שלנו את הרצונות והצרכים שלנו ולהכניס את העין המקצועית שתייצר תוצאה שתגרום לנו להתענג כל פעם מחדש. האדריכלית ומעצבת הפנים מיכל שיין, מספקת לנו הצצה לפרויקטים שלא ישאירו אף מבקר בהם אדיש.

"יש בי המון נגיעות מעולם האמנות, אני גם ציירת ובעבר אף הייתי רקדנית" ,מספרת שיין. "זה משהו שבא לידי ביטוי בעבודות שלי, אני משלבת אמנות - חומרים נפש ורוח בפרויקטים עליהם אני אחראית. התכנון שלי מאוד מוקפד ואף פרפקציוניסטי". מיכל היא בוגרת המחלקה לארכיטקטורה באוניברסיטת ת"א, ובעלת משרד שפתחה בשנת 2006. המשרד מתמחה בתכנון אדריכלי ועיצוב הפנים של בתים פרטיים, בנייני בוטיק, דירות יוקרה ומתחמי מסחר חדשניים. "אני מלווה את הפרויקטים מהשלב הראשון של תכנון ולעיתים אפילו איתור הנכס, ועד לפרט האמנות או הסטיילינג האחרון שאנחנו מוסיפים לו".

מיכל שיין. אלעד גונן,
מיכל שיין/אלעד גונן

"אני מביאה הרבה מעצמי לפרויקטים שלי. אני מאוד אוהבת לבשל ולארח וזה משהו שבא לידי ביטוי בעבודה שלי. אני מאמינה שאוכל טוב, יין טוב ומוזיקה טובה מייצרים עבורנו אווירה חווייתית של אירוח ואני שמה דגש על פרטים של אירוח, ברמה החווייתית ולא רק בפרקטיקה. הנושא הזה חשוב ללקוחות שלי ואני שמה דגש על האורחים שלהם - איפה הם ישבו, מה הם יראו, איך מגישים להם את היין או האוכל. התנהלות של בית היא פרקטית אבל ממש לא רק. היא צריכה לספק לדיירים ולאורחים שלהם חוויה".

מיכל שיין. גלעד רדט,
מיכל שיין/גלעד רדט

"הנושא הזה מקבל תוקף חזק עוד יותר בתקופה האחרונה בה אנחנו מבלים יותר זמן בבית ופחות במסעדות, חדרי כושר, חו"ל ועוד. יש דגש גדול יותר על מקומות בבית שהם מותאמים לפנאי, לאווירה ולנפש. אנשים מבינים שהבית הוא לא רק פונקציונאלי, אלא מקום שצריך לספק לנו אווירה, מקום שיהיה לנו נעים לבלות בו, לארח ולהיפגש עם חברים ומשפחה. גם על נושא העבודה מהבית אני שמה דגש, שכן רבים העבירו את המשרד שלהם לבית וצריך להתאים את הבתים שלנו שיהיה לנו נוח לעבוד בהם".

מיכל שיין. אלעד גונן,
מיכל שיין/אלעד גונן

איך התקופה הזאת משפיעה על העבודה?

"בתור מי שהובילה פרויקטים רבים בעולם, בין היתר בניו יורק ובקפריסין, וגם אוהבת מאוד לטייל בעולם ובתערוכות, אני מודה שאני מתגעגעת לזה. עם זאת, יש לנו בארץ אנשים מדהימים ואני מנצלת את הזמן בארץ להעמיק קשרים עם אמנים מקומיים ועם אנשי מקצוע שאני משתפת איתם פעולה. זה דבר שבא לידי ביטוי ומרגישים את העבודה המשותפת של כל אנשי המקצוע בישראל - יזמים, ספקים ועוד ואנחנו מחזקים את התעשייה בישראל. בסופו של דבר אנחנו מאוד דואגים לקהילה שלנו וזה משהו מאוד חשוב".

נשמע שאת מאוד אוהבת אסתטיקה ואמנות, איך זה בא לידי ביטוי בעבודה שלך?

"יש לי ניסיון רב בעיצוב ובתכנון חנויות אופנה, נעליים, משרדים וקליניקות (למשל קליניקה בתחום הכירורגיה הפלסטית). בפרויקטים האלה אני מצליחה לשלב את האהבה לאסתטיקה ואופנה גם בעבודה בתחום המסחרי ולא רק בתחום הפרטי".

לעמוד של מיכל שיין

מיכל שיין. אלעד גונן,
מיכל שיין/אלעד גונן
מיכל שיין. גלעד רדט,
מיכל שיין/גלעד רדט
מיכל שיין. גלעד רדט,
מיכל שיין/גלעד רדט
בשיתוף arcdb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully