וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחומר הגלם ועד המוצר המוגמר: חוויית שינה אחרת מ-100 אחוז לטקס טבעי

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

12.8.2020 / 11:23

חברת גטה (GETHA), שפתחה את הסניף הראשון שלה בישראל בחודש אוגוסט, היא חדשה מעוררת בעולם השינה. החברה פועלת כבר למעלה מ-50 שנה ומייצרת מזרנים, כריות ושאר מוצרים נלווים מעולם השינה, וכולם מ-100 אחוז לטקס טבעי

חווית שינה מושלמת - גטה. יח"צ,
חווית שינה מושלמת/יח"צ

אנחנו מבלים שליש מהחיים שלנו, פחות או יותר, בשינה. לכן, חוויית השינה, גם אם לפעמים אנחנו לא חושבים עליה עד הסוף, היא אחת החשובות ביותר בסדר היום שלנו וחייבת להיות ברמה גבוהה, כדי לאפשר לנו לתפקד היטב במהלך היום.

חברת גטה שמה דגש בדיוק על הנושא הזה. החברה, שהחלה כעסק משפחתי אי שם ב-1969, מחזיקה בסניפים ב-25 מדינות ותיפתח את הסניף הראשון שלה בישראל (במתחם "ביתי-לי" במערב ראשון לציון, אצ"ל 2) באוגוסט הקרוב.

תחילה, המיקוד של גטה היה בייצור חומרי גלם למזרנים וכריות מ-100 אחוז לטקס טבעי, ועם הזמן החברה החלה לייצר בעצמה את המוצר הסופי ואף למכור מלבד מזרנים וכריות, גם מוצרי שינה נלווים, אף הם מחומר הלטקס, ולשווק את מוצריה לציבור תוך הקפדה יתרה על חוויית השינה כולה. בעזרת מחקר ופיתוח בתחום הנדסת השינה, מצליחה גטה בכל שנות קיומה לשמור על חדשנות מתמדת ואיכות ללא פשרות.

גטה היא אחת החברות המובילות בעולם כיום בכל הנוגע להנדסת שינה וייצור מזרנים וכריות מ-100 אחוז לטקס טבעי. מאחר שהחברה מייצרת הכל, משלב חומרי הגלם ועד המוצר המוגמר, היא משכילה לייצר מזרנים בגבהים שונים מחומר הלטקס תוך שימוש בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת לנצל היטב את המשאב הנדיר והיקר מהטבע.

ייצור המתחיל משלב הפקת הלטקס מעצי הגומי - גטה. יח"צ,
ייצור המתחיל משלב הפקת הלטקס מעצי הגומי/יח"צ

הלטקס המופק ע"י גטה מחליבת עצי הגומי באזור קו המשווה הוא סוד כוחה. בתצורתו הסופית הינו אחד החומרים הטובים ביותר לספק ללקוח חוויית שינה אולטימטיבית, עם נוחות ותמיכה ייחודיים, תוך שמירה על סביבת שינה "ירוקה", היגיינית ובטוחה. בכל העולם יש רק שש חברות שמייצרות בעצמן את הלטקס, וגטה היא המובילה והוותיקה ביניהן. כאמור, בישראל גטה החברה היחידה המייצרת את המזרנים והכריות מהפקת חומר הגלם ועד לתוצר הסופי.

אילו טרנדים יש בשוק לאחרונה?

"גטה מגיבה לשינויים בעולם המודרני", מספרת חן יורקביץ, מנהלת השיווק והמכירות הארצית. "למשל, שימוש בלעדי בבד ריפוד בטכנולוגיית ה'ביו-קר', שמספקת מענה לקרינה שנמצאת בכל בית היום. דרך טלפונים סלולארים, בלו טות', WIFI, טלוויזיות חכמות, ממירים, מחשבים ועוד, יש לנו קרינה ולביו-קר יש יכולת לחסום חלק ניכר ממנה בחדר השינה" דרך הטמעת חלקיקי כסף מיקרוניים חוסמי קרינה.

איך מוכיחים את זה?

"אפשר להמחיש זאת באמצעות אפליקציה שמודדת את אחוז הקרינה שנפלט מהמכשיר הנייד בסביבת מזרן קפיצים לדוגמא, ולעומתו ליד מזרן לטקס של גטה. התוצאות יותר ממפתיעות", מספרת חן. "זאת גם הסיבה שגטה הפסיקה לייצר מזרנים שמשולבים בהם קפיצים לאור מחקרים שהוכיחו כי הקפיצים מהווים סוג של אנטנה סלולרית".

לעמוד של חברת גטה

מבנה תאים פתוחים למזרן הלטקס - גטה. יח"צ,
מבנה תאים פתוחים למזרן הלטקס/יח"צ
בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים
  • עוד באותו נושא:
  • מזרנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully