וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יג'י חדיד חושפת את העיצוב ה"משוגע" של דירתה החדשה

דוגמנית העל חשפה תמונות ראשונות של דירתה המעוצבת והססגונית בניו יורק, והיא כוללת פסטה צבעונית בארונות המטבח, כדורי ביליארד באמצע השולחן ושערי מגזינים כטפט על הקירות. לא פלא שאמא שלה קראה לה משוגעת

ג'יג'י חדיד וראייטי 2019. GettyImages
בדירה החדשה יש חדר לתינוק? ג'יג'י חדיד/GettyImages

דוגמנית העל ג'יג'י חדיד שנמצאת בימים אלה בהיריון ראשון, פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה לפני מספר ימים סיור מצולם ונדיר בביתה בניו יורק. חדיד העלתה צילומים ראשונים מדירתה במנהטן, שזה עתה הסתיים פרוייקט השיפוץ והעיצוב מחדש שלה.

בכיתוב המלווה את התמונות דוגמנית העל מודה לכל אנשי המקצוע שליוו אותה בפרוייקט ולדבריה זרמו עם הרעיונות שלה מבלי לכנות אותה 'משוגעת' וכן לאמה ש"ידעה מתי להגיד לי שאני משוגעת". עוד כותבת חדיד בפוסט, כי הפרוייקט הקרוב ללבה הסתיים ממש רגע לפני שהחל סגר הקורונה בארה"ב, שאותו היא מבלה הרחק משם, בבית משפחתה בקליפורניה.

התמונות (דפדפו ביניהן) חושפות דירה צבעונית ביותר עם לא מעט פריטי פופ-ארט נועזים וססגוניים. הספות בסלון מרופדות בבדי מיסוני בהדפסים וצבעים בוהקים וכדורי ביליארד בשלל צבעים משמשים כקישוט מרכזי על השולחן. במטבח, קושטו חלק מהארונות בפסטה יבשה שנצבעה בצבעי הקשת, שבולטים מאחורי ויטרינות זכוכית. בחדר הרחצה חופו הקירות בטפט שכולו עשוי משערים מאויירים של מגזין הניו יורקר.

בחדר רחצה אחר, ככל הנראה זה שנמצא בתוך חדר השינה של הדוגמנית, אווירת הפופ ארט וצבעי היסוד לקחה צעד אחורה לטובת חיפויי שיש יוקרתיים במרקם ורידים בולט וארונית עץ בחום כהה. מראה של ספא יוקרתי ומרגיע, שכולל גם מקלחון זכוכית עצום שמוסגר בפרופיל בלגי שחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully