וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבים שיפוץ: מושיק גלאמין רק ביקש לארגן לעצמו בריכה

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

26.8.2020 / 10:13

המאסטרו לעיצוב פנים פוגש את אודי מ-udi-art מגן יבנה לשיחה על הבריכות המיוחדות אותן הוא מייצר - בריכות בטון מעוצבות הנראות כמו בריכות מאבן טבעית, והכל בעיצוב אישי. ויש גם ארנב. צפו

בווידאו: מושיק גלאמין מבקר באודי-ארט בגן יבנה/מערכת וואלה!

מושיק גלאמין, המאסטרו לעיצוב פנים, חוזר אלינו עם פרקים חדשים של "מעצבים שיפוץ", בשיתוף ARCDB, הפלטפורמה לאדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים.

בכל פרק נפגש מושיק עם מומחה מתחום שונה ושומע ממנו על כל הטיפים שיהפכו את תהליך הבנייה, השיפוץ ו/או העיצוב למוצלח ואיכותי במיוחד, כולל עיצובים ושדרוגים שכל אחד יכול לעשות בעצמו, גם ללא ניסיון.

והפעם הפרק עוסק בבריכות המיוחדות שמייצר אודי ארט בגן יבנה. מדובר בבריכות בטון מעוצבות כך שהן נראות כאילו מדובר בבריכות אבן טבעית. אודי מסביר כי הבריכות שהוא מייצר מתאימות לכל חלל וכל גודל - ניתן להקים אותן במרפסת, על גג ובחצרות בכל גודל.

לדבריו, בריכות אלה שאינן מלבניות, בעלי קווים ישרים כמו הבריכות הרגילות, ה"משעממות" הן הבייבי שלו. הוא מדגיש כי הוא עובד בתיאום עם הלקוח כך שכל בריכה יוצאת בעצם שונה מקודמתה וככל שהלקוח מעורב יותר בתהליך העיצוב כך הבריכה ייחודית יותר. לסיכום, אודי מדגיש את חשיבות הקמת הבריכה על ידי גורם אחד שיהיה אחראי מקצועית על כל התהליך.

"מעצבים שיפוץ" משודרת בערוץ DIY באפיק 41 ב-HOT ו-34 ב-YES ומארחת בכל פעם בעלי מקצוע וספקים נבחרים מאתר ARCDB.

לעמוד של אודי ארט

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully