וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב פנים שעושה הבדל

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

15.7.2020 / 14:18

מחפשים השראה לעיצוב הבית? חברת Kirot.co.il מנגישה חוויית עיצוב אישי מרעננת שמתאימה בין טפטים לסגנון הריהוט והחלל שאליו הטפט מיועד

קירות עיצוב הבית 3. מתוך קטלוג החברה,
קירות עיצוב הבית 3/מתוך קטלוג החברה

עיצוב הבית הוא דבר ייחודי המשקף את האופי של הגרים בבית. באמצעות עיצוב אנחנו יכולים לאפיין את האישיות שלנו, להגשים את החלומות ולתת ביטוי לכל החשקים שלנו. כדי לעזור לכם לעשות את זה, פגשנו את גל בכר, הבעלים של "קירות" שמציע לכם מגוון טפטים בעיצובים ייחודיים המותאמים לקיר שלכם, אבל ממש לא רק. גל והשותפים שלו בסטודיו מגיעים מעולם העיצוב. עם התמחות בעיצוב פנים ובעיצוב גרפי, הם החליטו לשלב את הידע, הניסיון והתשוקה שלהם ולהקים סטודיו שמציע חוויה שונה ממה שאנחנו מכירים.

"באנו מעולם של הדפסות ענק, חיתוכים מיוחדים וכל מה שאפשר לייצר באמצעות מכונות - ואת זה שילבנו לעולם עיצוב הפנים. כל אחד מהצוות שלנו מעצב בנשמה - החל ממעצבים גרפיים, וכלה במעצבי פנים, מעצבי מוצר וכו'. אנו חיים את העולם הזה של עיצוב פנים כבר שנים, והכל התחבר יחד לסטודיו שלנו", סיפר גל.

קירות עיצוב הבית 7. מתוך קטלוג החברה,
קירות עיצוב הבית 7/מתוך קטלוג החברה

"אנחנו מציעים הרבה יותר מטפטים, אנחנו מציעים לוחות השראה מתקדמים, בהם יכולים לקוחות החברה לקבל עיצוב חלל כולל שבא עם קונספט, סגנון וריהוט והיום גם מציעים מוצרים נלווים שהם חלק מהעיצוב. אנחנו מגדילים את היצע המוצרים שלנו כל הזמן ואם אין לנו מוצר מדף אנחנו יודעים להפנות לקולגות ולבעלי מקצוע שמציעים את המוצרים שבעיצובי ההשראה מהקטלוג שלנו. בעתיד הקרוב נציע ללקוחות One-Stop-Shop שיתחיל מהעיצוב, דרך הטפטים, הרהיטים ועד הפריטים הקטנים שישלימו את כל העיצוב שהם ביקשו לקבל".

כניסה לאתר של קירות פותחת בפנינו עולם מעוצב. מגוון רחב של טפטים המתויגים לפי התאמה לחדרים או סגנונות עיצוביים, המופיעים כחלק מתמונות השראה. "אנחנו מנגישים את כל נושא העיצוב ללקוחות, הם באים לקנות טפט אבל מקבלים חבילה כוללת של עיצוב פנים מיועצי העיצוב שלנו, מי שנכנס לאתר ממש יכול לראות כיצד החדר הולך להראות אחרי תהליך העיצוב. אנחנו נותנים מענה לסגנונות עיצוב רבים וכמובן לטרנדים הכי בולטים. כשנכנסים לאתר יכולים לבחור את סוג החדר או את הסגנון הרצוי ולקבל מגוון אפשרויות. בניגוד לחברות אחרות, אנחנו מציעים ללקוח גם אפשרות להדמיה ממוחשבת של החלל שמקיף את הטפט, באמצעות תוכנות מיוחדות אנו מראים לו איך החדר הולך להיראות ולא רק הקיר, הם ממש יכולים לראות את התוצאה הסופית מול העיניים שלהם - אנחנו מראים להם תמונה מלאה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קירות עיצוב הבית 6. מתוך קטלוג החברה,
קירות עיצוב הבית 6/מתוך קטלוג החברה

"כמובן שיש קשר בין הטפטים שאנחנו מציעים לעיצוב שמקיף אותם ומתאימים בין הריהוט והאקססוריז לשפה העיצובית של הטפט. אם זה טפט יוקרתי הריהוט יהיה בהתאם ואם מדובר בטפט בצבעוניות עדינה לחדר הילדים, כל האקססוריז בחדר יתכתבו עם הטפט וישלימו את העיצוב בצורה מושלמת". ומה לגבי התאמת הטפט לקיר של הלקוח? "בניגוד לחנויות הטפטים שמוכרות גלילים בגדלים קבועים, אנחנו מתייחסים לקיר של הלקוח אחרי מדידה ומדפיסים את הטפט לקיר הלקוח בהתאמה אישית, בהתחשב בכל מה שיש בקיר ולידו. אנחנו יודעים לייעץ מה מתאים מבחינת החדר, הסגנון, התאורה וכו'. הטפטים שלנו מיוצרים בישראל, באמצעות חומרי הגלם מהמותגים הטובים ביותר בעולם וברמה גבוהה מאוד. בנוסף יש לנו צוות מתקינים מנוסה בפריסה ארצית שמתקין את הטפטים בבית הלקוח".

קירות עיצוב הבית 5. מתוך קטלוג החברה,
קירות עיצוב הבית 5/מתוך קטלוג החברה

בא לכם קיר מעוצב בבית ולא יודעים מאיפה להתחיל? השאירו לנו פרטים ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם.

רוצים להצטרף לפלטפורמה המובילה בישראל לעיצוב ובניה? מחפשים מעצב או ספק ? לחצו כאן!

קירות עיצוב הבית 4. מתוך קטלוג החברה,
קירות עיצוב הבית 4/מתוך קטלוג החברה
קירות עיצוב הבית 2. מתוך קטלוג החברה,
קירות עיצוב הבית 2/מתוך קטלוג החברה
קירות עיצוב הבית 1. מתוך קטלוג החברה,
קירות עיצוב הבית 1/מתוך קטלוג החברה
בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים
  • עוד באותו נושא:
  • קירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully