וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקט בכל בית

מעצבת פנים יעל גוטרייך אורון בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

19.7.2020 / 10:23

עולם הפרקטים עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות. כדי להכיר את כל החידושים שיאפשרו לכם להתקין פרקט מבלי לחשוש, נפגשנו עם המומחים לפרקטים

עולם הפרקטים הוא עולם ומלואו. אם בעבר נחשבה רצפת פרקט לסמל סטטוס בישראל או לזיכרון מחופשה רחוקה, הרי שבשנים האחרונות בעקבות שינויים רבים בתחום, עלתה הפופולאריות שלה ואנו יכולים למצוא רצפת פרקט בהמון בתים, משרדים ועסקים בארץ. הסטיגמות שהיו מזוהות עם פרקטים, שהם לא מתאימים לשטיפה עם מים (כפי שנהוג בבתים רבים בישראל) או עדינים מאוד כבר לא נכונות. כדי להפריח אותן וללמוד על החידושים בתחום, דיברנו עם יניב סעדי, הבעלים של "יניב מרכז הפרקטים" המומחים בתחום.

יניב מרכז הפרקטים, מעצבת שגית בר-חן. מאור מויאל,
יניב מרכז הפרקטים, מעצבת שגית בר-חן/מאור מויאל

"יניב מרכז הפרקטים" היא חברה מובילה במתן פתרונות חיפוי לרצפה ולקירות. מלבד פרקטים מתמחה החברה בעולם של פתרונות עץ נוספים כמו פרגולות, חיפויי מדרגות, חיפויי קיר ועוד. אם אתם עומדים בפני שיפוץ או בנייה, בוודאי התלבטתם האם להכניס פרקט הביתה או לפחות לחלק מהחדרים. "החומרים מהם מיוצרים פרקטים השתנו מאוד בשנים האחרונות. פרקט למינציה עשוי היום מחומרים חדישים שהופכים אותו לעמידים בפני נזקי מים, שחיקה, שימוש ושריטות".

מה היתרונות של פרקט למינציה? "פרקט למינציה הינו מוצר שעשוי בצורה מדהימה לעמידות בפני פגיעות, מכות, שריטות וכתמים, וכמו שכבר אמרנו - גם בפני מים. העלות שלו נמוכה יחסית לעלות פרקט מעץ אמיתי. מכיוון שפרקט למינציה מורכב משכבות, השכבה העליונה היא למעשה תמונה, ולכן אפשר לייצר אין סוף אפשרויות של צבעים, טקסטורות, סגנונות ועיצובים שונים ולמינציה באיכות הגבוהה יכולה להיראות ממש כמו עץ אמיתי וקשה מאוד להבדיל ביניהם. ההתקנה וההחלפה של הפרקט היא מאוד קלה ואפשר אפילו לפרק פרקט שהתקנו בדירה ולהעביר אותו לדירה חדשה אליה אנחנו עוברים. בנוסף, פרקט למינציה קל מאוד לניקוי".

יניב מרכז הפרקטים, מעצבת פנים יעל גוטרייך אורון. תמר אלמוג,
יניב מרכז הפרקטים, מעצבת פנים יעל גוטרייך אורון/תמר אלמוג

אנחנו רגילים לשמוע שבישראל פרקט הוא לא פופולרי כי אנחנו רגילים לשפוך דלי מים ולהתחיל לנקות. "זאת סטיגמה ישנה שחלפה מהעולם. פרקט למינציה היה מיוצר בעבר מחומר MDF סטנדרטי ואכן היו הרבה מגבלות של ניקיון, שחיקה ושימוש אבל היום מייצרים את הפרקטים מחומרים פולימריים שעמידים במים, כמו סיליקט שהופכים אותם לעמידים מאוד לאורך שנים. ככל שהחומר חזק יותר הוא עמיד בפני שחיקה, שימוש וכמובן שגם תקופת האחריות הופכת לארוכה הרבה יותר. אנחנו מחזיקים פרקטים עם אחריות לאורך 15 עד 25 שנים, גם בפני נזקים של מים ושריטות".

מה הם הטרנדים השולטים בעולם הפרקטים? איזה צבעים הקהל הישראלי מעדיף להכניס הביתה? "הנטייה כיום היא לצבעים ניטרליים של אלון ובעיקר צבעים של עץ טבעי. המבחר היום הוא עצום ואפשר לקבל כל גוון שאנחנו רוצים. רמת התחכום של פרקט למינציה היא מאוד גבוהה וכמעט אי אפשר כבר להבדיל בין הפרקטים האיכותיים לאלו מעץ אמיתי. רמת הגימור גבוהה מאוד והיא מעניקה תחושה של עץ אמיתי".

רוצים פרטים נוספים בנושא פרקטים השאירו לנו פרטים עכשיו ואחד הנציגים שלנו יחזור בהקדם

יניב מרכז הפרקטים, מעצבת פנים יעל גוטרייך אורון (צילום: תמר אלמוג)

יניב מרכז הפרקטים, מעצבת פנים יעל גוטרייך אורון. תמר אלמוג,
יניב מרכז הפרקטים, מעצבת פנים יעל גוטרייך אורון/תמר אלמוג
מעצבת פנים יעל גוטרייך אורון בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים
  • עוד באותו נושא:
  • פרקטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully