וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבים שיפוץ: מושיק גלאמין נהנה מהגאדג'טים בחנות סאונד

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

30.8.2020 / 14:37

המאסטרו לעיצוב פנים מגיע הפעם לחנות של ניסן בובליל, מומחה לסאונד ביתי, שעוזר לנו להבין למה חשוב לתכנן הכל מראש ואיך אפשר בעזרת אפליקציה ליהנות מסאונד מושלם בכל אחד מחדרי הבית. צפו

בווידיאו: מושיק גלאמין נפגש עם ניסן בובליל מחנות פיוז סטריאו בע"מ/ערוץ DIY - עשו זאת בעצמכם בשיתוף ARCDB

מושיק גלאמין, המאסטרו לעיצוב פנים, חוזר אלינו עם פרקים חדשים של "מעצבים שיפוץ", בשיתוף ARCDB, הפלטפורמה לאדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים.

בכל פרק נפגש מושיק עם מומחה מתחום שונה ושומע ממנו על כל הטיפים שיהפכו את תהליך הבנייה, השיפוץ ו/או העיצוב למוצלח ואיכותי במיוחד, כולל עיצובים ושדרוגים שכל אחד יכול לעשות בעצמו, גם ללא ניסיון.

והפעם הפרק עוסק בטרנדים, כאשר מושיק מבקר אצל ניסן בובליל מחנות פיוז סטריאו בע"מ ומכיר מקרוב את כל עולם הסאונד לבית והגאדג'טים המיוחדים שאפשר למצוא כיום בשוק. תחום הסאונד לא מפסיק להתחדש ולהתאים את עצמו לבתים החכמים המתקדמים שנבנים היום וניתן לשלב בקלות מערכות מוזיקה חכמות, אך מומלץ מאוד לתכנן הכל מראש. מה הכוונה?

עוד לפני שמתחילים את הבנייה, כדאי להגיע עם התכניות לחנות הסאונד, על מנת להבין כיצד להוסיף את מערכות האודיו-וידיאו, איפה למקם את הרמקולים, האם יש צורך בצנרת מיוחדת ועוד. כך ניתן להוסיף לבית מערכות שיכולות למשל לעבוד עם אפליקציה מהסמארטפון ולדאוג לכך שהמוזיקה תלווה אתכם מחדר לחדר, בהתאם לרצונכם.

"מעצבים שיפוץ" משודרת בערוץ DIY באפיק 41 ב-HOT ו-34 ב-YES ומארחת בכל פעם בעלי מקצוע וספקים נבחרים מאתר ARCDB.

לעמוד של פיוז סטריאו בע"מ

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully