וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבים שיפוץ: מושיק גלאמין על החידושים והאפשרויות בעולם העץ

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

23.8.2020 / 10:11

המאסטרו לעיצוב פנים פוגש הפעם את האדריכל ומנכ"ל עץ ועצה, אביב אברמוב, שמספר על היכולת של העץ להפוך את הבית לחמים ומזמין יותר, ההבדל בין פרקט לדק וסוגי העץ שאנחנו צריכים להשתמש בהם לעיצוב בתוך הבית ובחוץ. צפו

בווידיאו: מושיק גלאמין נפגש עם האדריכל ומנכ"ל עץ ועצה אביב אברמוב/ערוץ DIY - עשו זאת בעצמכם בשיתוף ARCDB

מושיק גלאמין, המאסטרו לעיצוב פנים, חוזר אלינו עם פרקים חדשים של "מעצבים שיפוץ", בשיתוף ARCDB, הפלטפורמה לאדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים.

בכל פרק נפגש מושיק עם מומחה מתחום שונה ושומע ממנו על כל הטיפים שיהפכו את תהליך הבנייה, השיפוץ ו/או העיצוב למוצלח ואיכותי במיוחד, כולל עיצובים ושדרוגים שכל אחד יכול לעשות בעצמו, גם ללא ניסיון.

והפעם הפרק עוסק בעץ ונפגש עם אביב אברמוב, אדריכל ומנכ"ל "עץ ועצה". היום נוצרים בתים מחומרים מאוד מודרניים, אך קרים ובתוך כל זה, העץ נוצר עוגן של אינטימיות וחום. חומר טבעי ואמיתי שנמצא בבית מאז ומתמיד, ובמקביל עבר חידושים רבים ומקבל כיום חיתוכים ייחודיים ושונים.

ישנם סוגי עץ שמתאימים לבית וכאלה שמתאימים להיות בחוץ. בתוך הבית אין השפעות אקלימיות על העץ, כך שהמבחר רחב. הייצור של העץ והעיבוד שלו הם אלה שמשפיעים ובפרקט למשל, מרבית השכבות העליונות של העץ יהיו מאלון, שמגיע בגוונים שונים ונהדרים. אפשר למצוא גם חיפויי פנים, קירות מסך, כתמי צבע ועוד, בצבעים וסוגים מרהיבים. אברמוב מציג גם חיתוכי לייזר שנעשים בדחיסה בעץ טבעי לחלוטין ומתאימים לשלל שימושים שונים, בבית ובחוץ.

"מעצבים שיפוץ" משודרת בערוץ DIY באפיק 41 ב-HOT ו-34 ב-YES ומארחת בכל פעם בעלי מקצוע וספקים נבחרים מאתר ARCDB.

לעמוד של אביב אברמוב

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully