וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקים בצמיחה: הוסיפו קצת ירוק למשרד וכולם ירוויחו

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

19.8.2020 / 12:05

כל עסק חייב צמחיה ירוקה שתעניק את האווירה הרצויה ותשפיע על העובדים והמבקרים בעסק. גיא שלום עם הפתרון של עלה נע שאתם חייבים להכיר

אדריכלית מיה לוי אייזיקס - צמחייה במשרד. עמית גושר,
צמחייה במשרד בעיצובה של אדריכלית מיה לוי אייזיקס/עמית גושר

חללי העבודה הפכו לאחד הנושאים המדוברים בעולם המקצועי בשנים האחרונות. התפתחות החללים המעוצבים הביאה עימה בשורות עיצוביות וטרנדים רבים והעלו את נושא חשיבות האווירה במשרדים על תפוקת ותחושות העובדים ועל התפתחות העסק. אחת הדרכים המרכזיות לשפר את האווירה במשרד היא שילוב צמחיה טבעית שמשפיעה על האווירה במשרד ועל הרגשתם של העובדים והמבקרים בעסק. צמחייה טבעית ומרעננת מעניקה תחושה מרגיעה ומהווה חלק בלתי נפרד מעיצוב אדריכלי מודרני. כדי ללמוד על הנושא, אנחנו נפגשים לשיחה עם גיא שלום הבעלים של 'עלה נע' - השכרת צמחייה ותחזוקה שוטפת למשרדים.

צמחייה במשרד. עלה נע,
צמחייה במשרד/עלה נע

"העסק התחיל בהתמקדות בהשכרת צמחיה לאירועים ותוך כדי הבנו שאנחנו יכולים להציע את השירות למשרדים ויצרנו ONE STOP SHOP למשרדים ולבתי עסק - הם יכולים לקבל מאיתנו את כל מה שכלול בצמחייה הטבעית ומתאים לעיצוב המשרד, כולל טיפול קבוע, רק שהכל קורה בהשכרה חודשית", מספר גיא. "הלקוח יודע מראש מה העלות החודשית של הצמחייה והתחזוקה שלה, שכוללת מכלול שלם של טיפולים, דישון וכמובן אחריות והחלפה של צמחים שלא הצליחו להתאקלם בצורה טבעית. אנחנו מציעים מגוון רחב מאוד של צמחים - החל מדקלים וצמחים ירוקים ועד צמחיה פורחת או סחלבים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

למי השירות הזה מתאים?

"השירות שלנו מתאים לכל עסק - מקטן ועד גדול. ממשרדים קטנים ועד קומפלקסים של חברות גדולות וכמובן חנויות ועוד. מה שקורה בדרך כלל כשמערבים צמחייה טבעית במקומות עבודה, הוא שאין מישהו שאחראי באופן רציף לטיפול בצמח וגם לא תמיד יש את ההכוונה הנכונה. אנחנו דואגים לתחזוקה השוטפת במסלולים גמישים וללא התחייבות מצד הלקוח, שכוללת השקיה ידנית, טיפוח, ניקיון ועוד. מי שבוחר בשירות שלנו יודע מה הוא מקבל ויודע שהצמחייה בעסק שלו תראה במצב הטוב ביותר שאפשר. כמובן שגם אנחנו התאמנו את עצמנו לתקופת הקורונה, ומקומות עבודה שמאפשרים לעובדים לעבוד מהבית מהבית זוכים להצעה של העברת צמחייה לפינות העבודה הביתיות, כאלו שייצרו להם סביבת עבודה נעימה גם בבית".

צמחייה במשרד. עלה נע,
צמחייה במשרד/עלה נע
צמחייה במשרד. עלה נע,
צמחייה במשרד/עלה נע

האם בכל חלל תעסוקה אפשר לדאוג לצמחיה פורחת?

"האתגר הגדול העומד בפנינו הוא התאקלמות של צמח בתוך תנאי משרד ודאגה לתהליך הגידול וההתפתחות שלו. צמחים יוצאים מבית גידול עם תנאים אופטימליים ומשם למשתלה בה יש תנאים שונים ובסופו של דבר מגיעים למשרד או לעסק שבו התנאים שונים לחלוטין. הצמח עלול לחטוף שוק מהמעברים ומה שאנחנו עושים זה לדאוג להתאקלמות של הצמחים עוד לפני שהם מגיעים למשרד ואז אנו מביאים אותם לשם רק כשהם מוכנים. אנשי החברה מלווים את בעלי העסקים מהשלב הראשון - תכנון וייעוץ להתאמה מדויקת של צמחים לכל אזור במשרד, דרך ייעוץ וליווי לטיפול נכון בצמחים ועד לשירות חודשי צמוד".

צמחייה במשרד. עלה נע,
צמחייה במשרד/עלה נע
צמחייה במשרד. עלה נע,
צמחייה במשרד/עלה נע

מה הם היתרונות של צמחייה במשרד או בעסק?

"חלל עבודה פורח טומן בחובו יתרונות רבים עבור העובדים והמבקרים בו. הם הופכים את סביבת העבודה לנעימה ולפורחת ומקלה על מי שמבלה במשרד שעות ארוכות. אנחנו מכירים את הפסקות ההתרעננות בחוץ, לכן ברגע שאנחנו משלבים צמחייה ירוקה אנחנו נותנים תחושה של טבע ואוויר בתוך החלל ולכן עובדים נמצאים במקומם זמן רב יותר והתפוקה שלהם עולה. בנוסף, אנחנו מעבירים מסר לעובדים ולמבקרים - הוספת צמחים טבעיים יכולה לחולל שינוי דרמטי במראה המשרד והעברת מסר על המקום, כחלק מהמיתוג. שילוב צמחייה טבעית במשרדים גם מוסיף אלמנט של טיהור האוויר הנעשה בתהליך הפוטוסינתזה שלהם. והרי ידוע שחמצן טרי משפר את הנשימה, את מצב הרוח ועוזר לנו להיות פרודוקטיביים יותר".

לאתר החברה

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully