וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עץ? נייר? עכשיו אתם יכולים להדפיס גם על זכוכית

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

27.8.2020 / 12:52

רוצים לשדרג את הזכוכיות בבית שלכם? חברת סמב"ת מציעה הדפסה קרמית על זכוכית שתישאר אתכם לשנים ארוכות

זכוכית מודפסת. יח"צ,
זכוכית מודפסת/יח"צ

אחרי שהדפסתם את התמונות שלכם על קנבס, עץ ואפילו קיר, הגיע הזמן להכיר את השלב הבא בעולם ההדפסות - הדפסה על זכוכית. את הטכנולוגיה החדשה שמציגה חברת סמב"ת דיגיטל ויטראג' בבעלות יעקב בדש ושלום טל, אתם קרוב לוודאי תרצו לשלב בעיצוב הבית שלכם. ההדפסה הקרמית של החברה שמבטיחה עמידות בתנאים רבים, תאפשר לכם להדפיס כל זכרון או תבנית מעוצבת, באחד מחללי הבית.

"המדפסות החדשות שלנו מאפשרות הדפסה קרמית, בצורה דיגיטלית, שמדפיסה דרך מחשב כמו מדפסת רגילה", מספר יעקב בדש אחד הבעלים, המציג בפנינו את הטכנולוגיה המתקדמת. "אתם יכולים להדפיס כל דבר שאתם רוצים, זו יכולה להיות תמונה שצילמתם, תמונה שראיתם באינטרנט ואהבתם או תבנית עיצובית שמתאימה לסגנון שלכם. אחרי תהליך ההדפסה המיוחד מקבלים זכוכית מחוסמת לכל דבר ובתוכה מוטבעת תמונה שלא תדהה בשמש, מים לא מוחקים אותה ואי אפשר לשרוט אותה".

זכוכית מודפסת. יח"צ,
זכוכית מודפסת/יח"צ

מה היתרונות של שיטת ההדפסה שלכם על פני שיטות אחרות?

"כמו שאמרתי, ההדפסה שלנו עמידה מאוד, בטח בהשוואה לשיטות הדפסה אחרות על זכוכית, שבהן מדפיסים את הצבע על הזכוכית ולא בתוך הזכוכית כפי שאנחנו עושים. ההדפסה אינה נשחקת או דוהה במגע עם מים ולכן מתאימה למקלחונים ואפילו לאקווריומים, היא איננה דוהה בשמש ומתאימה גם לחיפויים חיצוניים (לעומת הדפסות אחרות שמתאימות רק לקירות פנימיים), הצבע מוטמע בתוך הזכוכית ולכן אינו יכול להישרט או להתקלף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

חלון שהתגשם

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים
זכוכית מודפסת. יח"צ,
זכוכית מודפסת/יח"צ

כיצד מתבצע התהליך?

"אחרי שהלקוח בוחר את התמונה הרצויה (זו יכולה להיות כל תמונה, כל עוד היא באיכות טובה להדפסה), אנחנו קובעים את עובי הזכוכית. זו יכולה להיות זכוכית בעובי של 4 מ"מ עד 19 מ"מ שאותה אנחנו מכניסים לתנור המכוון לגובה 700 מעלות, בו הצבע חודר לתוך הזכוכית והתמונה מוטבעת בתוך הזכוכית ולא עליה. המדפסת הזאת נחשבת לפטנט מיוחד ששומר על הצבע בתוך הזכוכית".

איפה אנחנו יכולים למצוא את ההדפסות שלכם?

"מבחינתנו השמיים הם הגבול - אפשר להדפיס על כל זכוכית שאפשר לחשוב עליה. הקהל הפרטי מתמקד בהדפסה על מקלחונים, קירות דקורטיביים במטבחים, מחיצות דקורטיביות, מדרגות ומעקות, וכמובן יש לקוחות עסקיים להם אנו מתאימים את המוצר שהם רוצים - החל מהדפסה על קירות זכיכת במשרד ועד שלטים, חנות אוטובוס ורכבות. בזכות היתרונות שלנו, יש לנו פניות מקהל לקוחות מאוד מגוון.

"יש המון משחקים שאפשר לעשות עם זכוכית מודפסת. אפשר לשחק עם שקיפות ועם תאורה ואפשר להתאים את זה גם לבית הפרטי וגם למשרד. אם רוצים, אפשר שהתמונה שאנו מדפיסים תיראה משני צדי הזכוכית, אפשר להדפיס על משטחים שישמשו כשולחן - ואז יש מגוון רחב של אפשרויות הדפסה, ובקרוב נאפשר גם הדפסה על משטחים מותאמים למטבח. יש לנו הרבה לקוחות שהדפיסו תמונה על זכוכית ותלו בקיר בסלון. זה עניין דקורטיבי ובסופו של דבר אנחנו מתעסקים במוצר של יופי".

לעמוד של סמב"ת דיגיטל ויטראג'

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully