וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובילים את הטכנולוגיה בריהוט: הכירו את Diur Interiors

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

18.8.2020 / 11:29

ספה מעוצבת עם ריקליינרים נסתרים, כורסת נוי קטנה ומעוצבת שהופכת לכורסת טלוויזיה, טכנולוגיית N.S מהפכנית שמאפשרת ישיבה נוחה לכל משקל ומידת גוף - אלו הם רק חלק מהחידושים שמציגה דיור אינטריורס בתחום פריטי הריהוט לחלל הסלון שיהפכו את החיים שלכם למעוצבים ונוחים

חדשנות טכנולוגית לצד עיצוב מתקדם. היורט קנודסן מדנמרק לדיור אינטריורס,
חדשנות טכנולוגית לצד עיצוב מתקדם/היורט קנודסן מדנמרק לדיור אינטריורס

אנחנו חיים בעולם טכנולוגי, שבו כל האמצעים משמשים להפוך את החיים שלנו לקלים ולנוחים יותר. המושגים חדשנות וטכנולוגיה מובילים את האספקטים השונים של חיינו וישראל נודעת כמובילה עולמית בתחום זה. אולם, כשאנו מדברים על חדשנות טכנולוגית, לרוב אנו מקשרים את המושגים הללו לעולמות של הייטק ואלקטרוניקה. נדיר לדבר במושגים אלו בתחום של ריהוט ועיצוב הבית, המשמש אותנו ביומיום.

חברת Diur Interiors משנה את המצב הזה. החברה, יבואנית רהיטים מדנמרק ואיטליה, הוקמה ב-1978 והיא בבעלות פרטית. המנכ"לית והפרזנטורית של החברה, שרית פיינשטיין, מסבירה מה מייחד אותה.

"ענף הריהוט הוא כזה שכל הזמן ממציא את עצמו מחדש. קשה למצוא את הבידול והערך המוסף ואחד הדברים הלא שגרתיים בענף, זה להיות מובילים ברמה הטכנולוגית". זה בדיוק מה ש'דיור אינטריורס' עושה בהצלחה מרובה.

'דיור אינטריורס'' הצליחה להביא לתחום קו נקי, מינימליסטי ומעוצב, שיהיה נוח וגם מותאם אישית מבחינה ארגונומית. אם עד היום הייתם צריכים להתפשר בין רהיט מעוצב אבל לא נוח, לבין רהיט נוח אבל לא מעוצב, מעתה, לא תצטרכו להתפשר ותוכלו לקבל את המענה המדויק שמשלב בין השניים. "ואכן", מוסיפה פיינשטיין, "לקוחות מעידים כי הודות לרהיטים שלנו איכות החיים שלהם השתפרה, גם כשמדובר בבעיות גב קשות".

מזה למעלה מ-40 שנה שקו החשיבה העיקרי של החברה הוא להעניק מענה מדוייק לצרכים של הלקוח הישראלי הן ברמה של עיצוב והן ברמה של נוחות ופונקציונאליות. בין אם מדובר במערכות ישיבה מסוגננות מאיטליה, שהן המילה האחרונה בעולמות של עיצוב וסטייל ובין אם מדובר בקו הריהוט של Hjort Knudsen מדנמרק, המציג את המילה האחרונה בתחום העיצוב הסקנדינבי: קו נקי, מינימליסטי המדגיש את הפונקציונאליות של כל רהיט באמצעות טכנולוגיות מתקדמות וחומרי גלם מהטובים שיש.

חדשנות טכנולוגית לצד עיצוב מתקדם. היורט קנודסן מדנמרק לדיור אינטריורס,
חדשנות טכנולוגית לצד עיצוב מתקדם/היורט קנודסן מדנמרק לדיור אינטריורס

"מעצבים ולקוחות הם השותפים שלנו להצלחה. בראש ובראשונה אנחנו מנסים להבין את הצרכים שלהם, כיצד נראה חלל הסלון שלהם וכיצד באמצעות מערכות הישיבה והריהוט שלנו הם יכולים למקסם את פוטנציאל החלל ולקבל מענה לצרכיהם בצורה האופטימלית, מבלי להתפשר", מסבירה פיינשטיין. "אם זה מבחינת מבנה הסלון, שנעשה בהתאמה אישית ללקוח ואם זה בבדים, עורות, מרקמים שונים ושילוב טכנולוגיות".

למה הכוונה ב"טכנולוגיות"?

"חדשנות טכנולוגית הפכה את החיים שלנו בעשורים האחרונים לקלים ונוחים בהרבה יותר. גם בתחום הריהוט מאפשרת הטכנוליה חיים נוחים ונעימים מבלי להתפשר על העיצוב. כשלקוח משתרע על הספה שלו בסוף יום עבודה הוא רוצה את הנוחות המקסימלית. הספות שלנו מאפשרות לו באמצעות ריקליינר נסתר, שנפתח עד לגודל של 120 ס"מ נטו, לשכב על הספה בנוחות מרבית, בעוד שהריקליינר עצמו לא מפריע בעין או מגושם. זה הריקליינר הגדול ביותר בעולם ושני בני זוג יכולים לשבת עליו בצורה נוחה ומפנקת".

יש לך דוגמה נוספת?

"בהחלט. טכנולוגיית ה-N.S היא פטנט של החברה שלנו, פיתוח מיוחד אשר באמצעות טכנולוגיה חדשנית מאפשר ישיבה נוחה על הכורסה לכל אדם, בין אם הוא גבוה, נמוך, כבד או רזה ולשמור על מבנה אחיד של המושב לאורך זמן"

כורסת טלוויזיה מעוצבת לדיור אינטריורס. מיכה בן ננו,
כורסת טלוויזיה מעוצבת לדיור אינטריורס/מיכה בן ננו

ומה הולך היום במיוחד?

"כורסאות הטלוויזיה המעוצבות הן הכוכב הראשי של חברת 'דיור אינטריורס'. כמעט בכל בית קיים הדיון הבלתי פוסק על הצורך בכורסת טלוויזיה מפנקת. לרב נפסלת האופציה הזו בשל המראה המגושם של הכורסאות הקיימות בשוק, ההורס את מראה העיצובב הכללי של הסלון. אז מה עושים? מסתבר שכיום גם בתחום זה אין צורך להתפשר. גם כאן נכנסת הטכנולוגיה ומשנה את המצב. כורסאות הטלוויזה שלנו מעוצבות ועשויות מהחומרים הטובים ביותר שיש, הן משתלבות היטב במראה העיצוב הכללי מצד אחד וגם מעניקות ליושב עליהן את הנוחות המקסימלית הודות לאפשרות להרים רגליים לגובה האופטימלי, להשען לאחור ולשכוח לרגע אפילו מכאבי גב מטרידים. כל הכורסאות הללו מעוצבות בהתאמה אישית, לפי מידה, גודל ומשקל וכמובן, תוך שיתוף הלקוח בבחירת החומרים והצבעים.

לא מזמן השקנו בארץ כורסה עיצובית, קטנה ונקייה, שנראית כמו כורסת נוי אבל בלחיצה פשוטה הופכת לכורסת טלוויזיה. בנוסף אנו מציגים הקו המרוקאי האותנטי, שמוצע יל ידי חברת העיצוב הסקנדינבית Hjort Knudsen המובילה בתחומה בעולם. הקו הזה משקף את אחת המגמות הבולטות כיום בעולם העיצוב ואצלנו הוא משולב עם השפעות עיצוב סקנדינביות נקיות וטכנולוגיה שמאפשרת נוחות מקסימלית".

אז אם אתם מחפשים רהיטים עם טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, כורסאות שאי אפשר לסרב להן ועיצובים מיוחדים שנעשים מחומרים טבעיים בנגרות אומן ולפי דרישה, כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לקבוע פגישה ב-Diur Interiors ולפגוש את הצוות המקצועי, הכולל מעצבי פנים שידעו להעניק לכם את התשובות העיצוביות והפונקציונאליות הנכונות ביותר.

לעמוד של Diur Interiors

כורסת טלוויזיה מעוצבת לדיור אינטריורס. היורט קנודסן,
כורסת טלוויזיה מעוצבת לדיור אינטריורס/היורט קנודסן
סלון ביתה של שרית פיינשטיין. דיור אינטריורס,
סלון ביתה של שרית פיינשטיין/דיור אינטריורס
בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully