וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייחודית בנוף: האדריכלית שמפתיעה כל פעם מחדש

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

25.8.2020 / 11:07

אדריכלית הנוף ורד סובול תתאים לכם ולמידות שלכם את הגינה שתמיד חלמתם עליה

דונסקי אדר. סבין שרון,
עיצוב של ורד סובול/סבין שרון

התקופה האחרונה גרמה לנו להעריך יותר ויותר את המרחב הפרטי שלנו. כשיש מרחב פרטי רחב היקפים עם גינה ושטח חיצוני, התפיסה הזאת חשובה עוד יותר ואנו רוצים ליהנות בצורה המיטבית מהבית שלנו. כדי ללמוד איך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר, פגשנו לשיחה את ורד סובול, אדריכלית נוף מומלצת עם ניסיון רב באדריכלות ותכנון נוף.

ורד מתמחה בסקטור הפרטי הכולל בין היתר בתים פרטיים, מרפסות וגגות, גני אירועים ומלונות בוטיק. "אם אדם הוא תבנית נוף מולדתו, אז השתתפות בעיצוב התבנית הזו היא זכות. זכות להשתתף בחיים של אנשים. עבורי אדריכלות הנוף היא תהליך יצירה מפתיע. כל פעם מחדש. ההפתעות מתחילות כבר במפגש הראשוני שלי עם הלקוח", מספרת ורד.

עיצוב של ורד סובול. סבין שרון,
עיצוב של ורד סובול/סבין שרון

מה קורה במפגש הראשון הם הלקוח?

"הלקוח הוא תמיד נקודת ההתחלה של הפרויקט. אני לומדת אותו מבינה ממנו איזה צמחים הוא אוהב, איזה פרחים ראה בעבר ואהב, האם יש גן ששמור אצלו בזיכרון ואיזה חומרים מתחברים לבית שהוא מדמיין. אני לומדת את הלקוח ואוספת את הזיכרונות, הבקשות, הדמיון ואז בעצם מתחיל תהליך הקסם - עיבוד תכנית המשלבת בין הבית לחצר כיחידה הרמונית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עיצוב של ורד סובול. סבין שרון,
עיצוב של ורד סובול/סבין שרון

מה הסגנון העיצובי שלך?

"אני מאמינה בייחודיות בעיצוב וכך גם עושה בכל גינה. אין אצלי COPY PASTE בין גינות ואין לי סגנון עיצובי אחיד. כל גינה היא אחרת ואין תבנית שיכולה להתאים למספר אנשים שונים. כל יצירה שאני עושה נתפרת למידותיו של הלקוח ומתאימה לצרכים ולרצונות שלו. יש הרבה משתנים שנכנסים למשוואה והם אף פעם לא דומים - הלקוח, האדריכלות של הבית, היצירתיות בפרויקט ועוד. אני שואפת לדינמיות, בדיוק כמו הגנים והנופים שאני מעצבת. אני לא יודעת כיצד תראה היצירה הבאה שלי, אלא רק אחרי שאפגוש את הלקוחות שלי".

"בניגוד לרהיטים, אני רואה נוף כדבר חי. גן ונוף ממשיכים לחיות כל הזמן, משתנים עם העונות, משנים צבעים ואווירה. אני שואפת ליצור נוף שהוא חלל חדש, גדול וייחודי שמשמח בפריחותיו את בעלי הבית, וממשיך וצומח איתם לאורך שנים רבות. אני מאמיניה שאי אפשר לעצב מבלי לשלב את האהבות שלך, וכשאני מעצבת, מתחברות להן האהבות שלי לארץ הזו ולצומח שלה. האהבה הזו מתחברת עם האהבות של הלקוח ומתגנבת לסגנון הבית, לצבע ולצורה".

לאתר של ורד סובול

ורד סובול ב-ARCDB

עיצוב של ורד סובול. עינת גזית,
עיצוב של ורד סובול/עינת גזית
אדריכלות ת.בנימיני. שי אדם,
עיצוב של ורד סובול/שי אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully