וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבשלים על השיש

בשיתוף arcdb

3.9.2020 / 10:55

מהיום אומרים שלום לכיריים. הגיע הזמן להכיר - השיש שהוא העתיד. כל השאר היסטוריה

המטבח הפך להיות המקום עם הכי הרבה גאדג'טים בבית. טרנד הבישול הויזואלי והרמה שעלתה בכל מטבח בישראל הביאו שורה ארוכה של גאדג'טים שממשיכים לשטוף את המטבחים שלנו מידי יום. אך הפעם אנחנו זוכים לפגוש את אחד החידושים המעניינים ביותר למטבח - שיש השראתי. מה זה אומר? פגשנו את חגי שלמה מחברת IQK שמביאה לכם את הקידמה ישירות הביתה, על מנת שיציג בפנינו חידוש שתרצו לאמץ אותו בוודאות - שיש השראתי.

"כיום, כיריים רגילים הם משטח בישול. הם לא משטח עבודה. אי אפשר לחתוך עליהם סלט, וכמובן אי אפשר ללוש עליהם בצק. בכדי להשאיר מקום לעבודה, יצרני הכיריים צופפו 4 גופי בישול בשטח קטן, בלי שבאמת נוח, או בכלל אפשר, להניח עליהם 4 סירים", מספר שלמה.

מטבח במושב מצליח. באדיבות IQK,
מטבח שיש/באדיבות IQK

"הדבר הכי כייפי בשיש ההשראתי שלנו זה שבעצם אין כיריים על השיש, ויש יותר מרחב עבודה פנוי. השיש הזה מאפשר לנו להפוך את כל המשטח, במטבח שלנו, לשטח עבודה שאפשר לעשות בו הכל והוא גם מאוד קל לניקוי.

גופי הבישול למעשה מותקנים מתחת לשיש, וכך כל המטבח שלנו הופך לשטח עבודה, אפשר לפזר גופי בישול איפה שאנחנו רוצים וכמה שאנחנו רוצים מבלי שהסירים יהיו צפופים. אפשר לבחור בגוף בישול אחד ואפשר לשים גם 20 גופי בישול. הקונספט שעומד מאחוריי השיש הזה הוא שאפשר גם לעבוד וגם לבשל על אותו משטח מבלי להגביל את עצמנו".

כיור אינטגרלי תואם חגי שלמה. באדיבות IQK,
כיור אינטגרלי תואם/באדיבות IQK

מה הם היתרונות הנוספים של השיש ההשראתי?

"כמו שאמרתי - הוא מאוד קל לניקוי. אפשר להעביר עליו סמרטוט כמו שאנחנו מנקים את השיש והוא נקי. הוא כמובן גם אנטי בקטריאלי. בכיריים הרגילים אי אפשר להשתמש באמת בכל הנקודות שיש לנו מכיוון שהסירים או המחבתות גדולים ולכן אנחנו יכולים לנצל בו זמנית רק חלק מהם, אך בשיש השראתי אפשר למקם את הנקודות במרחקים שונים ולנצל את כל המשטח בכל רגע נתון. חשוב להדגיש בנוסף, שכיריים רגילים מגיעים בצבע מוגבל - שחור, לבן או נירוסטה. השיש שלנו מגיע ב-18 צבעים, שזה בעצם הצבע של השיש. אפשר להתאים את זה לכל סגנון עיצובי שאנחנו רוצים והמגוון רחב מאוד, יש חמישה סוגים של שחור, גוונים שונים של אפור, לבן ובז'. גופי הבישול איכותיים ביותר וחסכוניים באנרגיה, בטח לעומת התחליפים האחרים בשוק והשיש חזק ועמיד מאוד".

שיש השראתי הוא שיש בו אתם יכולים לשים את גופי החימום בכל מקום שאתם רוצים וכל מה שתראו זה שיש. בדיוק כמו בעקרון של אינדוקציה, השיש עובד על השראה מגנטית ומכאן מגיע שמו. זה עדיין נשמע מסובך, אנחנו יודעים, אבל אנחנו חושבים שאחרי שתכירו, לא תוותרו. המשטח בטיחותי ביותר, כלי הבישול רותח תוך שניות בלי שהשיש יחמם אותו, וכמו באינדוקציה - ברגע שאנחנו מרימים את הסיר או המחבת, השיש מתקרר וניתן לגעת בו ללא חשש לכוויה.

לעמוד של IQK

כפתורי הפעלה אינטגרליים חגי שלמה. באדיבות IQK,
כפתורי הפעלה אינטגרליים/באדיבות IQK
בשיתוף arcdb
  • עוד באותו נושא:
  • שיש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully