וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תחפשו בתיבה: קטלוג איקאה 2021 במהדורה דיגיטלית

הקטלוג של ענקית הריהוט השבדית מושק כמדי שנה, אבל הפעם לראשונה ניתן לצפות ולדפדף בקטלוג במהדורה דיגיטלית מלאה מהמחשב או מהטלפון הנייד

קטלוג איקאה 2021. איקאה,
חווית דפדוף וירטואלית מהמחשב או בטלפון הנייד. מתוך קטלוג איקאה החדש/איקאה

איקאה ישראל משיקה את הקטלוג החדש לשנת 2021, לראשונה במהדורה דיגיטלית עם ממשק מתקדם. המהדורה החדשה של קטלוג איקאה השנה, שתופץ החל מה-2 בספטמבר, מציינת את יום הולדתו ה-70 ולכבוד ההשקה, הוחלט כחלק מהמגמה העולמית לצמצום צריכת נייר ושמירה על קיימות, לעודד את השימוש במהדורה דיגיטלית, ולצמצם את מספר העותקים שיופצו.

המהדורה הדיגיטלית של הקטלוג תאפשר חווית דפדוף וירטואלית, באמצעות הטלפון הנייד או המחשב האישי, בין כל חלקי הקטלוג, לרבות כניסה לכל אחד מששת הבתים המוצגים בקטלוג ולמדריך העיצוב המעניק השראה, טיפים ורעיונות חכמים לעיצוב הבית.

את המהדורה הדיגיטלית ניסו באיקאה להרחיב למעין מגזין שכולל גם מדריכי עיצוב וטיפים של "כיצד לעשות" - איך ליצור בית טוב יותר, איך לעצב בצורה חסכונית וחכמה, איך לשלב צבעים ודוגמאות ועוד.

כריכת קטלוג איקאה 2021. איקאה,
הקטלוג כולל גם 6 בתים "לדוגמא" שמשקפים סגנונות חיים שונים. חדר שינה מתוך קטלוג איקאה 2021/איקאה

הגולשים בקטלוג יוכלו להתרשם גם מ-6 בתים שנבחרו להופיע בו (מתוך 10 שהוצעו לבחירת כל מדינה), שכל אחד מהם משקף סיטואציית חיים שונה, כאשר הקו המנחה הוא ניצול נכון וחסכוני של חללים קטנים, מבלי להתפשר על העיצוב, הפונקציונליות והאיכות. הבתים כוללים: בית לזוג צעיר בדירה מינימליסטית, דירה קטנה וחכמה, בית למשפחה עם מתבגרים, דירת סטודיו קומפקטית שמשלבת מגורים ועבודה מהבית ובית בעיצוב שמשלב רהיטים חדשים לצד פריטים קלאסיים.

כריכת קטלוג איקאה 2021. איקאה,
באיקאה מציינים 70 שנים לקטלוג הפופולרי של החברה. שער הקטלוג של איקאה לשנת 2021/איקאה

קטלוג 2021 IKEA מונה 284 עמודים, מתורגם ל-38 שפות ומופץ ב- 54 מדינות. ואם אתם עדיין מרגישים צורך לאחוז בגרסת ההארד קופי, תוכלו למצוא אותה גם בחנויות הרשת באשתאול, באר שבע, קריית אתא, ראשון לציון ונתניה ובחנות המטבחים בנמל תל אביב.
לכניסה לקטלוג הדיגיטלי

כריכת קטלוג איקאה 2021. איקאה,
סלון שמשלב רהיטי קש. מתוך קטלוג איקאה 2021/איקאה
כריכת קטלוג איקאה 2021. איקאה,
פינת יצירה/עבודה. מתוך קטלוג איקאה 2021/איקאה
כריכת קטלוג איקאה 2021. איקאה,
דירת סטודיו שמתאימה לעבודה מהבית/איקאה
  • עוד באותו נושא:
  • איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully