וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה אחד הטרנדים הכי חמים בהום סטיילינג - כך תיישמו אותו נכון

שירה מוסקל והדס רוט, מאמר אורח

5.7.2020 / 7:28

אף אחד כבר לא תולה 'סתם' תמונה מעל הספה בסלון. היום, כולם חייבים 'קיר גלריה'. אם גם אתם רוצים ליישם את הטרנד היפה הזה, הנה כמה טיפים מקצועיים שכדאי שתכירו מראש

תמונות בקיר גלריה. יח"צ,
תשאירו אותו לסוף, כמעין טוויסט אחרון בעלילה. קיר גלריה/יח"צ

קיר גלריה הפך בשנים האחרונות לאחד מהטרנדים הבולטים בתחום העיצוב. הקיר האומנותי מוסיף אמירה אישית לחלל, נגיעה של צבע במגוון סגנונות: קלאסי, אקלקטי, ווינטג', מינימליסטי, אורגני, איקאי, היפסטרי, מתחכם, גרפי, דרמטי, ואקספרסיבי. המגוון הרחב מאפשר לבעלי הבית בחירה לפי טעמם האישי ובאמצעות הקיר המעוצב להוסיף נופך אישי ולבטא את סגנונם האישי.

קיר הגלריה החל במקור מאוסף תמונות משפחתיות שפותחו בגדלים שונים והוצגו על "קיר" משפחתי בחלל הבית, עם השנים הוחלפו התמונות המשפחתיות בצילומים ותמונות אומנותיים.

את תכנון קיר התמונות אנו משאירות בדרך כלל לסוף תהליך העיצוב, הטוויסט האחרון בעלילה.
אחרי שכבר יש לנו את האבנים הכבדות, אנו מוסיפות את התכשיטים והם עושים את כל ההבדל. אנחנו לא מחפשות אמנות גבוהה או נחשבת, אלא משהו שיתפוס אותנו ואת בעלי הבית.

קיר גלריה סימטרי. יח"צ,
אפשר גם לעשות אותו סימטרי ומונוכרומטי/יח"צ

קיר הגלריה יכול להתאים לעיצוב הכללי של החלל או להיות דווקא מנוגד, מפתיע, מצחיק, ומייצר אווירה או משלים את מה שכבר יצרנו. העיקר שלא יהיה נדוש. שיהיה משהו אישי, המתאים לדיירי הבית.

קיר גלריה שיש בו כמה תמונות, דורש בחינה קצת יותר מוקפדת. אנו מייצרות קומפוזיציה על הרצפה, ואחרי שקיבענו את היחס בין האלמנטים, אנו מבקשות ליישם את זה על הקיר.

קיר המתוכנן בצורה נכונה יכול לשנות את המראה והתחושה בחדר, הוא יכול להפוך קיר סתמי בחלל למוקד עניין, ולהכניס הרבה אישיות ואופי לחלל.

קיר גלריה תמונות. עודד סמדר,
הופך קיר סתמי בחלל למוקד עניין/עודד סמדר

אם רוצים שקיר הגלריה יהיה המוקד בחלל, ניתן למקם אותו מעל ספה או מיטה. לחילופין, ניתן למקמו בפינות שבהן העין בדרך כלל לא נעצרת כמו קיר במסדרון, מה שיוביל ליצירת פינה מעניינת נוספת בבית.

בבחירת התמונות חשוב להקפיד על תמונות שיתאימו אחת לשנייה, ולחלל עצמו ליצירת הרמוניה. ההתאמה תבוא לידי ביטוי בחיבור פלטת הצבעים של החלל והתמונה וכמובן בסגנון התמונות והנושא שלהן.

הכותבות הן מעצבות במשרד 'הלל אדריכלות'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully