וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבים שיפוץ: מושיק גלאמין לומד על תאורה ביולוגית חדשנית

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

23.8.2020 / 9:50

המאסטרו לעיצוב פנים פוגש את יועץ התאורה עופר פרידמן לשיחה על הסינגריה בין אור טבעי לאור מלאכותי, החשיבות של תכנון טוב בשלב העיצוב ו"תאורה ממוקדת אדם", שמתאימה את עצמה לטמפרטורה ולכמות האור. ואיך משלבים את כל זה בבית? צפו

בווידיאו: מושיק גלאמין נפגש עם יועץ התאורה עופר פרידמן/ערוץ DIY - עשו זאת בעצמכם בשיתוף ARCDB

מושיק גלאמין, המאסטרו לעיצוב פנים, חוזר אלינו עם פרקים חדשים של "מעצבים שיפוץ", בשיתוף ARCDB, הפלטפורמה לאדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים.

בכל פרק נפגש מושיק עם מומחה מתחום שונה ושומע ממנו על כל הטיפים שיהפכו את תהליך הבנייה, השיפוץ ו/או העיצוב למוצלח ואיכותי במיוחד, כולל עיצובים ושדרוגים שכל אחד יכול לעשות בעצמו, גם ללא ניסיון.

והפעם הפרק עוסק בתאורה, עם יועץ התאורה עופר פרידמן. אור הוא הדבר הכי טבעי שיש, אבל צריך לחשוב עליו היטב כשאנחנו מעצבים. פרידמן מציג את חלל העבודה המרשים של דלתא בקיסריה ומסביר כיצד יצר במקום סינרגיה בין האור הטבעי המדהים שנכנס לאור המלאכותי. האתגר היה גם להאיר וגם ליצור חללים שמתאימים לסביבות עבודה שונות ולשם כך, פרידמן ביצע מחקר עם המחלקות השונות, במטרה להבין את הצרכים שלהן.

מעבר לעיצוב, פרידמן הציב במקום "תאורה ממוקדת אדם", תאורה חדשנית וביולוגית שמכיילת את השעון הביולוגי שלנו עם האור המלאכותי ומשנה את גווניה בהתאם לטמפרטורה ועוצמת השמש בחוץ. את התאורה הביולוגית הזו ניתן להביא גם הביתה. יועצי תאורה יכולים לעבוד עם אדריכלים כדי לייצר מרחבים מזמינים, נעימים ופחות מסנוורים ובוהקים.

"מעצבים שיפוץ" משודרת בערוץ DIY באפיק 41 ב-HOT ו-34 ב-YES ומארחת בכל פעם בעלי מקצוע וספקים נבחרים מאתר ARCDB.

לעמוד של עופר פרידמן

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully