וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקאה משיקה מגזין עיצוב דיגיטלי עם טיפים ומדריכים ביתיים

ענקית הריהוט השבדית החליטה לנצל את העיתוי המאתגר של תקופת הקורונה, שבה רבים מבלים יותר זמן בבית, ולהשיק מגזין עיצוב דיגיטלי עם מדריכים לעיצוב וארגון חללים שונים בבית ושילובי מוצרים מומלצים

מגזין איקאה - טיפים לארגון וסידור הארון. איקאה,
רוצים לסדר את הארון ולא יודעים איך להתחיל? איקאה תעזור/איקאה

עידן הקורונה הביא איתו אתגרים רבים לעסקים ברחבי העולם, אבל גם פתח לא מעט הזדמנויות ליצירתיות וגמישות. דוגמה נוספת לכך ניתן לראות אצל ענקית הריהוט השבדית - איקאה, שמשיקה מגזין עיצוב דיגיטלי חדש המציע מגוון רחב של פתרונות עיצוב.

מהחברה נמסר כי המגזין מציע לקוראים רעיונות והשראה בנושאים שונים, כמו איך ליישם באופן מעשי את הרכישות שביצעו בחנויות הרשת, התאמות ושילובים מומלצים, מנעד רחב של עיצובים בחומרים ודוגמאות שונות וטיפים שייקלו בתהליך העיצוב של כל חלל בבית, קטן כגדול.

עיצוב מטבח מותאם לילדים -  מגזין איקאה. איקאה,
החליטו להרים את הכפפה ולייצר מגזין דיגיטלי שייתן מענה לשאלות של הלקוחות/איקאה

בנוסף, ניתן למצוא במגזין גם מידע על הדרך והתהליכים שעוברים חלק מהמוצרים, מהיכן מגיעים בדי הריפוד ואילו בדיקות עוברים צעצועי הילדים. המגזין כולל גם מדריכים מפורטים לסידור ארונות, עיצוב חדרי שינה, עיצוב חללי עבודה ועוד.

באיקאה מספרים כי במהלך השנים נתקלו המעצבים והמוכרים בסניפים במגוון שאלות, הן עיצוביות והן פרקטיות ועל רקע זה החליטו בחברה "להרים את הכפפה" וליצור מגזין עיצוב שייתן מענה כולל ללקוחות ולמעצבים המבקרים בחנויות.

מגזין העיצוב הדיגיטלי של איקאה זמין בקישור הזה באתר איקאה.

  • עוד באותו נושא:
  • איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully