וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבית הרזה" ששיגע את הגולשים בטיקטוק

מלפנים הבית הזה נראה כמו בית רגיל לגמרי בפרברים, אבל אם הולכים הצדה מגלים שכל עומק החלל בצדו האחד של הבית הוא פחות ממטר. איך גרים בבית כזה והאם צריך לישון בעמידה? התשובות (והתמונות) בפנים

הבית הרזה בדירפילד אילינוי ליד שיקגו שנחשף בטיקטוק. alan berlow real estate, אתר רשמי
"נחטף" מהשוק תמורת 260 אלף דולר. הבית הרזה בדירפילד אילינוי/אתר רשמי, alan berlow real estate

יש לא מעט תכנים שקשורים בבית ועיצוב בטיקטוק, החל מסרטוני שיפוץ, הדגמות לפרוייקטי DIY וכל מיני טיפים לייעול ולשדרוג הבית, אבל סרטון עם תמונות של בית אחד באזור שיקגו הפך לוויראלי, והטריף את הגולשים והכל בגלל הגודל שלו, או יותר נכון - העובי.

הבית, שזכה לכינוי The Skinny House נמצא בפרבר של שיקגו בשם דירפילד. החזית שלו נראית רגילה למדי, אבל אם זזים קצת הצידה מגלים שהבית כולו הוא כמעט אך ורק חזית. מדובר בבית פרטי שעומקו, לפחות בצדו האחד, הוא מזערי ועומד על פחות ממטר אחד. משם הוא הולך ומתרחב עד שבקצהו השני מגיע העומק ל"שיא" של 6 מטרים.

מי שחשף את הנכס יוצא הדופן הזה בטיקטוק הוא משתמש בשם @eli.korn_שככל הנראה מתגורר בסביבה וראה שהוא מוצע למכירה. לאחרונה פורסם בניו יורק פוסט כי הוא נמכר תמורת 260 אלף דולר, 10,000 דולר פחות מהמחיר המבוקש.

עוד בוואלה!

הבית הזה משגע, אבל הבריכה? הצגה

לכתבה המלאה

הסרטון שהציג את הבית גרף 1.2 מיליון צפיות ואלפי תגובות של גולשים שתהו למשל, האם צריך לישון שם בעמידה. בעקבות הפופולריות של הסרטון הראשון, העלה המשתמש @eli.korn_ סרטון נוסף, ובו גם תמונות מפנים הבית. שטחו הכולל של הבית בן 2 הקומות הוא כ-104 מ"ר והוא כולל 2 חדרי שינה, 3 חדרי רחצה ויש לו גם קומת מרתף משופצת. קומת הכניסה בנויה כחלל פתוח שבו אזור סלון, פינת אוכל ומטבח והיא מרוצפת כולה ברצפת עץ.

חדרי השינה שממוקמים בקצה הרחב יותר של הבית דווקא נראים מרווחים למדי. בצד השני - הצד הצר של הבית, ממוקמים חדרי הרחצה ואזור אחסון.

  • עוד באותו נושא:
  • אדריכלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully