וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולם השיש

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

22.8.2020 / 11:38

אולם התצוגה החדש של חברת אבסולוטו הוא נקודת חובה בדרך של כל מי שמחפש אבן או שיש לביתו. קפיצה קטנה לחו"ל

אבסולוטו. בינדרמן אדריכלים: רמה דותן ויעל דייס בכר, צילום: עודד סמדר,
אבסולוטו/בינדרמן אדריכלים: רמה דותן ויעל דייס בכר, צילום: עודד סמדר

כשאנחנו נמצאים בתהליך של שיפוץ אנחנו מסיירים בעשרות חנויות ואולמות תצוגה כדי למצוא את הדברים היפים והטובים ביותר לבית שלנו. יש מקומות שעושים לנו חשק לעצור הכל ולבחור. אחד מהם הוא אולם התצוגה החדש של חברת האבן והשיש אבסולוטו - מקום עוצר נשימה ומעורר השראה, כזה שנדיר למצוא בארצנו הקטנה.

אבסולוטו. אדריכל: נורית בן יוסף ופיצו קדם, צילום: עמית גורן,
אבסולוטו/אדריכל: נורית בן יוסף ופיצו קדם, צילום: עמית גורן

אבסולוטו היא מהחברות המקצועיות בתחום האבן והשיש, בעלת ניסיון של ג-30 שנים בייבוא אבנים טבעיות מכל העולם. אולם התצוגה החדש מאשר בצדק את מקומה כחברה הקובעת את הסטנרדט בשוק הישראלי, בעולם היוקרתי של עיצוב הבית והום סטיילינג. החברה משלבת חשיבה חדשנית לצד חדשנות טכנולוגית ומציגה באולם התצוגה מאות סוגי אבנים, המיובאים מכל קצוות העולם.

בין סוגי האבן השונים אותם ניתן למצוא באולם אפשר למצוא אבנים מסוג שיש, גרניט, צפחה, בזלת, אוניקס, צדף ואבני פירוק. אבסולוטו שואפת להעניק ללקוחותיה קשת רחבה של שירותים ייחודים לפי עיצוב אישי, ומאמינה כי שילוב של יוקרה לצד עיצוב מוקפד, מוצרי פרימיום, עמידה בסטנדרטים גבוהים, שירות אישי ומקצועי הינם סוד ההצלחה של החברה.

אבסולוטו. אדריכל: אילן פיבקו, צילום: באדיבות absoluto,
אבסולוטו/אדריכל: אילן פיבקו, צילום: באדיבות absoluto

אולם הקונספט של החברה הינו אולם ייחודי מסוגו בישראל ומכיל מגוון עצום של סוגי אבנים מרחבי העולם, שישדרגו את הבית של כל אחד מאיתנו. האולם פועל בסטנדרט הגבוה והיוקרתי בעולם האדריכלות ועיצוב הבית וניתן לראות בו אבנים שישתלבו בסגנונות עיצוב שונים כגון אקלקטי, מודרני, כפרי, אירופה הקלאסית, אלגנטי עכשווי ואף יצירת דימויים לפי קונספט אדריכלי.

האבנים של החברה משמשות לריצוף פנים, ריצוף חוץ, חיפויי קירות, ספי חלונות, מדרגות, משטחי מטבח, משטחי אמבט ואף רהיטים בעיצוב אישי. מהסיור שלנו באולם עולה כי אנשי אבסולוטו חיים ונושמים את הפרויקטים בהם הם מעורבים מתוך אהבה כנה למקצוע ובזכות כך מצליחים להעניק מענה לכל פנייה של לקוחותיהם, עד אחרונת הגחמות. ליווי צמוד עד גמר הפרויקט, שירות אישי ומקצועי, הינם סוד ההצלחה של החברה.

אבסולוטו. יומא אדריכלים, צילום: באדיבות absoluto,
אבסולוטו/יומא אדריכלים, צילום: באדיבות absoluto

ביקשנו מאנשי החברה לספר לנו על יתרונות השיש לעומת אבנים אחרות: "לכל אבן יש אופי, יש את הגוון שלה ויש לה סיפור שלם לספר לכם. אבני השיש שלנו הן 100% טבעיות ואין כמו יופיו של הטבע. ליטוש באבן מעניק תחושה של שלם אחד גדול ויוצר נראות אחידה. לשיש יש מראה יוקרתי ועוצמתי והוא מגיע בעיבודים שונים ומגוונים".

האם ניתן לחדש שיש?

"כן בהחלט! ניתן לחדש שיש גם אחרי אלפי שנים ולהקנות לו מראה חדיש יותר, אך באבן כמו שיש ההתיישנות היא מאוד יפה. לסיום, חשוב לנו להגיד שניתן לעצב את האבן על פי דרישת הלקוח, וזוהי המומחיות שלנו".

לעמוד של חברת אבסולוטו

אבסולוטו. יומא אדריכלים, צילום: באדיבות absoluto,
אבסולוטו/יומא אדריכלים, צילום: באדיבות absoluto
בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים
  • עוד באותו נושא:
  • אדריכלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully