וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבים שיפוץ: מושיק גלאמין קופץ לאירופה בלי לצאת מהעיר

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

31.8.2020 / 15:01

המאסטרו לעיצוב פנים פוגש את המעצב אילן לודבינובסקי בדירה אותה עיצב לזוג הייטקיסטים ומשלבת נראות של בית אירופאי מהמאה ה-19 עם נגיעות מודרניות לחלוטין

בווידאו: מושיק גלאמין מבקר בדירה בעיצובו של אילן לודבינובסקי/מערכת וואלה!

מושיק גלאמין, המאסטרו לעיצוב פנים, חוזר אלינו עם פרקים חדשים של "מעצבים שיפוץ", בשיתוף ARCDB, הפלטפורמה לאדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים.

בכל פרק נפגש מושיק עם מומחה מתחום שונה ושומע ממנו על כל הטיפים שיהפכו את תהליך הבנייה, השיפוץ ו/או העיצוב למוצלח ואיכותי במיוחד, כולל עיצובים ושדרוגים שכל אחד יכול לעשות בעצמו, גם ללא ניסיון.

והפעם מושיק מבקר בדירה בעיצובו של המעצב אילן לודבינובסקי, שעיצב דירה שמי שנכנס לתוכה מרגיש כאילו עבר לארמון אירופאי מהמאה ה-19. לודבינובסקי הסביר כי כל פרט ופרט, החל מהנברשות והמנורות ועד למכשיר המים במטבח, נבחר בקפידה על מנת להגשים את חלומם של הזוג בעל הדירה.

לודבינובסקי סיפר על תהליך עיצוב הדירה, השייכת לזוג הייטקיסטים יזמים בשנות ה-30 לחייהם שרצו ליצור מעין מרחב בריחה מהעולם. המעצב קיבל מידע משניהם - האישה, והבעל עם הנטייה המודרנית יותר, ויצר חלל של 60 מטר שחולק לאזורים שונים - מטבח, פינת אוכל וסלון תוך שהוא משלב את המראה האירופאי הקלאסי עם טאץ' מודרני.

"מעצבים שיפוץ" משודרת בערוץ DIY באפיק 41 ב-HOT ו-34 ב-YES ומארחת בכל פעם בעלי מקצוע וספקים נבחרים מאתר ARCDB.

לעמוד של אילן לודבינובסקי

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully