וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלומות מעץ

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

25.8.2020 / 16:40

בסדנה קסומה למרגלות הר הגלבוע מייצרים שחר נחום ואנשי "ינשוף עבודות עץ" רהיטי בוטיק ייחודיים ועבודות עץ וברזל ברמה הגבוהה ביותר

שולחן מעץ אלון עתיק. יריב קסטל,
שולחן מעץ אלון עתיק/יריב קסטל

כשכל אחד מאיתנו מדמיין את בית חלומותיו, הוא חולם על פריטים ייחודיים שיותאמו אישית לאופי ולסגנון שלו. מי שיכול להגשים לנו את החלום הוא שחר נחום, מעצב רהיטים מעץ והבעלים של "ינשוף עבודות עץ", שמעצב ומייצר רהיטי בוטיק מיוחדים. "הרהיטים בסדנא מיוצרים בעבדות יד, בסגנון MODERN RUSTIC בשילוב חומרים כגון עץ ממוחזר, ברזל, אפוקסי, זכוכית, אבן ועוד. הם מתאימים לכל מי שרוצה לשלב אמנות פונקציונאלית בביתו", מספר לנו שחר נחום.

מראה אובלית מעץ מעץ אלון עתיק. אייל פישר,
מראה אובלית מעץ מעץ אלון עתיק/אייל פישר

עם ניסיון של למעלה מ-20 שנים בתחום עבודות העץ, בניית פרגולות, גגות רעפים, דקים וחיפויי עץ, ובוגר לימודי עיצוב פנים, החליט שחר להקים בשנת 2017 סדנה בקיבוץ אלפא, למרגלות הר הגלבוע, ובה נגריה ומסגריה המאפשרות לו להפוך חלום למציאות וליצור כמעט כל פריט, בעיצוב המותאם אישית לרצון, לצרכי ולמידותיו של הלקוח, ברמת גימור גבוהה ובאיכות בלתי מתפשרת. "תחום העיצוב תמיד היה מוקד חיי. מגיל צעיר בערה בי חדוות היצירה במגוון מישורים והרצון להמציא את עצמי מחדש דרך עבודת כפיים, עץ ועיצוב היה שם מאז ומעולם".

מתלה מעץ ממוחזר. שחר נחום,
מתלה מעץ ממוחזר/שחר נחום

מה אנחנו יכולים למצוא בסדנה שלכם?

"הסדנה משלבת עבודות עץ וברזל, ותוך כדי עיצוב ובניית פרגולות, דקים וגגות למגזר הפרטי והמוסדי, התחלתי לעצב רהיטי בוטיק מקוריים בעבודות יד. מהר מאוד הבנתי כמה מעניין אותי ואני נהנה ליצור ולעצב רהיטים ייחודיים, ולקחתי את הכישורים שלמדתי בעיצוב פנים לתחום עיצוב הרהיטים. אני אוהב לשלב חומרים כגון עץ, ברזל, זכוכית, בטון ועוד ביצירות שלי".

קונסולת וינטאג'. אייל פישר,
קונסולת וינטאג'/אייל פישר

באיזה סגנון אתה מייצר ומהיכן מגיעה ההשראה שלך?

"כמו שאמרתי, אני מגדיר את הסגנון שלי כ-"modern rustic", הכוונה לשילוב של ברזל חלוד, עץ ממוחזר ואפוקסי. חשוב לי מאוד לשלב בעבודות שלי בין אמנות לבין פונקציונאליות, כי בסופו של דבר הרהיטים שלנו צריכים לשמש את הצרכים שלנו ולענות עליהם. בעבודה שלי אני נעזר בתוכנות מקצועיות לתכנון המוצרים ושלבי העבודה עם הברזל, חיתוך בלייזר ושילוב חדשנות עם חומרים ממוחזרים אותנטיים. את ההשראה שלי אני מקבל הן מהטבע והן מסביבתו האישית של הלקוח ואופיו הייחודי. אני מאוד אוהב את השילוב של ישן וחדש שיוצרים מוצר חדשני ואלגנטי".

שולחן עגול. שחר תמיר,
שולחן עגול/שחר תמיר

אתם נותנים מגוון רחב של פתרונות עץ, ספר לנו על היתרונות שלכם?

"החברה שלי 'ינשוף עבודות עץ' מתמחה בעבודות עץ ואלומיניום במגזר הפרטי והעסקי. אנו מציעים פתרונות כמו בניית פרגולות מעץ ומאלומיניום, בניית גגות רעפים, התקנת דקים ממגוון סוגי עץ ומעץ סינטטי, חיפויי קיר ועוד. המוצרים הללו הם ברמה הגבוהה ביותר. יש לנו יכולת תכנון יצירתית ומעשית וירידה לפרטים הקטנים ביותר, בשילוב הדמיות מקצועיות. אנחנו משתמשים בחומרי גלם איכותיים תוך עמידה קפדנית בלוחות זמנים. הצוותים שלנו הם בעלי ניסיון ויכולת וכיאה למערך ניהול משפחתי ואישי - אנחנו מבטיחים שירות אישי אמין ואיכותי. אני שואף להמשיך לעצב וליצור פריטים מיוחדים ומקוריים המותאמים אישית לכל לקוח המעוניין לשלב אמנות פונקציונאלית בביתו".

לעמוד של ינשוף

שולחן פסיפס. יריב קסטל,
שולחן פסיפס/יריב קסטל
  • עוד באותו נושא:
  • עץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully