וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צובעים בסטייל

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

21.7.2020 / 15:40

מותג הצבעים הבינלאומי בנג'מין מור הוא הדבר הכי לוהט שאתם חייבים להכיר, רגע לפני שאתם בוחרים צבע לביתכם

בנג'מין מור צבע. בנג'מין מור,
בנג'מין מור צבע/בנג'מין מור

תחום הצבע הוא תחום חריג בענף הבנייה והשיפוצים. בזמן שכל תחום אחר בענף כולל בתוכו מגוון רחב של יצרנים, מוצרים, רמות ומחירים, הרי שתחום הצבע סגור בפני מעט מאוד חברות, שמציעות מוצרים בטווח מחירים דומה.

כשאנחנו בוחרים גופי תאורה אנחנו יכולים לבחור בין גוף תאורה בכמה עשרות שקלים ולהגיע עד לגופים יוקרתיים במאות אלפי שקלים. כך גם בתחום הדלתות, הריהוט, הריצוף, הכלים הסניטריים ובעצם מה לא. דווקא תחום הצבע, שהוא אחד התחומים העיקריים בעולם העיצוב, שהרי שטח הפנים הכי גדול בבית זה הקירות, נחשב לתחום מנומנם, בלי הרבה חידושים וללא הבדל בין החברות והמוצרים השונים.

בנג'מין מור צבע. בנג'מין מור,
בנג'מין מור צבע/בנג'מין מור

למקום הזה נכנסה חברת בנג'מין מור, מחברות הצבע המובילות בעולם, שהגיעה בשנת 2015 לישראל. שי דוידוביץ', הבעלים של סטודיו 84 צבעים יבואנית המותג בישראל, מספר לנו מה גרם לו להביא את המותג לישראל. "זיהיתי כשל שוק מאוד רציתי בתחום הצבע. זה תחום שלא מתחדש, אין חומרים חדשים ואין השקות חדשות ומעניינות. בכל העולם שוק הצבע מאוד שופע, ללקוחות יש מגוון רחב לבחור ממנו, צבעים זולים, יקרים וממוצעים, שלכל אחד מהם יש את היתרונות והחסרונות שלו. אבל בארץ זה לא קיים. מי שבונה או משפץ בית יכול לבחור כל דבר, מרמת הריצוף ועד הידית באמבטיה, אבל ברגע שהוא מגיע לצבע, אין לו באמת בחירה".

בנג'מין מור צבע. בנג'מין מור,
בנג'מין מור צבע/בנג'מין מור

ברמה העיצובית, מציגה החברה יתרון במניפת הגוונים הבלתי נגמרת שלה: "אנחנו מציעים למעלה מ-5,000 גוונים, בזמן שליתר החברות בשוק הישראלי יש כ-1,600 צבעים. כל צבע שיוצא מהמפעל עובר בקרה ואין סטייה. זה יוצר הרבה שקט למעצבים שיודעים שהם יקבלו בדיוק את הגוון שהם רוצים לקבל, בכל הקירות שיצבעו. יש לנו מגוון לקוחות רחב ואנחנו רואים שהמודעות לנושא עולה וגדלה, צבע זה משהו שמאוד חשוב לאנשים".

בנג'מין מור צבע. בנג'מין מור,
בנג'מין מור צבע/בנג'מין מור

לחברה יש יתרון גם במגזר המסחרי והציבורי. "בארה"ב יש חנויות שצובעות את תאי המדידה פעם בשבוע. בעקבות פנייה של חברה ענקית, פיתחו אנשי בנג'מין מור צבע בשם SCUFF-X שעמיד לכתמים ודוחה שפשופים. הצבע הזה הפך ללהיט בקרב חברות וארגונים רבים, גם בישראל. רשת 'ארומה' למשל ביקשו לעשות ניסוי וראו את ההבדל בצבע לעומת הצבעים הקודמים בהם השתמשו. הצבע שלנו נמצא במשרדים של 'פייסבוק ישראל', רשת מלונות דן, מלון נורמן, תמנון ואנחנו נכנס בקרוב לעוד הרבה רשתות וחנויות. בעלי עסקים מבינים שעדיף להם להשקיע בצבע איכותי ועמיד לשנים ובטווח הרחוק הם חוסכים בעלויות של צביעה מחדש, או של סגירת חדרים במלונות למשל. הצלחנו לשנות את התפיסה שצבע הוא צבע הוא צבע, לאחר שנים של עבודה מאומצת".

בנג'מין מור צבע. בנג'מין מור,
בנג'מין מור צבע/בנג'מין מור

את השיחה אנחנו מסיימים עם מגמות בעולם הצבע. "אני לא מאמין שיש דבר כזה מגמה. כל חברה בעולם מוציאה את הצבעים המרכזיים לשנה הקרובה וכמובן שגם אנחנו. אצלנו צבע השנה הוא סוג של ורוד מעושן, וזה באמת הכיוון שאני רואה שהרבה מעצבים בוחרים בו - צבעים בגוונים מעושנים ופחות צבעים חדים. עם זאת, בארץ רוב האנשים עדיין בוחרים בצבעים לבנים".

רוצים לשמוע עוד על חברת בנג'מין מור? השאירו פרטים עכשיו ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם

לאתר החברה

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים
  • עוד באותו נושא:
  • צבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully