וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד שבארון

בשיתוף arcdb

7.9.2020 / 14:09

עולם הארונות חווה שינויים ותהפוכות וכדי לעשות סדר בחידושים ובטרנדים המובילים נפגשנו עם המומחים של ריביירה

ליז זומר - ריביירה. יואל חליבה,
ליז זומר - ריביירה/יואל חליבה

טרנדים בעיצוב הבית באים והולכים. יש כאלו שנשארים איתנו לשנים רבות ויש כאלו שחולפים מהר. עולם הארונות חווה גם הוא שינויים וטרנדים חדשים נכנסים לחיינו.

ארונות הבית הם מסוג הפריטים שנשארים איתנו לאורך שנים ולכן חייבים להתאים לעיצוב, להיות איכותיים וחדישים. כדי לעשות סדר בחידושים ובטרנדים המובילים, פגשנו את המומחים של חברת הארונות ריביירה, חברה ישראלית וותיקה ויציבה, שאנשי המקצוע שלה ילוו אתכם לאורך כל הדרך, החל משלב הייעוץ העיצובי, דרך ליווי בנושא התכנון ועד להתקנת הארון בבית הלקוח.

"אפשר לומר שהטרנדים מתחלקים לשני עולמות: ארונות פתיחה וארונות הזזה. בכל עולם כזה יש טרדנים שונים ומנגנונים שונים, יש דברים שדומים בשני העולמות כמו חומרי גלם שמתאימים גם לארונות פתיחה וגם להזזה".

מיקה אלטר - ריביירה. תמר אלמוג,
מיקה אלטר - ריביירה/תמר אלמוג

מה הם הטרנדים הבולטים בתחום חומרי הגלם?

"הטרנדים הבולטים בתחום חומרי הגלם הם זכוכיות משי שהן בשיא שלהן - לא מבריקות, בעל מראה משי ומט. המגע מרגיש כמו קטיפה. המט שולט כרגע בתחום הארונות, גם בצבע בתנור וגם בזכוכיות אפשר לראות את זה. חומר גלם זה מתאים יותר לעולם ארונות ההזזה, מכיוון שבארונות פתיחה פחות נהוג להשתמש בזכוכיות.

בארונות פתיחה לעומת זאת יש הרבה צביעה, כמעט לא מוצאים היום ארונות בצבע מבריק. רמת הגימור של הצבעים היא בד"כ מט ורוב הלקוחות בוחרים אחוזי ברק מועטים".

בן רזניאלי - ריביירה. עמוס אורן,
בן רזניאלי - ריביירה/עמוס אורן

מה הטרנדים בתחום הצבעים?

"מבחינת צבעוניות - הכל הולך. בעבר הצבע ששלט היה אפור, אבל היום אנחנו בתקופה שכל הצבעים הולכים. בין הצבעים הבולטים שמאוד נמכרים אפשר למצוא פיסטוק, ירוק בקבוק או ורוד פודרה".

מה הטכניקות המובילות בעולם הארונות?

"מבחינת טכניקות יש את המשרבייה, שזה עץ מסוג MDF שעובר חריטה וניתן לשלב בארונות פתיחה ובארונות הזזה. אנחנו יודעים לעשות גם ארונות הזזה שהם משובצים עם משרבייה ללא פרופילים. בזה יש כמה סגנונות. אם בעבר היינו עושים בעיקר ארונות בסגנון אתני, הרי שהיום יש משרביות מודרניות שמשתלבות בסגנונות שונים, למשל סגנון הארט דקו שנחשב למאוד אופנתי. הייחודית במשרביות שאם מעצב רוצה פטרן משלו ויש לו קו שהולך בכל הבית, אז אנחנו יודעים לעשות גם את זה ולהתאים את הארון לשפה העיצובית של הבית".

אורלי דה לאו - ריביירה. ליאור טייטלר,
אורלי דה לאו - ריביירה/ליאור טייטלר

היום גם נכנס כל נושא הטכנולוגיה לארונות, ספרו לנו על זה?

"הארונות כיום נחשבים להרבה יותר טכנולוגיים והם משתלבים בעיצוב החלל. היום למשל נדיר מאוד לראות ארון שיוצא מהמפעל ללא תאורה פנימית, זה הפך לחלק בלתי נפרד מהארון וכבר לא נחשב לפריבילגיה כמו שזה היה בעבר. דוגמא נוספת היא שילוב טלוויזיה, שכיום ניתן למצוא בהמון ארונות. מצד אחד הגדלים של הטלוויזיות גדלו ומנגד החדרים בבנייה החדשה קטנים יחסית וכדי למצוא מקום לטלוויזיה אנחנו משלבים טלוויזיות בגדלים שונים כחלק מהארון. הגדלים של הטלוויזיות גדלו ואנחנו יודעים להתאים את עצמנו לכל גודל נדרש, כמובן בהתאם לגודל חזית הארון".

אורלי דה לאו - ריביירה. ליאור טייטלר,
אורלי דה לאו - ריביירה/ליאור טייטלר

"בארונות הזזה, מעבר לזכוכיות יש את מנגנוני ההזזה - מנגנוני רחף המאפשרים לקבל ארון במראה נקי. המנגנון הוא סמוי ולא מפריע למראה הנקי של הארון. יש דלתות רחף רגילות ויש כאלו שמתיישרות לקן אחד. זה יכול להיראות ממש כמו הקיר וזה יוצר המשכיות בעיצוב, למשל על ידי חיפוי הקיר בזכוכיות.

בנוסף אנחנו יכולים לראות אריחי שיש מדוקקים - דקטון המשתלבים בארון. הרעיון היה לשלב אותם בארון ולהמשיך את הקו העיצובי של החיפוי של הקיר, דבר שמקנה לחדר מראה יוקרתי מאוד.

טרנד נוסף שהתחזק בשנים האחרונות הוא של ארונות פתיחה עם ספריות. הארונות נוצרים בשילוב של מדפים פתוחים או אפילו שולחנות כתיבה עם ארון".

לעמוד של ריביירה

רוני שני - ריביירה. אורית ארנון,
רוני שני - ריביירה/אורית ארנון
רוני שני - ריביירה. אורית ארנון,
רוני שני - ריביירה/אורית ארנון
נטע לי נוי פלד - ריביירה. אלעד גונן,
נטע לי נוי פלד - ריביירה/אלעד גונן
נטע לי נוי פלד - ריביירה. אלעד גונן,
נטע לי נוי פלד - ריביירה/אלעד גונן
נרקיס חן - ריביירה. תמר אלמוג,
נרקיס חן - ריביירה/תמר אלמוג
בשיתוף arcdb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully